Aankomend weekend is primaRontwingo schreef:@Douwe: Daarvoor wil ik ook ff stukkie met je meerijden om voelen hoe het rijdt en veert![]()
Schikt aankomend weekend trouwens?
@Ronnie: Hoe stugger hoe beterDan moet ik maar stuiteren, als tie maar niet meer aansleept
Kunnen we niet een mini Twingo meeting houdenRontwingo schreef:@Douwe: Daarvoor wil ik ook ff stukkie met je meerijden om voelen hoe het rijdt en veert![]()
@Ronnie: Hoe stugger hoe beterDan moet ik maar stuiteren, als tie maar niet meer aansleept
@Ronnie: je hebt pmRonnie1984 schreef:Kunnen we niet een mini Twingo meeting houdenRontwingo schreef:@Douwe: Daarvoor wil ik ook ff stukkie met je meerijden om voelen hoe het rijdt en veert![]()
![]()
![]()
Ben toch wel benieuwd naar jou Twingo Ron.
dat weet ik niet maar als de dempers korter zijn dan moet het lukken om hem nog te laten zakken maar dan gaat ie nog steeds goed doorveren denk ikRontwingo schreef:@Ronnie: je hebt pmRonnie1984 schreef:Kunnen we niet een mini Twingo meeting houdenRontwingo schreef:@Douwe: Daarvoor wil ik ook ff stukkie met je meerijden om voelen hoe het rijdt en veert![]()
![]()
![]()
@twingofromhell: het liefst zou ik ook een schroefset willen maar ik vind het een hoop geld. Kun je ook op bijv. konidempers of op weitec dempers je veren inkorten?
bijv: ik koop een weitec demperset, ik gebruik mijn weitec veren van 4cm en 5cm verlaging, die laat ik dus inkorten met bijv ook 4cm zodat ik in totaal rondom 6 a 7cm lager kan .
Kan je veren inkorten?? Die zijn in het begin toch veel platter??Rontwingo schreef:@Ronnie: je hebt pmRonnie1984 schreef:Kunnen we niet een mini Twingo meeting houdenRontwingo schreef:@Douwe: Daarvoor wil ik ook ff stukkie met je meerijden om voelen hoe het rijdt en veert![]()
![]()
![]()
@twingofromhell: het liefst zou ik ook een schroefset willen maar ik vind het een hoop geld. Kun je ook op bijv. konidempers of op weitec dempers je veren inkorten?
bijv: ik koop een weitec demperset, ik gebruik mijn weitec veren van 4cm en 5cm verlaging, die laat ik dus inkorten met bijv ook 4cm zodat ik in totaal rondom 6 a 7cm lager kan .
die mini twingomeeting zie ik ook wel zitten hoorRonnie1984 schreef:Kan je veren inkorten?? Die zijn in het begin toch veel platter??Rontwingo schreef:@Ronnie: je hebt pmRonnie1984 schreef:Kunnen we niet een mini Twingo meeting houdenRontwingo schreef:@Douwe: Daarvoor wil ik ook ff stukkie met je meerijden om voelen hoe het rijdt en veert![]()
![]()
![]()
mss wel is niet zo verRonnie1984 schreef:Gaat helaas nie door, ik moet zaterdag werken!!![]()
Kom je naar veldhoven morgen??![]()
Zie ook de regiomeeting/Fno meets..........
Bij deze plaats ik even de foto's van jacco online (verhaaltje volgt nog):Jacco Twingi schreef:Ik heb de foto's, jij de webspace???Ollie schreef:Dit vraagt natuurlijk om![]()
![]()
Ben vandaag ook weer ff op de sloop geweest voor een boutje in de deur: waar kom ik mee terug: Een bumperlip van een seat ibiza(EDIT: Slechts 10 euri
)
Die past mooi onder mn nieuwe bumpert![]()
![]()
![]()
En over die roostergaten, ga ik nog ff goed over nadenken... Je komt precies boven de accu uit, en ja, het eventuele water wat er doorkomt, is nie so goed ervoor gleuf ik...
