die van de r19 zijn heel fragile

kan iemand mij ermee helpen die een goeie heeft liggen mag ook een korte bak zijn
ik wil mijn auto snel terug op de baan hebben
dank je
Meganebak vind je niet makkelijk iddDonleben schreef:Een JC5-bak van een Williams of Megane. Is echter wel kostbaar...
Misschien even zoeken in de RTC-Markt.
Williams- en Meganebak schijnen hetzlefde te zijn, ook de verhoudingen zijn hetzelfde. Dus je kan dan beter voor een Williams bak gaan, maar die zijn ook schaars en dus prijzig.Matthijs schreef:Meganebak vind je niet makkelijk iddDonleben schreef:Een JC5-bak van een Williams of Megane. Is echter wel kostbaar...
Zat toch een verschil in..... weet zelf niet meer wat maar er was wel watrobclio16V schreef:Williams- en Meganebak schijnen hetzlefde te zijn, ook de verhoudingen zijn hetzelfde. Dus je kan dan beter voor een Williams bak gaan, maar die zijn ook schaars en dus prijzig.Matthijs schreef:Meganebak vind je niet makkelijk iddDonleben schreef:Een JC5-bak van een Williams of Megane. Is echter wel kostbaar...
En dat moet wel een 95/96 model zijn.... en een 2.0 16V en die vind je echt niet snel.Donleben schreef:Meestal al gauw 750 euro. Ik weet er waarschijnlijk nog wel 1 die van een Megane afkomt.
Bij de Meganebak was een montagepunt iets afwijkend vergeleken met een Williams bak.Matthijs schreef:Zat toch een verschil in..... weet zelf niet meer wat maar er was wel watrobclio16V schreef:Williams- en Meganebak schijnen hetzlefde te zijn, ook de verhoudingen zijn hetzelfde. Dus je kan dan beter voor een Williams bak gaan, maar die zijn ook schaars en dus prijzig.Matthijs schreef:Meganebak vind je niet makkelijk iddDonleben schreef:Een JC5-bak van een Williams of Megane. Is echter wel kostbaar...
Aja ! dat was zo idd...... ik dacht dat er iets niet "paste"robclio16V schreef:Bij de Meganebak was een montagepunt iets afwijkend vergeleken met een Williams bak.Matthijs schreef:Zat toch een verschil in..... weet zelf niet meer wat maar er was wel watrobclio16V schreef:Williams- en Meganebak schijnen hetzlefde te zijn, ook de verhoudingen zijn hetzelfde. Dus je kan dan beter voor een Williams bak gaan, maar die zijn ook schaars en dus prijzig.Matthijs schreef:Meganebak vind je niet makkelijk iddDonleben schreef:Een JC5-bak van een Williams of Megane. Is echter wel kostbaar...
Visser of Visscher reed toch met een meganebak op zijn 1800-tje destijds ? of was dat toen al een 2.0 ?robclio16V schreef:Alles is passend te maken natuurlijk.
Ik weet alleen niet of een Meganebak dus wel makkelijker in een 19 past dan een Clio bak....
Bart V schreef:een standaard clio 16V bak is niet steviger dan de bak van de 19 16V. Enkel de JC5 welke je vind o.a de clio williams en megane 2.0 16V is "vertevigd"
Als je nog voor weinig een goede JB3 048 bak zoekt uit een 1916V moet je me maar een pm sturen.