ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Bram (vospower)

Zondag avond ergens in roermond. Golf 4 GTI vs. GTE, beide met 3 mensen erin. Ik was flink stuk sneller, alleen na de 3 begon ie weer in te lopen, maar gelukkig volgende stoplicht :D
jshock
Contacteer:

jochem de haas schreef:Gisteren onderweg naar duitsland .......Golf 4 GTI aan het sporten met een porsche 911 carrera( die waarschijnlijk niet echt gas gaf) .
Ik dacht ach wat ken mij het .... ff erachteraan .

Beide auto's blijven links rijden en er was ruimte rechts ,dus jochem hup rechts er voorbij nouja ik liep goed in en toen moest jochem schakelen naar de 5de helaas daar ging het mis .

jammer maar helaas .

nog ff een paar x lopen klote maar het was nogal druk met sleurhutten .

Die gasten in de golf keken wel ff gek op toen de 5 meerdere malen sissend op de bumper zat .
kijk je wel uit voor steenslag :)
GTT
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

jshock schreef:
jochem de haas schreef:Gisteren onderweg naar duitsland .......Golf 4 GTI aan het sporten met een porsche 911 carrera( die waarschijnlijk niet echt gas gaf) .
Ik dacht ach wat ken mij het .... ff erachteraan .

Beide auto's blijven links rijden en er was ruimte rechts ,dus jochem hup rechts er voorbij nouja ik liep goed in en toen moest jochem schakelen naar de 5de helaas daar ging het mis .

jammer maar helaas .

nog ff een paar x lopen klote maar het was nogal druk met sleurhutten .

Die gasten in de golf keken wel ff gek op toen de 5 meerdere malen sissend op de bumper zat .
kijk je wel uit voor steenslag :)
Tja je moet ook niet gaan bumperkleven , je moet er voorbij gaan :smoke:
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Wordt toch tijd voor een T25 of niet Jochem
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-Ray-
Contacteer:

alleen een T25 geeft niet zoveel extra's.... het zal dan een T25 met wat extra randorganen moeten worden wil je echt nog serieuzer harder gaan :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Robert dB.

indeed, en als je voor topsnelheid wilt gaan zal je je bak ook moeten aanpassen.
Panoramix

Net eventjes op de A73 wat 'geraced' tegen een audi A4 td rode i, Als ik er voor zat en ik trok weg vanaf 80 kon ie niet volgen, zat ik er achter, dan moest ie opzij om me erdoor te laten, om vervolgens > 170 weer voor bij te komen. Gaat de lol toch wel snel vanaf tegen zo'n trage schijtbak :D

Ik vind 170 trouwens wel een mooie snelheid om in te houden, mensen die dan nog dapper voorbijkomen laat ik maar lekker gaan, bij de eerstvolgende keer dat ie weer moest afremmen voor een inhalende auto kon ik weer fijn zijn audi-oortjes wassen
Bram (vospower)

Net tegen een mooie Mazda 323f met de GTE. Vanaf 40 km/h de autoweg op, was ik flink sneller, maar boven de 140 konden we net in elkaars slipstream meekomen. Moet dr wel ff bijzeggen dat mn koppeling gaar is en dus mega slipt.
Erna duimpje en een big smiley, en das toch altijd leuk :) :worship:
Tijn
Contacteer:

Vospower schreef:Moet dr wel ff bijzeggen dat mn koppeling gaar is en dus mega slipt.
zie mijn avatar zou ik zeggen :lol:
there is no spoon.
Bram (vospower)

haha (Y)
Robert Turbo

Gisteren plakte er een Volvo 440 op mijn bumper.
Reed bijna naar binnen.

Zat een jonge gast in, op een recht stukkie weg.
ff kijken of hij me bij kon houden, hoe hard ik ook doortrok, ding bleef gewoon op mijn bumper plakken.

Ik moest later afslaan, reed hij langs mij, zat wel mooi geluid in.

Wat voor motor kan dat gewwest zijn: 1.7 turbo?????
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Lex schreef:Wordt toch tijd voor een T25 of niet Jochem
Doe jij aan sponsering ? Zoja hoor ik het graag via de PM :wink: .

Ik ga eerst maar eens sparen , en dan zien wel wel weer .
Vos

RobertR19 schreef:Gisteren plakte er een Volvo 440 op mijn bumper.
Reed bijna naar binnen.

Zat een jonge gast in, op een recht stukkie weg.
ff kijken of hij me bij kon houden, hoe hard ik ook doortrok, ding bleef gewoon op mijn bumper plakken.

Ik moest later afslaan, reed hij langs mij, zat wel mooi geluid in.

Wat voor motor kan dat gewwest zijn: 1.7 turbo?????
heb je wel kans op :wink: :lol:
Clio 16v.....
5gt8vturbo

heb met mijn turbootje weinig verloren en doe het graag veel en hard tegen corrado`s g60 190 pk moest hij afhaken bij 3 samen met een andere turbo uit spijkenisse achter een standaart impreza aan moest hij op een gegeven moment aan de kant hij durfde niet harder, maar ja er is ook een moment geweest..........

rij in spijkenisse komt er een lelijke ouwe bak achter me aan een ouwe corsa met echt hele dikke banden dus ik harder 140 over de hartel brug hij er achter aan afremmen hij nog steeds op m`n reet 150 de rijksweg op hij nog op m`n reet rij 180 oh daar zal je hem hebben komt hij zwaaiend met een hand aan het stuur met een km of +200 me lachend voor bij hoor ik later dat hij de straat races organiseerd in pernis en iets van een 2.6 turbo van een calibra heeft ingebouwd kom ik stoer doen met m`n 1.4 snik snik

en een keer `s avonds laat tegen een golf diesel op de rijks weg 130 golf achter me 200 de tuneel in golf kwijt stoplicht golf achter me rotonde golf er achter volgend rotonde politie busje met volgen zelfde moment stapt er een vrouw uit de golf
"goedenavond meneer dat ging wel erg hard he?" "ja mevrouw de agent" en daar ging weer E245 :lol:
Job-turbo
Contacteer:

2.6 turbo uit een calibra :s :lol:

Volgens mij bestaan die niet origineel :p
5gt8vturbo

ja dan zal het de 2.0 turbo zijn geweest ik weet dat ik vernederd werd. het werd mij verteld heb geen verstand van sl-opels
Droes

met die calibra's valt niet te spotten..
heb ooit in een 2.0 16v non turbo meegereden, 250 OP DE TELLER, en kon nog ietsje bij..
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Die teller zal wel getuned zijn dan. ;)
Job-turbo
Contacteer:

Droes schreef:met die calibra's valt niet te spotten..
heb ooit in een 2.0 16v non turbo meegereden, 250 OP DE TELLER, en kon nog ietsje bij..
Ik wil wel es een sprintje tegen hem wagen hoor :)
Droes

héhé, nou kwil gewoon zeggen dat die opel calibra's mijn respect verdient hebben.. :p
Bram (vospower)

Standaard Calibra 2,0 16v bakt er nix van tegen een GTT :) Tenminste das mijn ervaring :p
Droes

jah,
sprintjes ok
maareuh op snelheid....
Merijn
Über-Spammer

Op papier scheelt die topsnelheid maar 5 km/u! De Calibra gaat 205 op top, terwijl de GT 200 doet.
Droes

en jij gelooft dat papier?? :D
in een ander topic gaan de GTT's dan weer 220.. :S
Bram (vospower)

Standaard tegen standaard zal de Calibra winnen (op top alleen duurt het lang eer hij je voorbij komt), lijkt me logisch eigelijk...
Bart V

zo'n hok van een calibra zou standaard 215 max moeten lopen op top. 0-100 in 9,5 sec :p Dus tis leuk om boodschappen mee te doen, maar sprinten lijkt me geen succes.... Met de 2.0 16V althans.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

5gt8vturbo schreef:heb met mijn turbootje weinig verloren en doe het graag veel en hard tegen corrado`s g60 190 pk moest hij afhaken bij 3 samen met een andere turbo uit spijkenisse achter een standaart impreza aan moest hij op een gegeven moment aan de kant hij durfde niet harder, maar ja er is ook een moment geweest..........

