Merijn misschien??Johan schreef:mmm ja moet ook nog een navigator regelen.
Willen de aanmelders voor de Camping dit definitief doen hier:oldskool schreef:Camping - za 11 + zo 12 september
- Sandy&Margot
- Riel
- Ollie
- Bram
- Steven
- Opnosforatou
- R(ay)Si
- Sander101
- Patrick 21Turbo
- Frits
- Merijn
- Tom
- Robclio16v
- Marcel B
- Johan
- JohnB +aanhang
- Douwe + aanhang
- Ronald + aanhang
- ivar
- Erik (schepjes)
- Bram (Vospower)
- Freek (da_freak)
- Joost (DoubleYou)
Alleen toertocht- zaterdag 11 september
- Patrick l.
- oldskool mee navigiter ant1 auto ???
jij was de man van de gouden tip zeg maar...mijn comp is al geruime tijd kaduuk (nu doetie t weerOllie schreef:Wat heb ik dan gezegd konijn?
dat idee had ik ook...Douwe schreef:Hmm ik ga met m'n vriendin in een huisje net doorgeven aan Riël maar wat zijn dan de kosten want er staat 25,- inclusief de camping en bbq etc. Wij betalen dus 40,- voor een huisje maar wat moeten we dan nog van die 25,- betalen? Als we 25,- betalen betaal je volgens mij 2 keer voor je verblijf op de camping!?
jou auto is goed. bij de mijne moet ik de km-standteller dan nog fixen. en ik heb geen tent of iest. dus het zal wel een hutje worden denk ik.~Haas~ schreef:strak plan, met jou of mijn auto?Mijne neem ik aan als je wil navigerenEnnuh, heb je al onderdak?
Johan, niet om t een of ander, tis nog niet heelmaal zeker...misschien rijd een vriend van me toch mee als nav...eerst kon hij niet, misschien nu toch wel. We houden t ff spannend..sorry.Johan schreef:jou auto is goed. bij de mijne moet ik de km-standteller dan nog fixen. en ik heb geen tent of iest. dus het zal wel een hutje worden denk ik.~Haas~ schreef:strak plan, met jou of mijn auto?Mijne neem ik aan als je wil navigerenEnnuh, heb je al onderdak?
Ok duidelijkRiël schreef:Haha, lastigen. Klopt wel. Verblijf is 10 euro, dus die gaan er dan vanaf. De prijsberekening is nog niet definitief. Reken op 70 euro voor jullie 2 samen. Da's dan 15 euro per man + 1x 40.
screw you, b*tch!!Ollie schreef:Dat konijn is net MerijnEerst toezeggen, dan menen iets beters te vinden, weer afzeggen etc.
![]()