13" T-linesRontwingo schreef:Jacco, welke velgen heb je gekocht?

Had al velgen, maar die zijn 15" en daar zou ik teveel voor moeten aanpassen, dus kan ze gelukkig weer inruilen, dat scheelt...
Jacco Twingi schreef:13" T-linesRontwingo schreef:Jacco, welke velgen heb je gekocht?![]()
![]()
Had al velgen, maar die zijn 15" en daar zou ik teveel voor moeten aanpassen, dus kan ze gelukkig weer inruilen, dat scheelt...
Rontwingo schreef:Jacco Twingi schreef:13" T-linesRontwingo schreef:Jacco, welke velgen heb je gekocht?![]()
![]()
Had al velgen, maar die zijn 15" en daar zou ik teveel voor moeten aanpassen, dus kan ze gelukkig weer inruilen, dat scheelt...kan je lekker plat tegen de grond
Nieuw type planttwingoturbo schreef:Je bedoeld de clio rsi klimop?R(ay)Si schreef:FF in de gaten houden
Hoe gaat het eigenlijk met de RSi van je broertje?
Ja beetje klote voor steef, maar sommige mensen die afspraken met 'm maken komen die niet na, dus beetje jammer!
Pass mij die foto's maar even naar me mail. Ik heb nog wel space.Jacco Twingi schreef:Ik heb de foto's, jij de webspace???Ollie schreef:Dit vraagt natuurlijk om![]()
![]()
Ben vandaag ook weer ff op de sloop geweest voor een boutje in de deur: waar kom ik mee terug: Een bumperlip van een seat ibiza(EDIT: Slechts 10 euri
)
Die past mooi onder mn nieuwe bumpert![]()
![]()
![]()
En over die roostergaten, ga ik nog ff goed over nadenken... Je komt precies boven de accu uit, en ja, het eventuele water wat er doorkomt, is nie so goed ervoor gleuf ik...
Dit wel stoerant1 schreef:http://perso.wanadoo.fr/team_twingo_rallye/
Ik heb nu op mijn originele dempers aan de voorkant 5cm en aan de achterkant 4cm weitec veren. Aan de achter kant sleept hij als een gek aan als ik over een hobbeltje of "heuvel" rij. Niet aan de binnenkant maar de rand van mijn spatbord die klapt op mijn band, waardoor mijn banden aan de achterkant alweer aardig aan gort zijn gereden terwijl ik ze net anderhalve maand heb.twingoturbo schreef:Het is idd een hoop geld meer, maar je kan zelf de diepte of hoogte bepalen.
heb wel interesse om een gtt motortje te steken mss weet jij emand met ervaring,ik wil eigen lijk weten of er veel moet aangepast worden aan de electriciteit in de twingo voor het turbo blokje?twingoturbo schreef:Ik heb voor de liefhebbers die van knutselen houden nog een twingomotorkap liggen.
PM me maar.
Ik moet er nu vandoor, maar stuur je morgen wel ff n Pm'tje.twingo from hell schreef:heb wel interesse om een gtt motortje te steken mss weet jij emand met ervaring,ik wil eigen lijk weten of er veel moet aangepast worden aan de electriciteit in de twingo voor het turbo blokje?twingoturbo schreef:Ik heb voor de liefhebbers die van knutselen houden nog een twingomotorkap liggen.
PM me maar.
Een vriend van me heeft zijn 5je turbo 7 cm verlaagd, echt geen pretje, je voelt je net een stuiterbalRontwingo schreef:Ik heb nu op mijn originele dempers aan de voorkant 5cm en aan de achterkant 4cm weitec veren. Aan de achter kant sleept hij als een gek aan als ik over een hobbeltje of "heuvel" rij. Niet aan de binnenkant maar de rand van mijn spatbord die klapt op mijn band, waardoor mijn banden aan de achterkant alweer aardig aan gort zijn gereden terwijl ik ze net anderhalve maand heb.twingoturbo schreef:Het is idd een hoop geld meer, maar je kan zelf de diepte of hoogte bepalen.