rij in spijkenisse komt er een lelijke ouwe bak achter me aan een ouwe corsa met echt hele dikke banden dus ik harder 140 over de hartel brug hij er achter aan afremmen hij nog steeds op m`n reet 150 de rijksweg op hij nog op m`n reet rij 180 oh daar zal je hem hebben komt hij zwaaiend met een hand aan het stuur met een km of +200 me lachend voor bij hoor ik later dat hij de straat races organiseerd in pernis en iets van een 2.6 turbo van een calibra heeft ingebouwd kom ik stoer doen met m`n 1.4 snik snik

en een keer `s avonds laat tegen een golf diesel op de rijks weg 130 golf achter me 200 de tuneel in golf kwijt stoplicht golf achter me rotonde golf er achter volgend rotonde politie busje met volgen zelfde moment stapt er een vrouw uit de golf
"goedenavond meneer dat ging wel erg hard he?" "ja mevrouw de agent" en daar ging weer E245 :lol:
Was die corsa paars van kleur (de standaard kleur?) met achter op 1.4i sport ;)

Dan was het marco, was pas geleden ook op de dynodag te zien. Met (correct me if I'm wrong) 285pk aan de voorwielen en 440 Nm koppel.
.:: TurboPowerr ::.
GeniustheGzA

Droes schreef:met die calibra's valt niet te spotten..
Terug vant karten in Eindhoven. Calibra 2.0 16V, 220 op de teller. Williams, max.200. We reden voor, achter en naast elkaar. Die tellers deugen voor geen meter bij Opel!
Riël
Über-Spammer

Vospower schreef:Standaard tegen standaard zal de Calibra winnen (op top alleen duurt het lang eer hij je voorbij komt), lijkt me logisch eigelijk...

:lol: yeah, right. Op de automaxxsprint droogde ik met de gt de calibra 4x4 turbo nog af. Ik 9.8 hij 10.5. Lompe bak.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Anonymous

gille schreef:
Droes schreef:iemand die een idee'tje heeft wat dit oplevert:

Clio V6 VS BMW M3 ??
wat ik weet is een M3 (E30) )versus 21T ,das een makkie(voor de 21T)
en een E36 M3 versus een 21T is redelijk gelijk tot 230+
Als je dat echt gelooft het je teveel tijd op renault georienteerde websites doorgebracht. Don't get me wrong ik ben een renault fan zelf. Maar met m3's moet je niet spotten, daar maakt een standaard 21T geen zak tegen klaar.
Merijn
Über-Spammer

Een standaard 21T inderdaad zeker niet! :) Baas boven baas! (Y)
joeri_16V
Car: megane 2

alpine GTA V6 vs clio 16v.
Mn clio-tje was natuurlijk geen partij voor de alpine, maar was toch leuk om eens te proberen :D
Sander101

Zondag vanaf oprit De Meern de A12 op:

Clio RS vs. Porsche Turbo 3.6

Schitterend hoe zo'n ding ervandoor gaat :)

Tot na 500m ging hij sneller maar daarna ging ik hem voorbij. ( hij reedt zich klem op de 3e baan en ik er rechts voorbij: gewonnen :D )
gille
Contacteer:

wigla schreef:
gille schreef:
Droes schreef:iemand die een idee'tje heeft wat dit oplevert:

Clio V6 VS BMW M3 ??
wat ik weet is een M3 (E30) )versus 21T ,das een makkie(voor de 21T)
en een E36 M3 versus een 21T is redelijk gelijk tot 230+
Als je dat echt gelooft het je teveel tijd op renault georienteerde websites doorgebracht. Don't get me wrong ik ben een renault fan zelf. Maar met m3's moet je niet spotten, daar maakt een standaard 21T geen zak tegen klaar.
wie spreekt er van een standaard 21T,ik had het wel over mijn vorige 21T,wat wel nie bepaald standaard was :smoke:
BONELESS (jeroen)
Contacteer:

m3 e36 welk bouw jaar????
Gesloten