hoi,
is het mogelijk om een motor van een r19 diesel in te bouwen in mijn r19 16v cabrio ?
dat 1:10 benzine wordt ik wel een beetje zat.
1:20 diesel lijkt me wat aantrekkelijker.
gr.
boris
diesel motor inbouwen ???
bouw der gewoon lpg in en dan maar hopen dat je nie tegen de lamp loopt, moet er wel uit dan voor de apk rijden op gas en wegenbelasting van een benzine is lekker voordelig. of als je goedkoop wil dieselen moet je roode of landbouw diesel tanken, da kost ook bijna nix, maar ja ook dan uit kijken voor controle.
elk voordeel heeft zen nadeel heb ik ooit eens een of andere voetballer horen zeggen
elk voordeel heeft zen nadeel heb ik ooit eens een of andere voetballer horen zeggen

Ik heb ook iets van ik blijf eerst nog lekker benzine rijden
.
Maar als ik altijd van deze afstand moet blijven rijden, dan wordt het wachten op een 3,5 liter V6 Turbo diesel in een clio

Maar als ik altijd van deze afstand moet blijven rijden, dan wordt het wachten op een 3,5 liter V6 Turbo diesel in een clio

<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Of een 120 PK turbo uit de megane in een 5jeFoeke schreef:Ik heb ook iets van ik blijf eerst nog lekker benzine rijden.
Maar die gedachte heb ik ook al vaker gehad zeg maar.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport