CLio williams tuning

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Gesloten
Mathiashw
Contacteer:

Weet er iemand hoeveel pk (veilig) je uit de blok kan halen van een clio williams ? en of het olie probleem (zuipt teveel olie) dan opgelost is als de juist modificaties aangebracht worden ? Mocht er iemand een goed tuning adres weten waar ik eventueel een upograde kan laten doen dan zou dit heel interessant zijn (gelieve niet te ver uit belgie)

thx
Thierry

Ik heb hier ook al eens een topic over gestart, misschien dat je daar wat meer kunt vinden

klik
Jordi - Clio 16V

Welkom op het forum, stel je eerst een voor op
wie is wie

williams tuning is al vaker besproken zoals
hier

je kunt hier voor de search funtie gebruiken
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Jordi - Clio 16V

Zoals storm al zei dus :lol:
was ietsjes later
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Bart V

Het olieprobleem is een bekend probleem bij de F7P en R motoren. Tis wel op te lossen, maar dat komt neer op een algehele revisie als je het goed wilt doen.

Als het dus niet de spuigaten uitloopt (1 liter op 2000 km bijv) dan zou ik het laten zoals het is.

olieverbruik van de 16V en williams zijn zeer veel topics over als je even een search doet. Voor het tuning-verhaal kan je terecht in het door storm666 aangegeven topic.

deze gaat op slot.
Gesloten