Poe poe....moeilijke woordenOllie schreef:Omzetting van de kinetische energie door de vervorming ervan....
Die witte delen kun je er gewoon afhalen of inslijpen heb ik ook gedaan de bumper wordt er wel iets slapper van maar niet veel. (Ja bij een ongeluk ben je iets minder beschermt maar betwijfel of dat zo ontezetten verschil maakt zeker niet als je alleen een stukje weg slijpt zoals ik gedaan heb om de gaten te maken en gaas te monteren)Jacco Twingi schreef: En foto 3: Die witte delen, zitten aan de 8erkant/binnenkant van de bumper: Kan ik hier een deel van wegzagen??? Of is dit ook voor de stevigheid ervan?
Ja heb ik ook gewoon zelf een schakelaar in het dash zetten draden trekken en afzekeren mistlampen monteren en aansluiten voilaNeobyte schreef:Kan ik mistlampen aansluiten op een twingo uit 93 waarin origineel geen mistlampen aanwezig zijn ??
Thanx, d8 al dat het geen probleem was, bij mij moet er ook maar een klein stukje uit...Douwe schreef:Die witte delen kun je er gewoon afhalen of inslijpen heb ik ook gedaan de bumper wordt er wel iets slapper van maar niet veel. (Ja bij een ongeluk ben je iets minder beschermt maar betwijfel of dat zo ontezetten verschil maakt zeker niet als je alleen een stukje weg slijpt zoals ik gedaan heb om de gaten te maken en gaas te monteren)Jacco Twingi schreef: En foto 3: Die witte delen, zitten aan de 8erkant/binnenkant van de bumper: Kan ik hier een deel van wegzagen??? Of is dit ook voor de stevigheid ervan?
Ja heb ik ook gewoon zelf een schakelaar in het dash zetten draden trekken en afzekeren mistlampen monteren en aansluiten voilaNeobyte schreef:Kan ik mistlampen aansluiten op een twingo uit 93 waarin origineel geen mistlampen aanwezig zijn ??
175/50/13 is toch nie zo duur, op bandenmarkt.nl?? Deze passen er toch goed op??Jacco Twingi schreef:Thanx, d8 al dat het geen probleem was, bij mij moet er ook maar een klein stukje uit...Douwe schreef:Die witte delen kun je er gewoon afhalen of inslijpen heb ik ook gedaan de bumper wordt er wel iets slapper van maar niet veel. (Ja bij een ongeluk ben je iets minder beschermt maar betwijfel of dat zo ontezetten verschil maakt zeker niet als je alleen een stukje weg slijpt zoals ik gedaan heb om de gaten te maken en gaas te monteren)Jacco Twingi schreef: En foto 3: Die witte delen, zitten aan de 8erkant/binnenkant van de bumper: Kan ik hier een deel van wegzagen??? Of is dit ook voor de stevigheid ervan?
En ben ook niet van plan om hem dan in mekaar te rijen...![]()
Ook ik ga mistlampen monteren... Waar heb jij je schakelaar zitten Douwe?
Ik wilde een nieuwe middenconsole maken en daar de verschillende schakelaars (WAT BEN JE ALLEMAAL VAN PLAN DAN, HOOR IK JULLIE DENKEN!!!) in monteren...
Verder:
Mn booskijkers zitten erop gelast![]()
Ben bezig geweest met plamuren en schuren... WAT EEN KLUS!!!
Maar heb iemand gevonden die hem wel even strak trekt en gelijk maar ff spuit... 100 euri![]()
![]()
EDIT: Wat is de beste bandenmaat voor mn nieuwe 13" T-lines? Heb al een keer 175/50/13 horen vallen, maar dit schijnt weer een aparte (lees: dure) bandenmaat te zijn...
Mocht ik er eerder aan begonnen zijn dan jou, maak ik wel een malletje... Kun je t zo overnemen.Douwe schreef:Mijn schakelaars zitten naast de radio en 1 in het schuine stuk eronder maar achteraf niet ideaal. Ben zelf van plan om nog een keer een nieuw dashboard te maken en dan het middenconsole te verlengen en daar dan de schakelaars te plaatsen,