Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Vos

thx voor de reacties! (Y)
Clio 16v.....
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Vos ik weet niet of je het weet maar niet doorrijden bij groen is ook strafbaar volgens de RVV dus zou je dus iets vergoed moeten gaan krijgen (tja dagwaarde is natuurlijk o,0 :( )

na ja baluh in iedergeval suc6
Rick

Ook is vorige week woensdag bij mij het noodlot toegeslagen :( , ik stond te wachten op ander verkeer om af te slaan, staat er een vrouw met een volvo 460 midden op de weg te wachten tot ik optrek zodat zij er langs kon. En zo ineens trekt ze op :@ , vol mijn deur in en in paniek geeft ze nog een keer gas, dus mijn deur is compleet naar de klote. En mijn dorpel heeft ook een opdrukker gehad. Nu ist nog ff wachten op groenlicht van de verzekering en dan kan ik hem wegbrengen. Maar ik baal er als een stekker van :@ :@ :@ :@ !!!!

P.s. Kan iemand mijn foto's hier ff neerzetten :) ?
Vos

P@TB@D schreef:Vos ik weet niet of je het weet maar niet doorrijden bij groen is ook strafbaar volgens de RVV dus zou je dus iets vergoed moeten gaan krijgen (tja dagwaarde is natuurlijk o,0 :( )

na ja baluh in iedergeval suc6
dagwaarde zal niet veel zijn maar alles is meegenomen heb net een andere auto gekocht... lancia delta... maar een 5 komt er zeker weer!!!!!!!! ik moet gewoon een auto hebben en die lancia ben ik erg mee gematst... ik heb binnen een jaar weer een 5... misschien alleen voor de hobby maar een 5 komt er weer!!!!!
Clio 16v.....
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Balen Vos! Succes met de afwikkeling!
Hopenlijk heb je snel weer een 5je!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Vos

Chris schreef:Balen Vos! Succes met de afwikkeling!
Hopenlijk heb je snel weer een 5je!
ga nu sparen en dan waarschijnlijk 1 weer opniew opbouwen tot die tijd red ik me wel met de lancia..

thx chris (Y)
Clio 16v.....
MartinGTT

das toevallig, ook een lancia :D
Vos

MartinGTT schreef:das toevallig, ook een lancia :D
rijd goed... dus nu sparen voor een 5 die ik maar opnieuw op ga bouwen... kheb nu toch de tijd en een andere auto...
Clio 16v.....
MartinGTT

Precies t zelfde als bij mij nu, ik rijdt ook een lancia delta totdat mn GT Turbo klaar is.
Maarja moet toegeven dat ik de laatste tijd meer in de GTE van mn vriendin rijdt en zij in de lancia :lol: :lol:
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Damn, da's pas klote, net die gele mooi, je "oude liefde" weer kunnen kopen na lange tijd, is die even later total loss...

Succes man, en dat je maar een hele mooie 5 kan vinden. Probeer je ouders van GTT te overtuigen :D
Pieter_1416v

hallo bij deze: http://groups.msn.com/clios/overigefoto ... hotoID=546 en hou je niet in de volgende foto"s te bekijke; dit WAS dus iemands droom, waar heel lang aan getuned is (motorisch/uiterlijk) interesse? info: bohetske@hotmail.com
Pieter_1416v

dit ivm clio 1800 16v (williams)
Ollie

Kunt het ook op 1 plek neer zetten, lijkt me meer dan genoeg!
Pieter_1416v

Excuseer; nie bij nagedacht, maar na mijn weten heb ik mij bij deze beperkt tot "schade/foto" topics; maar u hebt gelijk, sorry daarvoor
Tom
Moderator
Car: MB

@Douwe: Hoe is het allemaal afgelopen?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
peter5GTTurbo
Contacteer:

Het was eigenlijk niet de bedoeling om hier ooit iets te gaan posten, maar helaas het is zover.

Vanavond kwart over 9 moest ik zo nodig achterop iemand rijden.
Ik had het te druk met het aanwijzen van de kartbaan.
Knap lullig gangetje, hoogstens 40km/h *BAM* achterin een Polo coupe. Aangezien ik aardig verlaagd ben schoot ik onder hem.

Nou had mijn gtt al wat slecht weggewerkte schade aan de voorkant, maar nu mag die echt weg naar de schade hersteller.Als het nog te maken valt tenminste.
Voorlampen, bumper, motorkap, voorscherm, dwarsbalk tikt m`n dynamo aan en m`n rechterdeur raakt m`n voorscherm. VET BALEN DUS.

Vind het alleen nog erger voor de Polo bestuurder, is namelijk een vriend van me :( en had z`n autootje net een maandje.
Steven
Car: M536

Argh, wat kan een droom dan hard aan stukken gaan he... :s
peter5GTTurbo
Contacteer:

Steven schreef:Argh, wat kan een droom dan hard aan stukken gaan he... :s
Idd, maar ja over een tijdje staat die er weer een stuk knapper bij.
Douwe

Tom schreef:@Douwe: Hoe is het allemaal afgelopen?
Zo beter laat dan nooit :lol: Inmiddels heb ik een nieuwe radio gekregen van clarion en is de boel weer werkend ingebouwd :worship: (Het viel om voor mij onbekende redenen toch onder de garantie (Y) )

