Vanmiddag rond 1 uur een zwarte Twingo gespot in Wassenaar met een chou-chou bodykit, verlaagd en er zat een dikke einddemper onder. Zag er iig heel netjes uit
ff later in Wassenaar-zuid net achter de rijksstraat weg een blauwe nieuw type clio met volgens mij K-tec roostertjes in gril, ook een dikke einddemper. Voor zover ik kon zien was de clio voor de rest redelijk standaard
Rontwingo schreef:Vanmiddag rond 1 uur een zwarte Twingo gespot in Wassenaar met een chou-chou bodykit, verlaagd en er zat een dikke einddemper onder. Zag er iig heel netjes uit
ff later in Wassenaar-zuid net achter de rijksstraat weg een blauwe nieuw type clio met volgens mij K-tec roostertjes in gril, ook een dikke einddemper. Voor zover ik kon zien was de clio voor de rest redelijk standaard
Bij beide geen RTC kenmerken gespot.
had de twingo dubbele uitlaten achter en een sun roof ? anders is het de uode auto geweets van mijn vriend
Rontwingo schreef:Vanmiddag rond 1 uur een zwarte Twingo gespot in Wassenaar met een chou-chou bodykit, verlaagd en er zat een dikke einddemper onder. Zag er iig heel netjes uit
Bij beide geen RTC kenmerken gespot.
had de twingo dubbele uitlaten achter en een sun roof ? anders is het de uode auto geweets van mijn vriend
Voor zover ik kon zien was het een enkele ronde einddemper en of die een sunroof dak had heb ik niet kunnen zien.
le mouton noir (sandy) schreef:vanmorgen gespot bij mij voor de deur
witte gtt met blauwe bumpers
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgAYA7MS ... 4992799005[/img]
leuk voor mij ik heb er een sticker op
gedaan met achter op istie te koop?
hij is van mijn buurjongen niet te koop
meld zijn eigen binnen kort aan
De laatste weken vaker gespot in omg. Rheden, de Steeg.
R5 GTT blue sport,
kent. HV VJ 97.
kmstand +- 150.000
Vive le Sport stickers op de achterschermen
Witte knippers, witte mistlampen, extra temp. meter op het dash, Powerfull einddemper.
Fase 2 velgen banden 185/60/13 (geen BS velgen dus)
Verdere staat netjes. Geen clubstickers of wat te bekennen.
Zojuist vanaf de Johan de Wittlaan tot aan de A44 Leiden opgereden met een mooie zwarte R11 Turbo, even duimpje omhoog en zo Den Haag uitgereden, toen bij Wassenaar naast elkaar bij een stoplicht en gaaan
De R11 kon het aardig bijhouden (ik ging +/- autolengte vooruit), de turbo hoorde ik door m'n open ramen heerlijk fluiten.
Daarna nog ff flink de snelweg opgeblazen waar ie toch ietsje achter moest blijven
Even geknipperd toen ie bij Leiden eraf ging.
vanmiddag om een uurtje of 5 in Arnhem, bij industrieterrein Ijsseloord: een volledig matzwarte GT-turbo. Met een paar aparte styling dingetjes, het leek wel een stealth, geinig. Iemand dit ding wel eens vaker gezien? Hij viel wel op
net gespot op de Zandbank (Vinkeveld)
in Noordwijk een Clio Williams met kenteken NN-TD-? Geen RTC kenmerken.
Ik weet niet wie ook alweer zo'n lijstje bijhoud met williams, maar ik heb het gehele juiste kenteken in de auto liggen dus geef maar een gil als je hem wil hebben
Rontwingo schreef:net gespot op de Zandbank (Vinkeveld)
Ik weet niet wie ook alweer zo'n lijstje bijhoud met williams, maar ik heb het gehele juiste kenteken in de auto liggen dus geef maar een gil als je hem wil hebben
Rontwingo schreef:net gespot op de Zandbank (Vinkeveld)
patbat.
heej die staat nog niet in het lijstje, stuur maar via pm als je wil
vanmorgen op de weeskinderendijk beneden
in dordt metalic blauwe clio 16v
stond ook naast mij op automaxx
zat te zeker want ik claxoneerde 5x
niet om kijken hoor
Ro schreef:Vandaag gespot een blauwe renault williams
rond 7.50 in ridderkerk terhoogte van de carpool plaats.
Had zichtbare RTC stickers alleen zag mij niet
Nog een RTC member in ridderkerk nog nooit gezien zal er is op letten maar mijn Renault Master moet voortaan wel door ut levuh met een RTC sticker whuahahaahh
vanmiddag gespot rond een uur of 17:15 terhoogte van zwijndrecht op het viaduct vlakvoor het BP station een zwarte clio 16v met donkere wieltjes geloof ik (of ze zijn aan een wasbeurd toe ) zag geen RTC kenmerken want had het te druk met met mijn RTC renault master bedrijsbus op de weg te houden bekende ??
clio-sport schreef:vanmiddag gespot rond een uur of 17:15 terhoogte van zwijndrecht op het viaduct vlakvoor het BP station een zwarte clio 16v met donkere wieltjes geloof ik (of ze zijn aan een wasbeurd toe ) zag geen RTC kenmerken want had het te druk met met mijn RTC renault master bedrijsbus op de weg te houden bekende ??
clio-sport schreef:vanmiddag gespot rond een uur of 17:15 terhoogte van zwijndrecht op het viaduct vlakvoor het BP station een zwarte clio 16v met donkere wieltjes geloof ik (of ze zijn aan een wasbeurd toe ) zag geen RTC kenmerken want had het te druk met met mijn RTC renault master bedrijsbus op de weg te houden bekende ??