2x 5 GTT phase II, 1 witte en 1 rode
1x Clio GTT rood

verders heeeeeelllllll veeeeeeelllllll GTT's en ander renault spul op de national day van de RTOC op santa pod

ronald ronald zwaai toch eensMaarten GTT schreef:Maus schreef:Vanmiddag geparkeerd bij de Stamperiusflat in Zwijndrecht een bordeaux rode Laguna, kenteken HG-XP-xx, voorzien van de RTC-stickers. Wie o wie?die laguna is van brenda en die clio is van ronald das brenda,s vriendjele mouton noir (sandy) schreef:vanmorgen op de weeskinderendijk beneden
in dordt metalic blauwe clio 16v
stond ook naast mij op automaxx
zat tezeker want ik claxoneerde 5x
niet om kijken hoor![]()
![]()
Nou heb je het wel over een geweldig bekende uitgaans-gelegenheid hoor...... poeh poehIvo8hoven schreef:
HUH....Triple X...., in WOerden wezen stappen......
Ik vind het wel erg dat je Ellen met Dennis durft te vergelijken, ik ging op weg naar de schuur dus het was Dennis die naast me zat.Ivo8hoven schreef:Reden we gister naar de stallling, om de 5 GTT van Ronnie neer te zetten, komen we op de rondweg ijsselstein een (on)bekende renault tegen....:
Renault 19 16V
Bleu sport 449
TSW velgen eronder
witte blinkers voor
dikke sportpijp eronder.....
Hij seinde naar Ronnie die voor mij reed met de groene platen op zn 5.....,ik reed er net iets achter (met evt. een sleepkabeltje....)
Was hoogstwaarschijnlijk Lex met zn vrouw Ellen....
Lex schreef:Ik vind het wel erg dat je Ellen met Dennis durft te vergelijken, ik ging op weg naar de schuur dus het was Dennis die naast me zat.Ivo8hoven schreef:Reden we gister naar de stallling, om de 5 GTT van Ronnie neer te zetten, komen we op de rondweg ijsselstein een (on)bekende renault tegen....:
Renault 19 16V
Bleu sport 449
TSW velgen eronder
witte blinkers voor
dikke sportpijp eronder.....
Hij seinde naar Ronnie die voor mij reed met de groene platen op zn 5.....,ik reed er net iets achter (met evt. een sleepkabeltje....)
Was hoogstwaarschijnlijk Lex met zn vrouw Ellen....
Ja le mouton noir ik zag jou ook al een keer langs rijden en de tweede keer zag ik je ook maar je zwaaide niet ik nog tuuteren maar helaas.le mouton noir (sandy) schreef:net gespot in hi ambacht
zwarte clio2 met rtc stickers op de zij ruiten
ik dacht dat het de graafwillemlaan is
het was ro, volgens mij werkt hij bij verzijl bv
vorige week bij spoorzicht in dordt
een witte gtt zeer net wagentje
Toch zie ik je maar weinig de laatste tijd.lenny_R schreef:gespot: chris@r5 zijn 5je, vandaag om 17:15 in assen
geparkeerd bij de loods.. achter de bp
weer gespot(bij de merwehal)le mouton noir (sandy) schreef:vrijdagavond bij de merwehal
blauwe megane coupe' 1.6
met lexlook achterlichten
was wel een strooisticker waard![]()
ze stonden later nog naar onze mini(rtc)meeting
te kijken
Je hebt trouwens ook megaveel Reno 9s ook een facelıft dıe wıj ın Nederland nooıt gehad hebben. Sommıge zılveren staan op 5GTT F2 velgen, zıet er best geınıg uıt.R(ay)Si schreef:Heb ik ook veel gezien ja die clio's met kont....Steven schreef:Zow hıer ın Marmarıs Turkıje zıe je nog best veel Renos
Veel 12-jes ook als taxı of statıonwagon.
Megane sedans met een andere kont als de onze.
De bekende clıos met kont
etc.
Naja doeg he
Serieus geen pan.....
deze zeker,lenny_R schreef:
Toch zie ik je maar weinig de laatste tijd.
Vandaag gespot in Havelte bij het tankstation:
Blauwe (overgespoten ) Renault Express met zeeeeeeer jummie Mattig SSF velgjes.
En een aanhanger
leukeFoeke schreef:deze zeker,lenny_R schreef:
Toch zie ik je maar weinig de laatste tijd.
Vandaag gespot in Havelte bij het tankstation:
Blauwe (overgespoten ) Renault Express met zeeeeeeer jummie Mattig SSF velgjes.
En een aanhanger
was ook op automaxx.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDlApIS ... 0068447110[/img]