@Peter sterkte (F)
5gt8vturbo

op 1 december is ook mijn turbo total loss gereden door een dikke vette audi. sloeg af op een twee baans weg en "meneer" reed er veel te hard. en haalde me in turbo van voor tot achter geraakt. schade:
achterpaneel: total loss
raam : versplinterd
deur: total loss
stoel: verbogen
achtersteil: verbogen
zelf: klein snij wondje in m`n pink. (had gelukkig race stoelen waar de auto op weggedrukt werd en "geen gordel" om belandde op de andere stoel.)
m`n deur zat ongeveer halver wege mijn stoel.
had die dag net het laatste ding nieuw gekocht.
totale inverstering met bonnen en enig zwart werk 5000 euro. totaal schade rond de 3500 euro. krijg van de verzekering 600 euro. ben ik niet mee akkoord gegaan natuurlijk. o zegt de lease maatschappij zullen we eens kijken wie er fout is want in de wet staat "recht door op de zelfde weg gaat voor" ook al rij je 140 waar je 80 mag. maar gelukkig heb ik een getuige want als je richting aan geeft ligt het allemaal weer anders. oh zegt de lease maatschappij dan slepen we u voor de rechter. moet ik nog voor komen ook.

leuk detail van het schadebedrijf naar m`n garagebox toe rijden met zwaar gehavende auto. ook nog gesport met een golf gti en nog gewonnen ook. :lol: :D
Rontwingo

Succes peter, zag hem net achter de sleepwagen
hangen op de N206. (N)
Arnoud

"recht door op de zelfde weg gaat voor"
dat heeft toch alleen met tegemoetkomend verkeer te maken?
Robert Turbo

Arnoud schreef:
"recht door op de zelfde weg gaat voor"
dat heeft toch alleen met tegemoetkomend verkeer te maken?
Ja, alleen tegenmoet komend verkeer.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
5gt8vturbo

weten jullie dit heel zeker want hier rust dus mijn zaak op, omdat ik afsla en hij rechtdoor rijd.
clio-sport

ik snap je verhaal niet helemaal maar als ik me best doe haal ik dit eruit. Jij reed op een twee baans weg daar bedoel je denk ik mee dat je op een weg reed met twee richtings verkeer dus tegemoet komend verkeer. Als jij dan afslaat en je geeft richting aan en die vent ramt hem in jou zijkant omdat hij inhaald dan is degene die inhaald altijd fout.
peter5GTTurbo
Contacteer:

Nou ff een kleine update:

Bumper aan stront (geeft niks waren al plannen om een bumper aan te passen voor een FMIC)
2 koplampen kapot.
1 voorscherm raakt m`n deur en heeft lichte krasjes en deukjes.
Motorkap zitten deuken en krassen in.
Fan + Fanbedrading kapot.
Lichte schade aan m`n radiator.

Alle dragende delen zien er nog perfect uit.
Dankzij`m`n verlaging heb ik alleen schade van bovenaf.

AL met al valt het me dus reuze mee.

Reden dat die op de takelwagen stond was dat m`n fan vast stond en hem niet los kreeg.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Kom ik net bij de Renault dealer aan om originele Twingo lampen te brengen voor de keuring, zie ik de Twingo van Gerda daar staan met de linker zijkant in elkaar..

Deur, en la scherm in de kreukels, foutje van de monteur, word netjes opgelost. Het is allemaal wat..
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Chris schreef:Kom ik net bij de Renault dealer aan om originele Twingo lampen te brengen voor de keuring, zie ik de Twingo van Gerda daar staan met de linker zijkant in elkaar..

Deur, en la scherm in de kreukels, foutje van de monteur, word netjes opgelost. Het is allemaal wat..
Mooi verhaal wat had die monteur gedaan dan?
.:: TurboPowerr ::.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tino schreef:
Chris schreef:Kom ik net bij de Renault dealer aan om originele Twingo lampen te brengen voor de keuring, zie ik de Twingo van Gerda daar staan met de linker zijkant in elkaar..

Mooi verhaal wat had die monteur gedaan dan?
Achteruit rijden en niet goed in de spiegels kijken wat ik er zo van begreep, maar ik had verder geen tijd, dus ben weer weggegaan.
Ik heb het idee dat hij hem daarna verkeerd heeft uitgedraaid waardoor de schade juist erger geworden is.. (Y)

Kunnen ze gelijk dat roestpuntje ff weghalen op het la scherm, moest toch nog gebeuren.

Dat roesten op het achterscherm is toch een kwaal, want ik heb nu weer een Twingo staan die het heeft.
-jacco-
Über-Spammer

En dan laat je hem nog wel in goed vertrouwen achter... :s
Maar netjes en logisch dat het wordt opgelost...

@ Chris: Roest op achterscherm? Tell me more...
Bij mij niet bekend...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jacco Twingi schreef: @ Chris: Roest op achterscherm? Tell me more...
Bij mij niet bekend...
Ik heb nu al drie Twingo's gezien waar ze gaan roesten net voor de achterwielen. Ik begin dus het idee te krijgen dat dat een kwaal is.
-Ray-
Contacteer:

tis alleen zo klote dat je er niks tegen doet...
Immer wieder die verdammte Holländer
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ach ja, kan gebeuren, ongeluk zit in een klein hoekje.
-jacco-
Über-Spammer

Chris schreef:
Bij mij niet bekend...
Ik heb nu al drie Twingo's gezien waar ze gaan roesten net voor de achterwielen. Ik begin dus het idee te krijgen dat dat een kwaal is.
Nog es een keertje goed kijken dan...
Heb zo in de gauwigheid niets gezien...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ivo
Über-Spammer

Chris schreef:
Bij mij niet bekend...
Goh....welke auto's hebben dat ook alweer......KADETT ofzow..... :lol:

:wink:
Plaats reactie