GTT Bal : Schadeprojectje -->Stopgezet en te koop
Gisteren zijn we vanuit België helemaal naar Groningen gereden om een gtt fase 2 met schade op te pikken.
Bedoeling is dat deze opgeknapt wordt en volledig herspoten. De buitenkant gaat alleszins volledig origineel worden/blijven.
Hieronder al een fotootje die de vorige eigenaar genomen heeft :
[img]http://members.lycos.nl/h8bal/gttbob/Gttbob%20001.jpg[/img]
Het kenteken was jg-ds-85, bekend hier toevallig ?
Straks (of morgen) volgen er meer foto's want dan beginnen we aan het interieur wat te strippen.
.
Bedoeling is dat deze opgeknapt wordt en volledig herspoten. De buitenkant gaat alleszins volledig origineel worden/blijven.
Hieronder al een fotootje die de vorige eigenaar genomen heeft :
[img]http://members.lycos.nl/h8bal/gttbob/Gttbob%20001.jpg[/img]
Het kenteken was jg-ds-85, bekend hier toevallig ?
Straks (of morgen) volgen er meer foto's want dan beginnen we aan het interieur wat te strippen.
.
Laatst gewijzigd door H8bal op zo 12 sep 2004 20:23, 8 keer totaal gewijzigd.
Ziet er op de foto in het donker nog goed uit, moet wel wat van te maken zijn 
Maar dit soort foto's zeggen niet zo veel

Maar dit soort foto's zeggen niet zo veel
Is redelijk wat oppervlakte roest aan, en van binnen is het ook een varkensstal.Matijs schreef:Ziet er op de foto in het donker nog goed uit, moet wel wat van te maken zijn
Maar dit soort foto's zeggen niet zo veel
Maar wat moet je anders in een zomer doen

-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Hey die! 
Daar had ik ook interesse in, maar net toen de meneer mij mailde met foto's van de schade (kan wel ff online zetten als je wilt?), belde ik hem en vertelde hij me dat hij in de minuut tussen mail zenden en mijn telefoontje hem verkocht had. Aan jou dus
Succes er mee, het opknappen moet niet zo'n probleem zijn denk ik.

Daar had ik ook interesse in, maar net toen de meneer mij mailde met foto's van de schade (kan wel ff online zetten als je wilt?), belde ik hem en vertelde hij me dat hij in de minuut tussen mail zenden en mijn telefoontje hem verkocht had. Aan jou dus

Succes er mee, het opknappen moet niet zo'n probleem zijn denk ik.
leuk bakkie! succes ermee. inderdaad, de zomer is om je bakkie weer ff winterklaar te maken en in de stalling te zetten 

GTT
Morgen volgen nieuwe foto's. Interieur is zo goed als leeg.
Wel ineens een raar probleem : Wanneer ik hem wil starten doet hij 1 tikje en dan is alle electriciteit weg voor een hele tijd. Mijn eerste gok is dat hij ergens kortsluiting maakt.
Wel ineens een raar probleem : Wanneer ik hem wil starten doet hij 1 tikje en dan is alle electriciteit weg voor een hele tijd. Mijn eerste gok is dat hij ergens kortsluiting maakt.
Mijn eigen bakkie hou ik voor zomer en winter, deze is bedoeld voor een kennis van mij. Het is van in het begin een gezamelijk projectje.jshock schreef:leuk bakkie! succes ermee. inderdaad, de zomer is om je bakkie weer ff winterklaar te maken en in de stalling te zetten
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Volgens mij niet, want ze heeft nu een GTE en daarvoor volgens mij een ph1 GTTMrtn schreef:Volgens mij is dat de wagen van Karin, geen idee wat d'r forumnaam is.
Opknappen dus
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
H8bal schreef:Toch niet, startkabels aan de cupra gehangenrubie schreef:mijn tweede gok is dat je batterij plat is
bij kortsluiting op je starter zie je wel wat anders

slecht contact in die fiche waar kabeltje zit dat naar je starter gaat
Dinsdag 22 juni:
Interieur wat gestript. Weinig onaangename verassingen tegengekomen.
Onder de motorkap wat opgeruimd: hangen wat fantasietjes in (kabel om fan handmatig te starten liep zowat overal).
En enkele foto's genomen natuurlijk :
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20002.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20003.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20004.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20005.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20006.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20007.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20008.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20009.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20010.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20011.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20012.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20013.jpg[/img]
Morgen gaan we onder de motorkap wat kuisen/opknappen.
Interieur wat gestript. Weinig onaangename verassingen tegengekomen.
Onder de motorkap wat opgeruimd: hangen wat fantasietjes in (kabel om fan handmatig te starten liep zowat overal).
En enkele foto's genomen natuurlijk :
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20002.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20003.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20004.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20005.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20006.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20007.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20008.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20009.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20010.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20011.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20012.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20013.jpg[/img]
Morgen gaan we onder de motorkap wat kuisen/opknappen.
MartijnG schreef:Die ophanging heeft aan de schade kant wel aardig op zn flikker gehad zo te zien....beetje veel uitspoor nu:D
Dacht ik eerst ook, maar vooral stuurstang heeft ervan geweten denk ik. Veerpoot en ophanging ziet er beter uit dan ik dacht.
Ik ga proberen straks ook al wat contactpuntjes te cleanen. Waar zitten die zoals onder de motorkap ? De stekker onder het water reservoir en die van de alternator ga ik zeker doen.
Nog suggesties ?
Nog suggesties ?

