heb nieuwe velgen op het oog 7Jx15.
deze velgen wegen slechts 6,4 kg per stuk, is dit licht in vergelijking met andere velgen.
hoeveel neemt het gewicht toe met een 195/45 band ?
gewicht velg of band
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Band is toch niet 8 à 10 kg... totaalgewicht hoop ik dan dat je bedoelt... 

pierre schreef:hoeveel neemt het gewicht toe
Stapel eens 4 banden op, ga je daar mee wandelen. Een band weegt echt meer dan 2 kilo joostJoost (DoubleYou) schreef:Band is toch niet 8 à 10 kg... totaalgewicht hoop ik dan dat je bedoelt...

4 banden op mijn rug en dan van Hoorn naar Sittard lopen, is dit een militaire strafexpeditie ?Riël schreef:Stapel eens 4 banden op, ga je daar mee wandelen. Een band weegt echt meer dan 2 kilo joostJoost (DoubleYou) schreef:Band is toch niet 8 à 10 kg... totaalgewicht hoop ik dan dat je bedoelt...

ik heb verdere informatie opgezocht:
die velgen komen uit Munchen, worden gefabriceerd in Engeland en zijn inderdaad erg licht, lichter dan anderen heb ik nu gezien, het zijn forged racing wheels.
ik heb ze besteld en de levertijd word 6 weken.
Of ik ze kan betalen dat weet ik nog niet, moet ook nog een boete betalen.
Even geld bijdrukken.
bedankt, zie dat mijn wiel in de middenmoot ligt, het kan altijd nog lichter en ook duurder.SandeR16v schreef:Hier wat gewichten van diverse velgen
http://www.mysportscar.com/features/wheelweight.htm
heb nu 13inch en die wegen met banden ongeveer 11 kg, denk dat het totaal nu lichter wordt, als de band niet meer weegt als 4 kg kom ik op 10,4 kg.
bestelling is geannuleerd, niet door mij door die stomme Bavarians, word nu leuk gemailed dat ze weer niet leverbaar zijn, nadat ze eerst wel leverbaar waren ?
hier kan ik toch geen zaken mee doen ?
dit zijn geen serieuze mensen of is er iets anders aan de hand ?
misschien heb ik ze beledigd ?
hier kan ik toch geen zaken mee doen ?
dit zijn geen serieuze mensen of is er iets anders aan de hand ?
misschien heb ik ze beledigd ?