En Frits, laten liggen die stickers, niet meer aankomen

Vrijdag kan ik wel,

Kost wel veel minder moeite dan bij jou aan het werk te zijn merijnMerijn schreef:Komt op hetzelfde neer...
Waar heb je het over? Hoezo ben ik een stumpert als ik vraag of ik bij de volgende meeting dat stickertje van Merijn kan krijgen??Ollie schreef:Pimpen voor een stickertje, stumpert
Ollie bedoelt mij, maar goed met 2x frits is het wat lasig.Clio Baccara 16v schreef:Waar heb je het over? Hoezo ben ik een stumpert als ik vraag of ik bij de volgende meeting dat stickertje van Merijn kan krijgen??
Zo raar is dat toch niet?
Ik zie het, sorryOllie schreef:Ja man, je bent me nu wel ff erg tegengevallen![]()
@ andere Frits, ik bedoelde deze Frits
Vorige keer is het ook met een groep geworden. eerste opstap was toen mac oss. omdat er daar wat meer vandaan komen. Helaas zal ik niet met de groep mee rijden dit keer omdat ik neit weet hoe laat mn zwager hier is. en die ging ws. ook mee.Ronnie1984 schreef:Misschien kunnen we met de groep rijden??
Ok evt vanaf de mac bij oss?? wie rijdt er mee?? weet m zelf niet te vinden,maar ik zoek wel)Frits schreef:Vorige keer is het ook met een groep geworden. eerste opstap was toen mac oss. omdat er daar wat meer vandaan komen. Helaas zal ik niet met de groep mee rijden dit keer omdat ik neit weet hoe laat mn zwager hier is. en die ging ws. ook mee.Ronnie1984 schreef:Misschien kunnen we met de groep rijden??
Dus ronny doe een voorstel! en dan gaan de meesten wel mee.
GR.Frits