Voor automaxx heb ik een Raamband laten plakken,samen met wat stickers op de zijkant,de stickers van achteren zijn (te) groot uitgevallen,ik zit er dan ook aan te denken om de de emblemen weg te halen en strak te maken,de letters van achteren zijn van reflectie materiaal,in de nacht zal men wel kunnen lezen waar ik lid van ben
De sportdemper heb ik op automaxx gekocht,deze is tijdelijk totdat het duplex systeem er onder gaat,de stilte werd me een beetje te.....
heeft ook ff geduurt voor we daar op kwam,was beetje combinatie idee om namen te plakken,net als in de rally,ik vond het niet veel,dus na verder denken zijn we tot deze stickers gekomen.
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
chris-mc schreef:De sportdemper heb ik op automaxx gekocht,deze is tijdelijk totdat het duplex systeem er onder gaat,de stilte werd me een beetje te.....
Zonde! Die demper staat er echt megavet onder en maakt de auto echt breed vind ik
Was die zo goedkoop dat je hem maar voor "eventjes" gekocht hebt?
60mm? Dat is interessant, vooral voor gt-projectjes. Heb het ding in mijn hand gehad, ideaal absorbtiedempertje, redelijk afgewerkt en kostte 100 euro's toch?
op Full Speed koste die 100,- euro,op automaxx 119,-euro.
zeker voor de wat grotere diameters is het een leuke demper,ik vond het wel een leuke prijs om er een Jaartje (of meer/minder)mee rond te rijden.
vandaag was mn laatste dag bij mn huidige baas,over 1 week begin ik bij mn nieuwe baas,als beveiligings monteur (brand en inbraak instal.)dus krijg ik nog wat dagen uitbetaald,daarvan wil ik een sportstuurtje bestellen,maar is ff afwachten hoe het uitpakt.
eerder grotere velgen,ik ben bezig om deze te verkopen en dan 205/45 r16 velgen te nemen,dit zijn borbet velgen,welk type weet ik niet,maar ik heb wel een gevonden afbeelding
Deze week is m'n vakantie begonnen,dus ik ben weer druk bezig geweest om het 1 en ander te veranderen/verbeteren.
18-08-2004
De voor en achterbumper heb ik er af gehaalt,bij de achterbumper begon er wat te rammelen,bleken 2 witte bakken/balken los te zitten,deze heb ik weer wast gezet (1 tube kit gebruikt)daarna ben ik bezig geweest met de voorbumper,de onderlip heb ik opnieuw geposten,en deze ligt nu uit te harden in de garage.
Morgen gaat de racegaas in de onderlip,en ik ga wat proberen met mn stadslichten,als deze aan staan,moet straks alles oplichten,dus van knipperlicht unit,tot puntje van de koplamp,naast wit,moet het ook blauw oplichten straks.
morgen dus weer een verslagje over de stand van zaken.
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Riël schreef:60mm? Dat is interessant, vooral voor gt-projectjes. Heb het ding in mijn hand gehad, ideaal absorbtiedempertje, redelijk afgewerkt en kostte 100 euro's toch?
het staat zeker goed onder een gt het geluid valt reuze mee heeft wat weg van een subaru ik heb hem zelf onder mijn zwarte gtt gemonteerd die is voorde rest demperloos
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
chris-mc schreef:toch de verleiding niet kunnen weerstaan,heb net het gaas in de bumper gemonteerd,morgen alleen nog monteren,en dan ff wat foto's maken.
hehe, tis nooit te laat om wat aan je auto te doen