-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dank jeMenno schreef:Waar herken je dat aan?Ivo8hoven schreef: want de koppakking ligt er zo goed als uit....![]()
Lekker bezig overigens met z'n alle daaro
euh drap onder oliedop,ater en drap in de caterontluchting en als je de koelvloeistof die we opvingen ging mengen met water kwam er olie opdrijven .
dus erug zal het nog niet zijn maar wel nodig
-
- Über-Spammer
Gaat goed zo te lezen ga zo door mannen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
net alles nog eens goed onderzocht maar .....
waarom moeten die 5jes toch zo roesten ?
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ze hebben gewoon geen rekening gehouden met al die idioten die er na 15 jaar nog steeds druk mee zijnjochem de haas schreef:net alles nog eens goed onderzocht maar .....

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Bas schreef:Ze hebben gewoon geen rekening gehouden met al die idioten die er na 15 jaar nog steeds druk mee zijnjochem de haas schreef:net alles nog eens goed onderzocht maar .....
Hahahaha,
idd, Renault vond het wel een mooie uitvinding.
Een auto die na 15 tot 20 jaar gewoon uit zichzelf oplost!

- Bas
- Bestuurslid
Pcies, biologisch... eigenlijk heel logisch 

-
vertel mij wat , is net beschuit, kruimelt ook...jochem de haas schreef:net alles nog eens goed onderzocht maar .....
ben er vandaag achter gekomen dat mijn achterbumper nog ergens vast zit , maar niet meer aan de bevestigingpunten links en rechts, die zijn vergaan...
gat in de bodem, bij krikpunt linksvoor...
werd er niet blij van...

zo nadat Haas ff gekeken had hoe rot ie was ben ik nu opzoek naar achterschermen, links en rechts dus (dan maar in 1 keer goed). De dorpels zijn ook niet al te best meer maar ja die vervangen we ook maar. Als ik dat voor mekaar heb dan kan ik weer verder en dan komen er weer nieuwe foto's.
wel jammer maar deze auto is echt letterlijk gered van de sloop
maar we gaan toch maar ons best doen en met vereende krachten moet t toch lukken dacht ik zo.
ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen
wel jammer maar deze auto is echt letterlijk gered van de sloop

ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen
ik heb m afgelopen zaterdag gezien, als ik het beessie zo zie staan denk ik.... woei waar hebben die oudewater gasten zin in...
maar de beste man heeft er definately zin in, ik heb een beeld hoe die moet gaan worden, en 1 ding is zeker, dat is niet mis!
succes pik
maar de beste man heeft er definately zin in, ik heb een beeld hoe die moet gaan worden, en 1 ding is zeker, dat is niet mis!
succes pik

Immer wieder die verdammte Holländer
hey lex, t komt mij beter uit als jullie donderdag ff langs komt want ik heb woensdag een overlegje met familie i.v.m. een 50er alvast bedankt en t komt zeker goed 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hee ligt dat blok al op straat? of ben je nog niet begonnen ?
Nou we hebben vandaag het blok eruit getakeld, en gelijk maar helemaal kaalgemaakt, zodat het blokkie zelf goed onder handen genomen kan worden...
Als je de GT nu ziet staan dan denk je echt.......pffff, nog aardig wat te doen.....
(en dat al na 2 weken)
Hij is nu echt helemaal gestript, alleen de carrosserie met de brandstoftank, achteras, en wat leidingwerk staat er nu nog.....
Eerst gaat de hut zelf helemaal strak gemaakt worden, en wat nieuw plaatwerk erin, en dan een mooi nieuw laklaagje.....
En ondertussen verder werken aan het motortje....

Als je de GT nu ziet staan dan denk je echt.......pffff, nog aardig wat te doen.....

Hij is nu echt helemaal gestript, alleen de carrosserie met de brandstoftank, achteras, en wat leidingwerk staat er nu nog.....

Eerst gaat de hut zelf helemaal strak gemaakt worden, en wat nieuw plaatwerk erin, en dan een mooi nieuw laklaagje.....

En ondertussen verder werken aan het motortje....

- Bas
- Bestuurslid

Update? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Optimist!Chris schreef:En is ie al klaar?

Nog aardig wat opknap werk aan Jappe z'n 5je. Maar het komt allemaal wel weer goed.
Er wordt hier gewoon weer een GT van de sloop gered.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Zo na weer een hoop zweten en gtvers heb ik mijn achterschermen verwijdert, wat een klus is dat zeg al die las puntjes uitboren niet mis hoor, maar ja toch gelukt. nu wordt t zoeken naar nieuwe achterschermpjes en dorppels, iemand sugesties.
Ik heb al foto's gemaakt van de 5 zonder schermen, maar die moet ik nog ff posten als ik weet hoe t moet, maar ja dat komt ook wel weer goed ik zal mijn best ff doen.
Oooo en de kleur weet ik ook al met de velgjes maar dat zien jullie bij t eind resultaat en ja t worden 16 inc. velgen (join the club)

Oooo en de kleur weet ik ook al met de velgjes maar dat zien jullie bij t eind resultaat en ja t worden 16 inc. velgen (join the club)

[img]http://www.fascinator.nl/jappe/DSC00003.JPG[/img]
[img]http://www.fascinator.nl/jappe/DSC00004.JPG[/img]
[img]http://www.fascinator.nl/jappe/DSC00005.JPG[/img]
[img]http://www.fascinator.nl/jappe/DSC00006.JPG[/img]
[img]http://www.fascinator.nl/jappe/DSC00007.JPG[/img]
[img]http://www.fascinator.nl/jappe/DSC00005.JPG[/img]
[img]http://www.fascinator.nl/jappe/DSC00006.JPG[/img]
[img]http://www.fascinator.nl/jappe/DSC00007.JPG[/img]
maar 1 ik tel er veel meer 

nog 2 dagen en hij is af 

- Bas
- Bestuurslid
Slik
Heb je d'r nog een beetje plezier van Jappe?
Heb je d'r nog een beetje plezier van Jappe?

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Fijn is dat, wel melden dat hij het weet maar niet willen delen.Lex schreef:Jezus, man. Dat is schrikken.
En de kleur weet hij al en wat voor velgen dat belooft wat.

Maar gaat goed jappe, gaat echt strak worden.
.:: TurboPowerr ::.
Ik moet er nog steeds heel erg aan wennen..., ben benieuwd hoe dit er uit ziet als je er naast staat....
Maare, dat word dus binnekort eff wat plaatwerk halen zeker..., en bakken met die hap.....
Nou wij gaan eff bakken op het strand..., net eff een Mexicano pinda gegeten bij Broodje van Kootje...

Maare, dat word dus binnekort eff wat plaatwerk halen zeker..., en bakken met die hap.....

Nou wij gaan eff bakken op het strand..., net eff een Mexicano pinda gegeten bij Broodje van Kootje...

ze worden vervelend