uploaden pioneer scr. savers in front

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Op m'n pioneer radio (DEH-P7500MP) is het mogelijk om nieuwe screensaver in de laden,bij de modellen hiervoor moest dit met een kit,hierbij had je een adapter waar je het frontje in klikte en dit verbond met een poort van de pc,zodat je op die manier nieuwe filmpjes kon laden,bij dit model is dit niet meer nodig,in de omschijving staat dat je niet meer moet doen dan het maken van een film,branden op cd,en met het drukkenv an 2 knoppen zou alles moeten laden in het display

De sotware heb ik,maar heeft er iemand ervaring met het inladen?zo ja hoe,en waar moet ik op letten?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Ollie

Euh...staat dat niet gewoon duidelijk in de handleiding :s
chris-mc
Contacteer:

als je de cd hebt wel,dan staat er precies hoe je het moet laden,er staat niks over het branden,of je een directory moet maken,of er zo op zetten.
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Ollie

Nou, brand een cdeetje en zet wat plaatjes/filmpjes in de root en ook in een directory, erin fleppen, testen en klaar is klara :D
chris-mc
Contacteer:

weet je de naam ook van die dir.?
Ollie

Dat zal toch geen biet uitmaken...bij een MP3 cd leest hij toch ook gewoon de dir cq tracknaam uit die jij opgegeven hebt...zal hier niet anders zijn.

Maar ik heb het natuurlijk nog nooit geprobeerd en het 1e wat ik in zo'n gevallen doe is dus....proberen :p

Aan de slag... :wink:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

chris-mc schreef:weet je de naam ook van die dir.?
Chris, gewoon de filmpjes cq plaatjes rechtstreeks op de cd bakken geen directory aanmaken. gewoon er op en dan die knoppen truc ;)
.:: TurboPowerr ::.
Riël
Über-Spammer

Normaal zit daar toch een boekje bij?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
chris-mc
Contacteer:

klopt,maar daar staat alleen in wat je meot doen als je de cd er in propt,niet wat er op de cd moet staan.

Ik heb 2 bestanden koud op een cd gebrand,met bestands type .lkd,maar zodra ik de radio laat downloaden krijg ik disc error,volgens de handl. staat de goeie bestands type er niet op.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Heb je de juiste software wel gedownload?
Er zijn namelijk verschilende versies.
Cleaned Style
Projecttopic
chris-mc
Contacteer:

pc-link2 werkt opzich wel,alleen her en der krijg ik rare tekens,windhose kan het niet vertalen,de enigste site waar je het prog, vandaan kan plukken is van de japanse pioneer site :s
Ad van Haperen
Contacteer:

http://www.pioneer.co.jp/car/pclink2/application-e.html

miss heb je hier iets aan

edit: verkeerde url
Harm
Car: Renault Grand Espace
Contacteer:

chris-mc schreef: Ik heb 2 bestanden koud op een cd gebrand,met bestands type .lkd,maar zodra ik de radio laat downloaden krijg ik disc error,volgens de handl. staat de goeie bestands type er niet op.
Heb ik laatst ook gedaan, kreeg ook een error.
Misschien maakt het uit hoeveel je op de CD zet.
chris-mc
Contacteer:

Hey hooliead thx voor de link,dat was de goeie.

Het is me gelukt,en je kan er echt leuke dingen mee doen,waar je op moet letten is het volgen van de instructies van het progje zelf,daarnaast moet je een file wat in ja archives staat ent-disp.lka moet je koud op een cd branden,cd er in,radio uit,ent en 6 indrukken en laden maar.
Ad van Haperen
Contacteer:

Geen dank, dank meneer google maar :D
Plaats reactie