Jacco Twingi schreef:Waarom worden die complete setjes altijd aangeboden als je net een setje hebt kunnen bemachtigen...
Maarja, morgen weer op bandenjacht, kan via mn baas een hoop korting krijgen, dat scheelt weer...
Zeker als er binnenkort misschien een nieuw project aan zit te komen...
ik had precies het zelfde. Kon toen een setje Brock B5 velgen kopen voor 600 incl banden en bijna helemaal nieuw. Ik heb er toen ruim 850 incl banden voor betaald.
Mijn velgen zijn excl. banden, nieuwe 525 euro en heb ik nog steeds niet binnen. Daarentegen is het wel 14" en heb ik nog TOYO's liggen die eromheen gaan anders had ik ze echt wel gekocht denk ik. Ik vind ze op het eerste gezicht niet bijzonder, maar ze staan mooi onder een verlaagde Twingo met dikke banden echt waar!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Heef er nog iemand bumpers liggen voor twingo... Ik heb al op de rtc markt gekeken maar daar staat niks maar misschien is iemand te lui geweest om daar iets op te plaatsen.
Alvast bedankt
Phase 2 heeft een klepje? Ik dacht dat het of kleploos was of slechts een netje dus geen vakje!? (Lag bij ons wel op de sloop dus geen vak maar een netje dat zal dus phase 3 zijn!??)
Als phase twee een normaal dashboard vak heeft met klep is dat nog beter zelfs als dat gewoon in een I past
mensen ik zit met een probleempje: ik wil het lampje van mijn sigaretten weer laten branden, nou heb ik het gedeelte uit mijn dashbord gehaald en gekeken, maar krijg m niet werkend, ik heb een lampje, een los klemmetje en dan het aanstekergedeelte.
Weet iemand hoe ik m werkend krijg?? Ik heb wat foto's maar heb geen webspace.
Marko schreef:Heef er nog iemand bumpers liggen voor twingo... Ik heb al op de rtc markt gekeken maar daar staat niks maar misschien is iemand te lui geweest om daar iets op te plaatsen.
Alvast bedankt
Parkeerplaats Twingo's:
Terrein op, door de loods rechtdoor, linksaf naar buiten, rechtsaf het pad volgen en dan tussen de peusjes en fordjes door naar de Twingo's achteraan...
Marko schreef:Heef er nog iemand bumpers liggen voor twingo... Ik heb al op de rtc markt gekeken maar daar staat niks maar misschien is iemand te lui geweest om daar iets op te plaatsen.
Alvast bedankt
Thanks...maar is erg ver weg. Niet dat ik wil rijden, maar heb het gewoon niet zo op marktplaat, binnen de club wordt je gewoon niet genaait en weet je bijna zeker dat niet voor niks rijd
Hmm doe maar phase II dashboard zonder airco tenminste als dat het type is met een klepje voor het handschoenen kastje. Heb me altijd al geïrriteerd aan dat er geen klep voor zit alles flikkert er uit
Ik ga er vanuit dat een phase II dash moeiteloos zou moeten passen in een I of denkt iemand van niet?
Ik heb vorige week diverse slooptwingo's gezien met dashboard, zowel fase I als II. Ik weet alleen niet meer in welke staat. Als ik morgen tijd heb, kijk ik wel even voor je, welke fase heeft nu de voorkeur?
dtune_stefan schreef:Ik heb vorige week diverse slooptwingo's gezien met dashboard, zowel fase I als II. Ik weet alleen niet meer in welke staat. Als ik morgen tijd heb, kijk ik wel even voor je, welke fase heeft nu de voorkeur?
Vanuitgaande dat het past de phase met dasboardkastklepje Mocht je wat vinden bel me maar voor de kosten want moet ook mijn yellowtop deze of volgende week gaan ophalen bij Dave dus mijn budget is klein.