Denk jij dat als ik een schroefset neem en zo ongeveer 6.5 cm naar beneden ga dat ik dan niet meer aansleep? Ik ben bang dat het dan weer gaat gebeuren. Het is wel stugger maar ik lig gelijk ook weer 1.5cm platter op de band.
Ziet er echt vet uit!!!twingo from hell schreef:zo mijn nieuwe velgjes zitten eronder,toont al een stuk beter vind ik[img]http://www.high.be/epictures/twingofromhell-3.JPG[/img]
Vraag anders douwe eens, die heeft ook een schroefsetRonnie1984 schreef:Een vriend van me heeft zijn 5je turbo 7 cm verlaagd, echt geen pretje, je voelt je net een stuiterbalRontwingo schreef:Ik heb nu op mijn originele dempers aan de voorkant 5cm en aan de achterkant 4cm weitec veren. Aan de achter kant sleept hij als een gek aan als ik over een hobbeltje of "heuvel" rij. Niet aan de binnenkant maar de rand van mijn spatbord die klapt op mijn band, waardoor mijn banden aan de achterkant alweer aardig aan gort zijn gereden terwijl ik ze net anderhalve maand heb.twingoturbo schreef:Het is idd een hoop geld meer, maar je kan zelf de diepte of hoogte bepalen.
Denk jij dat als ik een schroefset neem en zo ongeveer 6.5 cm naar beneden ga dat ik dan niet meer aansleep? Ik ben bang dat het dan weer gaat gebeuren. Het is wel stugger maar ik lig gelijk ook weer 1.5cm platter op de band.Is natuurlijk wel vet, maar is er geen andere oplossing om iets met deze dempers en veren te doen???
Hey Ron, vind je het niet vet om je wielkassen helemaal naar buiten te laten zetten, lijkt me wel vet!!Rontwingo schreef:Ik heb ongeveer berekend hoever ik omlaag wil:
voorkant 6.5 a 7 cm
achterkant 6 cm
Met een schroefset of andere demperset kan ik dit sowiezo bereiken.
Maar de vraag is of het stug genoeg zal zijn zodat mijn spatbord niet meer op mijn band klapt. Mijn banden steken namelijk best ver uit aan de achterkant.
Ik zou het niet weten, ik tank gemiddeld voor 32 en rij ook gemiddeld denk 450km op een tank.Ronnie1984 schreef:Weet iemand de tankinhoud van een Twingo uit '95 en hoeveel reserve heb je??? Kan nl nooit meer dan 450 km rijden met 1 tank tot de reserve!! Wil het gemiddelde wel eens berekenen.. tnx
Heb ik al nagevraagd hier in de buurt, maar dat is een heel duur geintje. waarschijnlijk duurder als een goeie schroefset.Ronnie1984 schreef:Hey Ron, vind je het niet vet om je wielkassen helemaal naar buiten te laten zetten, lijkt me wel vet!!Rontwingo schreef:Ik heb ongeveer berekend hoever ik omlaag wil:
voorkant 6.5 a 7 cm
achterkant 6 cm
Maar de vraag is of het stug genoeg zal zijn zodat mijn spatbord niet meer op mijn band klapt. Mijn banden steken namelijk best ver uit aan de achterkant.
Maar zeg eerlijk, ziet er wel vet bruut uit iets bredere wielkasten, wat kost da ongeveer als ik vragen mag?Rontwingo schreef:Heb ik al nagevraagd hier in de buurt, maar dat is een heel duur geintje. waarschijnlijk duurder als een goeie schroefset.Ronnie1984 schreef:Hey Ron, vind je het niet vet om je wielkassen helemaal naar buiten te laten zetten, lijkt me wel vet!!Rontwingo schreef:Ik heb ongeveer berekend hoever ik omlaag wil:
voorkant 6.5 a 7 cm
achterkant 6 cm
Met een weitec denk ik wel dat het stug genoeg is veert niet echt meerRontwingo schreef:Ik heb ongeveer berekend hoever ik omlaag wil:
voorkant 6.5 a 7 cm
achterkant 6 cm