Laguna

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
gerrit

Ik heb sinds 2002 een Laguna Diesel. Beviel mij echt uitstekend. De auto si stil en rijdt gewoon goed. In de garantieperiode al een lekke ruitensproeissyteem, een defecte regensensor en een defect airco/ventilatie paneel gehad. Nu na 2,5 jaar en natuurlijk uit de garantie en 120.000 km allerlei gebreken. Turbo in de vernieling (1500 euro, waarvan 60 % door renault betaald) Fuseekogels vervangen, waarvan 40% door renault betaald. Achterwiellager moet vervangen worden (ca. 400 euro voor mijn rekening) en er zit een vreemde bobbel (1,5 x 6 mm)onder het afdicht rubber van het rechter portierraam. Is roest zegt de dealer.(kost 152 euro excl. BTW). Ook al 2 nieuwe kaartsleutels van 215 euro per stuk moeten kopen. (Dat is zowat 900 gulden voor een stuk plastic en een chipje) Wat komt er nog meer. Zijn dit soort reparaties normaal bij een Renault auto?? Al met al is mijn laaiend enthousiame voor mijn Renault veranderd in een desullusie. Al meta l heb ik het idee qua kwaliteit een Lada uit 1975 te hebben gekocht.
Vraag: Hoe heet fuseekogel in het engels of frans???
Gerrit
Plaats reactie