powerflex bussen ipv rubbers
leuk spul alleen veel geld vindt ik persoonlijk 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
jah ze zijn idd redelijk duur, daarom wilde ik weten of er mensen ervaring mee hadden, als het verschil nu echt merkbaar is wil ik ze zelf laten draaien uit teflon ofzo. dit zal waarschijlijk een stuk goedkoper zijn
altijd doen dat zelf draaien ben ik groot voorstander van!!!
als je de tijd en zin hebt mag je ook wel een setje extra maken voor mij hoor.
uiteraard tegen betaling.


als je de tijd en zin hebt mag je ook wel een setje extra maken voor mij hoor.

uiteraard tegen betaling.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
jah idd, wat je zelf kan maken moet je niet kopen
iemand waar mee ik op school heb gezeten werkt nu bij een contructie bedrijf dus die bussen laten draaien zal niet zo een probleem zijn, zou alleen wat maten moeten hebben, en weten of het echt verschil maakt
iemand waar mee ik op school heb gezeten werkt nu bij een contructie bedrijf dus die bussen laten draaien zal niet zo een probleem zijn, zou alleen wat maten moeten hebben, en weten of het echt verschil maakt
http://www.prins-techniek.nl/ophangingd ... 5+GT+Turbo
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... =powerflex
hier nog wat info. k zal es verder zoeken naar maten.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... =powerflex
hier nog wat info. k zal es verder zoeken naar maten.
ik denk dat er wel genoeg turbo rijders zijn die dit wel zien zitten, je moet net even de maten hebben, dan houd et verder niet zo veel in om ze te makenhaan schreef:als iemand de juiste poly-dinges-meuk heeft of aan kan komen, en een paar maten, dan wil ik er best een paar/haffel draaien
haan wrote:
als iemand de juiste poly-dinges-meuk heeft of aan kan komen, en een paar maten, dan wil ik er best een paar/haffel draaien
ik denk dat er wel genoeg turbo rijders zijn die dit wel zien zitten, je moet net even de maten hebben, dan houd et verder niet zo veel in om ze te maken
klopt. kun je niet die standaard rubbers eraf halen, opmeten en namaken? nu alleen nog een masive staaf van een paar meter van de juiste rubbersamenstelling
als iemand de juiste poly-dinges-meuk heeft of aan kan komen, en een paar maten, dan wil ik er best een paar/haffel draaien
ik denk dat er wel genoeg turbo rijders zijn die dit wel zien zitten, je moet net even de maten hebben, dan houd et verder niet zo veel in om ze te maken
klopt. kun je niet die standaard rubbers eraf halen, opmeten en namaken? nu alleen nog een masive staaf van een paar meter van de juiste rubbersamenstelling

ik houd mij aanbevolen maar kan je ze niet gewoon van dat witte nylon draaien??
een neef van mij rijdt met een 2000cc sprinter op de cross banen van de NAC met deze bussen en heeft er nog nooit een kapot gehad.
krijgt echt hele grote klappen te verduren!!!
een neef van mij rijdt met een 2000cc sprinter op de cross banen van de NAC met deze bussen en heeft er nog nooit een kapot gehad.
krijgt echt hele grote klappen te verduren!!!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
mooi man!!





lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Je ziet de afgietsels zitten bij de gele hierboven.Menno schreef:ff voor de goeie orde: die poly-urethaan bussen zijn van....jajaja......raad maar...... : poly urethaan.
Niet van nylon of teflon dus. Dat wordt gieten ipv draaien
Ik heb ze ook en de auto rijdt echt superstrak en is super stug
Alleen alles trilt nu los
Moest zelfs mijn subframe weer aandraaien 

Alleen alles trilt nu los


klopt idd. pu bussen op je stabi klappert wat meer dan normaal (over klinkers bijv.) maar het échte geklapper begint als je pu bussen op je draagarmen zet...1 van de redenen dat ik voor alleen stabi bussen heb gekozen...Job-turbo schreef:Ik heb ze ook en de auto rijdt echt superstrak en is super stug![]()
Alleen alles trilt nu losMoest zelfs mijn subframe weer aandraaien
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship