Is geen drol meer aan.

Ik kwam er vroegah wel eens was in de tijd van DJ steff geloof ik. een vriendin van mij staat ergens achter de bar volgens mij als ze er nog werkt.AREXSTYLE schreef:Niet zo negatief he...ik woon tenslotte ook in Fryslân! Re5pect!
ghehehe...
vroegah?? hoe oud ben je joh...Foeke schreef:Ik kwam er vroegah wel eens was in de tijd van DJ steff geloof ik. een vriendin van mij staat ergens achter de bar volgens mij als ze er nog werkt.AREXSTYLE schreef:Niet zo negatief he...ik woon tenslotte ook in Fryslân! Re5pect!
ghehehe...
Tot en met vrijdag is de Matrixx buiten onder de Waalbrug (Luna, Marco V, Deepack, Johan Gielen, etc) en zaterdag is de Closing Party in de Matrixx zelf.-Ray- schreef:tot wanneer is dat?
daar moet ik altijd nog een x heen...komt er maar niet vandtune_stefan schreef:Betersss, echt een mega tent met vette muziekcatrinus schreef:Zaterdag The Bridge in duitsland
The Bridge staat meer bekend om de Hardstyle i.p.v. trance, tis aardig pompen daarcatrinus schreef:Geen idee hoe ver weg het is voor mij. Meende iets van een uur rijden of zo. Meende dat The Bridge de thuisbasis was van Gary D als ik mij niet vergis. Goede dj alhoewel trance niet mijn favo muziek is. Ach je moet wat
Hoor ik daar pompen?!dtune_stefan schreef:The Bridge staat meer bekend om de Hardstyle i.p.v. trance, tis aardig pompen daarcatrinus schreef:Geen idee hoe ver weg het is voor mij. Meende iets van een uur rijden of zo. Meende dat The Bridge de thuisbasis was van Gary D als ik mij niet vergis. Goede dj alhoewel trance niet mijn favo muziek is. Ach je moet wat![]()
Merijn schreef:Hoor ik daar pompen?!dtune_stefan schreef:The Bridge staat meer bekend om de Hardstyle i.p.v. trance, tis aardig pompen daarcatrinus schreef:Geen idee hoe ver weg het is voor mij. Meende iets van een uur rijden of zo. Meende dat The Bridge de thuisbasis was van Gary D als ik mij niet vergis. Goede dj alhoewel trance niet mijn favo muziek is. Ach je moet wat![]()
![]()
![]()