ACT: Vakantie!
-
- Über-Spammer
Zon Zee Strand (kijkduin & scheveningen), niet verbrand (zonnebrand factor 10+), maar wel alles bij de hand 

-
Ik ga achter 3weken naar de Pyreneeën en Franse alpen. Lekker door de bergen scheuren met de gtt
en ook nog wat klimmen en zo. Oh ja misschien ook nog naar Portugal. Ik kan niet wachten tot dat ik kan gaan. 

eind augustus richting zuid frankrijk in een andere fransoos: peugeot 

GTT
-
- Contacteer:
30-juli 2 weken tenerife 
zeewater temp nu al 26 graden

zeewater temp nu al 26 graden

lekker man! maar in beverwijk /wijk aan zee is het zomers toch net zo lekker en gezellig als in marmaris?Steven schreef:ie-ieee nog 3 daagjesSteven schreef:14 Juli 2 weken Marmaris in Toerkaie

GTT
Als het weer eens wat beter zou worden.....maar geef mij maar liever het buitenlandjshock schreef:lekker man! maar in beverwijk /wijk aan zee is het zomers toch net zo lekker en gezellig als in marmaris?Steven schreef:ie-ieee nog 3 daagjesSteven schreef:14 Juli 2 weken Marmaris in Toerkaie

BTW Strandhuisje op Wijk aan Zee-strand is ook niet mis hoor

Alleen nog maar VW!
inderdaad zo'n strandhuisje is zeker niks mis mee, maar volgens mij is daar een gigantische wachttijd voor!R(ay)Si schreef:Als het weer eens wat beter zou worden.....maar geef mij maar liever het buitenlandjshock schreef:lekker man! maar in beverwijk /wijk aan zee is het zomers toch net zo lekker en gezellig als in marmaris?Steven schreef:ie-ieee nog 3 daagjesSteven schreef:14 Juli 2 weken Marmaris in Toerkaie
BTW Strandhuisje op Wijk aan Zee-strand is ook niet mis hoor
GTT
-
- Moderator
- Car: Megane
heej badgasten, hoor dat het kut weer is in NL. Ik kan alleen maar zeggen dat ik erg bruin aan ut worden ben hiero in het zonnige spanje

-
- Moderator
- Car: Megane
misschien in niftrik maar waar ik vandaan kom heb gehoord dat het slecht is 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik vertrek zo voor een 14-daagse rondreis door Noorwegen.
Tot over twee weken!

Tot over twee weken!

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Donderdag lekker richting Monacco via mooie binnendoorweggetjes..
Dit alles met de GT Turbo's van Jochem en Chris.

Ik zie er ook erg naar uit moet ik zeggen.
Ik hoor net dat Jochem preventief zijn koppakking aan het vervangen is, watje..
Nu maar hopen dat die er bij mij niet uit vliegt, dat is namelijk het enigste zo ongeveer wat ik nog nooit heb vervangen..

Nu maar hopen dat die er bij mij niet uit vliegt, dat is namelijk het enigste zo ongeveer wat ik nog nooit heb vervangen..

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Helaas ben net weer terug uit engeland, waar ik een weekje in de buurt van Liverpool heb rond gehangen.
afgelopen zaterdag naar de national day van de RTOC geweest op santa pod. Errug koel.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/Tino/pod_small.jpg[/img]
Heb nog wel wat meer foto's zal wel kijken of ik die in de gallery kan zetten.
afgelopen zaterdag naar de national day van de RTOC geweest op santa pod. Errug koel.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/Tino/pod_small.jpg[/img]
Heb nog wel wat meer foto's zal wel kijken of ik die in de gallery kan zetten.
.:: TurboPowerr ::.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee niet met een watje maar met een sterkereChris schreef:Ik zie er ook erg naar uit moet ik zeggen.![]()

o dus jij hoeft geen beurtje ( voor je auto , nee ook niet achter ... voor de eruge doordenkers )

jochem de haas schreef:nee niet met een watje maar met een sterkereChris schreef:Ik zie er ook erg naar uit moet ik zeggen.![]()
Nu maar hopen dat die er bij mij niet uit vliegt, dat is namelijk het enigste zo ongeveer wat ik nog nooit heb vervangen..![]()
o dus jij hoeft geen beurtje ....
Hmmm, ik weet het niet hoor, maar als ik mijn auto wegbreng voor een beurt staat er na afloop nooit een koppakking op de rekening..

Ik ga de 26ste naar Rhodos met mijn meissie! Als je wat leuks vind daar, tips enzo, laat maar komenDennis VK schreef:Zo ik vertrek vanavond ook een weekje naar Rhodos met mijn meissie![]()
![]()
En de leden hier wens ik natuurlijk een prettige vakantie

26-8 welteverstaan 

Nou ik heb alles al klaar staan hoor....., kheb dr zin an....Ronnie B. schreef:Donderdag lekker richting Monacco via mooie binnendoorweggetjes..![]()

Morgenochtend gaan we lekker een stukkie toeren met 2 GTT's......

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ben zo moe .......
8 september 2 weken all inclusive mexico 
hoela hoela cocktail
doe mij maar een gele spa!

hoela hoela cocktail

Immer wieder die verdammte Holländer