Steven schreef:Gewoon een oud teiltje eronder en als ie verlaagd is dan knip je de bovenste rand van het teiltje af.
Verder is het gewoon een grote bout op het laagste punt van de versnellingsbak. Dop 13 uit me hoofd...
Er zit bij een GTT ook een vierkant gat in waar een cartersleutel in past. De auto hoort ook vlak te staan voor het aftappen (geldt altijd eigenlijk, ook voor peilen) anders blijft er nog een hoop over in het diff.
Steven schreef:En het vulgat zit aan de voorkant van de bak, dus tis verstandig om er een soort van tuinslang in te doen zodat je van de bovenkant kan vullen.
En natuurlijk nieuwe koper ringetjes (2 verschillende maten voor de twee bouten) opdoen anders gaat de boel lekken. Ik had een beetje een klein slangetje gebruikt bij de laatste keer vullen en dan moet je best een hoop geduld hebben. Pas wel een beetje op met je huid, die olie is best zuur, het wordt een paar dagen velletjes pellen als je daar teveel met je blote handen aanzit.