Supergaaf! Veel plezier ermee!!
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Cool! Nog een 5project!
Ben benieuwd, succes!
Ben benieuwd, succes!

mag ik vragen welk bedrijf uit stadskanaal op het nummerbord stond??
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Jezes, jullie laten er ook geen gras over groeien 
Geen voetballiefhebbers daar dus? Leuk dat de tip goed heeft uitgepakt

Geen voetballiefhebbers daar dus? Leuk dat de tip goed heeft uitgepakt

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Weer 1 gered van de sloop, goede zaak

Veel plezier ermee!

Veel plezier ermee!

Ik kan ook wel zo'n poetsteam gebruiken...Ollie schreef:En het poets/onderzoeksteam van
jullie is echt super

- Geert Claes
Mooi zo, jullie zijn goed bezig.
na levenslijn, kom op tegen kanker, en andere liefdadigheidsacties zouden we zo iets moete doen als "Kom op voor de GTT"
"red de GTT van de dood",....
Schitterend het opkoop opkuis team van chris & co

na levenslijn, kom op tegen kanker, en andere liefdadigheidsacties zouden we zo iets moete doen als "Kom op voor de GTT"
"red de GTT van de dood",....
Schitterend het opkoop opkuis team van chris & co

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja wat zal ik zeggen .......?
We hebben weer wat te doen ( nee ronnie B ik vergeet jouw ook niet )
Het is allemaal best te doen zeker als er wat geld achter de hand is , want er zijn wel wat dingen die verandert moeten worden (lees groot onderhoud).
En de prijzen van de GT's schieten momenteel de pan uit , voor de grootste hokken vragen ze een hoop en krijgen het ook (
) ach het blijft een hobby voor idioten .
jap suc6 ermee ene sleutelze
We hebben weer wat te doen ( nee ronnie B ik vergeet jouw ook niet )
Het is allemaal best te doen zeker als er wat geld achter de hand is , want er zijn wel wat dingen die verandert moeten worden (lees groot onderhoud).
En de prijzen van de GT's schieten momenteel de pan uit , voor de grootste hokken vragen ze een hoop en krijgen het ook (
jap suc6 ermee ene sleutelze

dsjeez nog een uit south east oldwater... aardig gek allemaal daarzo. succes ermee man!
en tot de 10e
en tot de 10e

Immer wieder die verdammte Holländer
goeie dag allen en ja nog een uit oudewater gezellig zo
maar ja naar ff zoeken toch een gevonden die t reden waard is na wel wat twijfels maar toch maar gedaan en ik ben al met veel plezier bezig met het team jongens alvast bedankt voor de hulp
eerst maar het roest aan pakken dat wordt wel ff schuuren maar met een biertje en een gezellig sweertje komt dat helemaal goed dan komt het motortje aan de beurt met jochem in mijn nek komt dat helemaal goed want tja t is geen crx (OOOO waar ben ik aan begonnen) maar ja eerst maar zorgen dat ie goed rijd en heel blijft en dan spijten maar de kleur weet ik nog niet echt ik twijfel nog tussen een paar kleuren maar dat laat ik jullie nog wel weten als ik er uit ben nou ik ga schuuren en ik hou jullie op de hoogte hoe t verhaaltje af gaat lopen met nog wat foto's en tekst
allemaal bedankt voor de intresse en t gaat goed komen ik heb er vertrouwen in en t belangerijkst veel zin

maar ja naar ff zoeken toch een gevonden die t reden waard is na wel wat twijfels maar toch maar gedaan en ik ben al met veel plezier bezig met het team jongens alvast bedankt voor de hulp

eerst maar het roest aan pakken dat wordt wel ff schuuren maar met een biertje en een gezellig sweertje komt dat helemaal goed dan komt het motortje aan de beurt met jochem in mijn nek komt dat helemaal goed want tja t is geen crx (OOOO waar ben ik aan begonnen) maar ja eerst maar zorgen dat ie goed rijd en heel blijft en dan spijten maar de kleur weet ik nog niet echt ik twijfel nog tussen een paar kleuren maar dat laat ik jullie nog wel weten als ik er uit ben nou ik ga schuuren en ik hou jullie op de hoogte hoe t verhaaltje af gaat lopen met nog wat foto's en tekst
allemaal bedankt voor de intresse en t gaat goed komen ik heb er vertrouwen in en t belangerijkst veel zin

het bedrijf dat op de houder staat is autobedrijf henri greven stadskanaal moet je t nummer ook hebben hehehe
en hup weer de vullis bak in

interpunctie?

Vanavond weer eff druk aan het werk geweest, en dan kom je toch nog wel wat dingen tegen, maarja ach, het is ook geen nieuwe...
Hij is nu echt helemaal kaal, op het dashboard en motorruimte na dan...., maar het de motorruimte gaat ook z.s.m. volledig uit elkaar voor wat technische zaken.....
De GTT is trouwens op de weg gekomen als de VF-31-SV....
Ik weet echt 100% dat er over een tijdje een echte nette GTT staat.......
Echt leuk dat Jappe de stap heeft genomen..., er is nog genoeg werk te doen, maar alles op zn tijd....

Hij is nu echt helemaal kaal, op het dashboard en motorruimte na dan...., maar het de motorruimte gaat ook z.s.m. volledig uit elkaar voor wat technische zaken.....

