{5GT} bij claxon indrukken brand mistlampje op dashbord

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
pierre

Hooliead schreef:Ik zit ook even in de schema's te kijken en zie ook dat ze naar stekker 247 gaan dit is verdeelstekker nr1. waar kan ik die vinden? is dat die ene onder mijn koelvloeistofvaatje?
247 is kabelboomaansluiting extra lampen
274 is verdeelstekker nr.1
432 is stekker dashboard en startmotor die onder het expansievat zit, heb je al gehad.
relais 296 heb je ook gehad hebt, hier krijgt kompressor claxon stroom van.

relais 214 heb je nog niet gehad, zit achter bumper onder rechterkoplamp, ( je kan hem zien als je de knipper er even uit haalt ) zit misschien vocht in.
Ad van Haperen
Contacteer:

pierre schreef:
Hooliead schreef:Ik zit ook even in de schema's te kijken en zie ook dat ze naar stekker 247 gaan dit is verdeelstekker nr1. waar kan ik die vinden? is dat die ene onder mijn koelvloeistofvaatje?
247 is kabelboomaansluiting extra lampen
274 is verdeelstekker nr.1
432 is stekker dashboard en startmotor die onder het expansievat zit, heb je al gehad.
relais 296 heb je ook gehad hebt, hier krijgt kompressor claxon stroom van.

relais 214 heb je nog niet gehad, zit achter bumper onder rechterkoplamp, ( je kan hem zien als je de knipper er even uit haalt ) zit misschien vocht in.
:worship: Ga ik als ik klaar ben met werken even bekijken. maar denk dat dat relais bij mij in mijn motorruim zit achter de rechter koplamp. en zoja, die had ik verwisseld met de linker kant en dan was het probleem hetzelfde
Plaats reactie