MattigMartijnG schreef:Wat is eigenlijk het merk van die ouwe velgjes ??
echt zonde van de twingo... beters dat hij toch weer klaar word gemaakt...
Volgens mij ook Mattig, maar het staat nergens. Ik denk dat het gewoon verbreedde velgen zijn. Hoewel ik dacht ik eens deze velgen op had gezocht op internet en ze had gevonden op een site, en toen waren ze wel van Mattig. Maar als je goed kijkt zie je duidelijk de lasnaden. Je kan ook zelf je stalen velgen verbreden, in Hellevoetsluis.Vos schreef:MattigMartijnG schreef:Wat is eigenlijk het merk van die ouwe velgjes ??
echt zonde van de twingo... beters dat hij toch weer klaar word gemaakt...
Nee hier zaten geen dikke bumpers onder helaas.Ronnie1984 schreef:Hey, welk type sideskirts heb je op je twingo zitten??
En zaten hier ook al dikkere bumpers onder??
omdat je praat over dat je NOG dikkere bumpers gaat bestellen??
Ben benieuwd naar de foto's
Ik ben daar ook geweest voor mijn velgen/spoorverbreding/veren en ze zijn idd aardig en helpen goedDJ-Jasper schreef:Klopt, en zo duur zijn ze niet. Je moet anders ff gaan kijken daar. Zit op een industrie terrein. Aardige gasten. En ze kunnen ook nog aan meer komen gloofik hoor, ze hebben een heel boek met Twingo spullen (voornamelijk bumpers)
Wat ben jij allemaal nog van plan met je Twingo?Rontwingo schreef:Ik ben daar ook geweest voor mijn velgen/spoorverbreding/veren en ze zijn idd aardig en helpen goedDJ-Jasper schreef:Klopt, en zo duur zijn ze niet. Je moet anders ff gaan kijken daar. Zit op een industrie terrein. Aardige gasten. En ze kunnen ook nog aan meer komen gloofik hoor, ze hebben een heel boek met Twingo spullen (voornamelijk bumpers)
Ja zou ook kunnen. De originele wielen van een twingo zijn ongveer hetzelfde type toch ??DJ-Jasper schreef: Volgens mij ook Mattig, maar het staat nergens. Ik denk dat het gewoon verbreedde velgen zijn. Hoewel ik dacht ik eens deze velgen op had gezocht op internet en ze had gevonden op een site, en toen waren ze wel van Mattig. Maar als je goed kijkt zie je duidelijk de lasnaden. Je kan ook zelf je stalen velgen verbreden, in Hellevoetsluis.
http://www.velgen.nl gloofik...!
TeveelDJ-Jasper schreef:Wat ben jij allemaal nog van plan met je Twingo?Rontwingo schreef:Ik ben daar ook geweest voor mijn velgen/spoorverbreding/veren en ze zijn idd aardig en helpen goedDJ-Jasper schreef:Klopt, en zo duur zijn ze niet. Je moet anders ff gaan kijken daar. Zit op een industrie terrein. Aardige gasten. En ze kunnen ook nog aan meer komen gloofik hoor, ze hebben een heel boek met Twingo spullen (voornamelijk bumpers)
Nee ze lijken er niet echt op hoor! Ik weet niet of je ze nog wel kunt kopen, het zijn best oude beestjes! ik denk dat je geluk moet hebben en er een keer tegenaan moet lopen!MartijnG schreef:Ja zou ook kunnen. De originele wielen van een twingo zijn ongveer hetzelfde type toch ??DJ-Jasper schreef: Volgens mij ook Mattig, maar het staat nergens. Ik denk dat het gewoon verbreedde velgen zijn. Hoewel ik dacht ik eens deze velgen op had gezocht op internet en ze had gevonden op een site, en toen waren ze wel van Mattig. Maar als je goed kijkt zie je duidelijk de lasnaden. Je kan ook zelf je stalen velgen verbreden, in Hellevoetsluis.
http://www.velgen.nl gloofik...!
Waar zou je die Mattig velgen trouwens kunnen kopen en wat zijn de prijzen ??
Ben benieuwd naar de bumpers
Jammer is dat, misschien slaag je wel met een lip in Duitsland op een auto beurs, of in Belgie!Rontwingo schreef:TeveelDJ-Jasper schreef:Wat ben jij allemaal nog van plan met je Twingo?Rontwingo schreef:Ik ben daar ook geweest voor mijn velgen/spoorverbreding/veren en ze zijn idd aardig en helpen goedDJ-Jasper schreef:Klopt, en zo duur zijn ze niet. Je moet anders ff gaan kijken daar. Zit op een industrie terrein. Aardige gasten. En ze kunnen ook nog aan meer komen gloofik hoor, ze hebben een heel boek met Twingo spullen (voornamelijk bumpers)![]()
Voorlopig een Weitec demperset/schroefset ivm aanslepen achterkant, daarnaast ook kuipstoelen.
Heel misschien nog een cuplip, maar zover ik weet zijn er geen passende voor onder een
chou-chou voorbumper dus moet ik even kijken welke ik het beste passend kan maken.
Als ik besluit mijn twingo te houden voor langere tijd wil ik hem laten overspuiten en alles laten gladtrekken dit ivm de voorkant. Die ziet er niet echt mooi meer uit. Er zit heel veel steenslag op mijn bumper en motorkap.
Op die site heb ik ook al gekeken, maar de lip voor onder de originele bumper vind ik niet mooi maar die onder die RS bumper past ziet er echt super uitDJ-Jasper schreef:Heb een vette cup lip voor je gevonden, http://www.sk-tuning.de
Onder rembours te bestellen!
Jah, maar dan heb je wel watDJ-Jasper schreef:Maandag de voorbumper, dan vrijdag (als het mee zit) de achterbumper, dan zaterdag de velgen.
En daarna naar Kreta. Pfoe. DURE MAAND!
En hoe staat het nu met je project?DJ-Jasper schreef:Het is niet gelukt om een foto te maken. Had het te druk met werken.
Vanaf morgen geniet ik van een welverdiende vakantie op Kreta dus als ik terug ben (10 dagen) dan zal ik natuurlijk zo snel mogelijk gaan kijken bij mijn Twingo hoe vet het schade bedrijf is en dan zal ik weer de nodige foto's maken en online zetten.
Tot dan!