De GTT is trouwens op de weg gekomen als de VF-31-SV....
Ik weet echt 100% dat er over een tijdje een echte nette GTT staat.......

Echt leuk dat Jappe de stap heeft genomen..., er is nog genoeg werk te doen, maar alles op zn tijd....

aaaahhhhh men waar ben ik aan begonnen
net zo veel las werk ja inderdaad 

Blijft gaaf!
-
toppie jappe, lekker he al dat roest
kom binnenkort weer eens buurten.

kom binnenkort weer eens buurten.
wel lekker dat je met een heel gtt 'grote beurt' team aan je auto kan sleutelen. dan is die zo weer 100%
succes!
succes!

GTT
jongens jullie zijn gewoon lekker bezig met die club van jullie echt
.
ik ben mijn zwarte eindelijk ook kwijt en chris je hebt toch gelijk gekregen wat betreft de prijs.
maar goed heren ga zo door!!

ik ben mijn zwarte eindelijk ook kwijt en chris je hebt toch gelijk gekregen wat betreft de prijs.

maar goed heren ga zo door!!

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
pufff nou vanavond sla ik over kan ik ff tot roest uhe rust komen tjeemig wat een gedoe maar ja, zo een feestje kan ik t weg drinken
en morgen weer fijn verder
en kan ik het door ronnie b schoon gemaakte vloerkleed ff bekijken die is zich daar op lekker aan t uitleven, ron alvast bedankt

en kan ik het door ronnie b schoon gemaakte vloerkleed ff bekijken die is zich daar op lekker aan t uitleven, ron alvast bedankt
Zo vanmiddag toch wel aardig wat kunnen doen met zn 4 ren.....
Alles wat roest heeft behandelt, schuren, plamuren, menie, laklaagje.....etc.
En het knapt toch wel heel netjes op (ook al is het maar een tijdelijke oplossing)...
Even naar de wasserette gereden, en daar op aanraden van De Haas Engeneering de gehele motor ruimte ontvet, zodat bij terugkomst alles gedemonteerd kan worden door Jochem.....
Het blok kan er morgen uitgetakeld worden, om even opgefrist te worden...
Komende week even met een "boodschappenlijstje" langs JL Tuning in Zevenhuizen....
Jappe en ik hebben de achter raampjes helemaal behandelt, en opnieuw in de lak gezet.
Ronnie is ondertussen bezig geweest met de skirts en bumpers te waxen, en nog wat dingen in de motorruimte te behandelen...
Koelsysteem hebben we maar even helemaal doorgespoeld, want de koppakking ligt er zo goed als uit....
Ach, vanaf donderdag hebben we 4 weekjes vrij, dus dan zal het wel aardig opschieten....

Alles wat roest heeft behandelt, schuren, plamuren, menie, laklaagje.....etc.
En het knapt toch wel heel netjes op (ook al is het maar een tijdelijke oplossing)...
Even naar de wasserette gereden, en daar op aanraden van De Haas Engeneering de gehele motor ruimte ontvet, zodat bij terugkomst alles gedemonteerd kan worden door Jochem.....

Het blok kan er morgen uitgetakeld worden, om even opgefrist te worden...

Komende week even met een "boodschappenlijstje" langs JL Tuning in Zevenhuizen....
Jappe en ik hebben de achter raampjes helemaal behandelt, en opnieuw in de lak gezet.
Ronnie is ondertussen bezig geweest met de skirts en bumpers te waxen, en nog wat dingen in de motorruimte te behandelen...

Koelsysteem hebben we maar even helemaal doorgespoeld, want de koppakking ligt er zo goed als uit....

Ach, vanaf donderdag hebben we 4 weekjes vrij, dus dan zal het wel aardig opschieten....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja iets meer las werk als gedacht , niet dat het nu zo ontzettend erug is ...nee echt helemaal niet .
Tja ben nogal druk op de zaak maar dinsdag ben ik vrij en zal mijn neus maar eens in wat zaakjes gaan stoppen .
Ik heb jappe al een mooi lijstje onder zijn neus gedrukt met dingen die vervangen of preventief vervangen moeten worden . Plus de prijsjes , dit bedrag is al het dubbele van de aanschaf , maar ik had hem gewaarschuwd..... weet waar je aanbegint het is en blijft oude afgeragde franse zooi .
Als het blok er toch uit gaat dan maar goed en alles vervangen .
Dus nog zat te doen , en het moet nog snel ook want meneer wil mee met de jongens op de tourrit dooor europa met de 5jes .
Nou we zullen ons best doen , maar ik beloof niets
Tja ben nogal druk op de zaak maar dinsdag ben ik vrij en zal mijn neus maar eens in wat zaakjes gaan stoppen .
Ik heb jappe al een mooi lijstje onder zijn neus gedrukt met dingen die vervangen of preventief vervangen moeten worden . Plus de prijsjes , dit bedrag is al het dubbele van de aanschaf , maar ik had hem gewaarschuwd..... weet waar je aanbegint het is en blijft oude afgeragde franse zooi .
Als het blok er toch uit gaat dan maar goed en alles vervangen .
Dus nog zat te doen , en het moet nog snel ook want meneer wil mee met de jongens op de tourrit dooor europa met de 5jes .
Nou we zullen ons best doen , maar ik beloof niets

lukt niet erg denk?Ivo8hoven schreef:Owja, Jappe heeft nog wel wat foto materiaal gemaakt, dus dat zal zsm wel online komen denk....