[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20009.jpg[/img]
Als je boven het slot kijkt, zie je een soort deuk die naar buiten komt. Ik heb dat ook op mijn 5, maar hoe komt die daar in hemelsnaam??
Toch vreemd dat jij precies dezelfde 'bult' hebt!
Als je boven het slot kijkt, zie je een soort deuk die naar buiten komt. Ik heb dat ook op mijn 5, maar hoe komt die daar in hemelsnaam??

Toch vreemd dat jij precies dezelfde 'bult' hebt!
Geen flauw idee. Nog een rare bult zit op het achterscherm recht boven het midden van het achterwiel. Moet volgens mij langs binnen gebeurd zijn.Merijn schreef:[
Als je boven het slot kijkt, zie je een soort deuk die naar buiten komt. Ik heb dat ook op mijn 5, maar hoe komt die daar in hemelsnaam??
Toch vreemd dat jij precies dezelfde 'bult' hebt!
KOmt dat niet door de deur te hard dicht te duwen?Merijn schreef:[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20009.jpg[/img]
Als je boven het slot kijkt, zie je een soort deuk die naar buiten komt. Ik heb dat ook op mijn 5, maar hoe komt die daar in hemelsnaam??
Toch vreemd dat jij precies dezelfde 'bult' hebt!
Nouja een deur is niet van karton hoor, of je moet wel heel breed zijn.
Meestal gooi je em dicht namelijk...
Zou je eerder denken dattie is opengewaaid tegen een boom ofzo en daarom omvouwt.
Als je nu naar buiten kijkt moet je ook je autodeur niet ff laten schieten, die waait er gewoon af
Meestal gooi je em dicht namelijk...
Zou je eerder denken dattie is opengewaaid tegen een boom ofzo en daarom omvouwt.
Als je nu naar buiten kijkt moet je ook je autodeur niet ff laten schieten, die waait er gewoon af

-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:

woensdag 23 juni
Vandaag eigenlijk niet veel meer gedaan dan onder de motorkap alles eens ontvet en met hogedrukschoon geblazen.
Als alles morgen er droog uitziet, beginnen met alle elektrische contacten op te schuren, dubieuze stekkertjes vervangen door nieuwe en véél krimpkous gebruiken om kabeleindes af te schermen.
Ik heb enkele foto's genomen, maar kan ze pas morgen op het werk uploaden omdat mijn usbkabeltje ginder ligt.
Vandaag eigenlijk niet veel meer gedaan dan onder de motorkap alles eens ontvet en met hogedrukschoon geblazen.
Als alles morgen er droog uitziet, beginnen met alle elektrische contacten op te schuren, dubieuze stekkertjes vervangen door nieuwe en véél krimpkous gebruiken om kabeleindes af te schermen.
Ik heb enkele foto's genomen, maar kan ze pas morgen op het werk uploaden omdat mijn usbkabeltje ginder ligt.
De foto's van gisteren dus...
Het ziet er in de motorruimte al héél wat properder uit:
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20015.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20016.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20017.jpg[/img]
En natuurlijk al eventjes oefenen hé
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20018.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20020.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20022.jpg[/img]
Het ziet er in de motorruimte al héél wat properder uit:
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20015.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20016.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20017.jpg[/img]
En natuurlijk al eventjes oefenen hé

[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20018.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20020.jpg[/img]
[img]http://www.members.lycos.nl/h8bal/gttbo ... %20022.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Leuk project man ga zo door 

-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Hmm ja
Niet veel roest te zien daar binnenin, netjes!
Gaat met die carosserie helemaal goed komen
Niet veel roest te zien daar binnenin, netjes!
Gaat met die carosserie helemaal goed komen

Gisteren vooral met electriciteit aant prullen geweest, er zit ergens nog een kortsluiting in, waar we vandaag nog achter gaan zoeken.
Ik kwam in het dashboard bij de tellerbak een witte fiche tegen (4 polig als ik het mij goed herinner), maar ik heb geen flauw idee waar die in zou moeten steken. Volgens mij is dit iets optioneels. Iemand info ?
Ik ben nog wel op zoek naar het elektrisch schema van een gtt, en heb het nergens op de forum gevonden. Heeft er iemand dat liggen ?
Ik kwam in het dashboard bij de tellerbak een witte fiche tegen (4 polig als ik het mij goed herinner), maar ik heb geen flauw idee waar die in zou moeten steken. Volgens mij is dit iets optioneels. Iemand info ?
Ik ben nog wel op zoek naar het elektrisch schema van een gtt, en heb het nergens op de forum gevonden. Heeft er iemand dat liggen ?
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Er zijn er geloof ik wel meer mensen daar naar op zoek 

Ondertussen van electriciteit quasi alles in orde, alleen doet ie niks meer bij het starten
Ik verdenk het starterrelais, de draadjes van de starter of het contactslot ervan.
Wanneer ik wil starten hoor ik niks, zelfs geen klikje.

Ik verdenk het starterrelais, de draadjes van de starter of het contactslot ervan.
Wanneer ik wil starten hoor ik niks, zelfs geen klikje.
Hoofdstekker is normaal in orde, heb ik al aan een grondig onderhoud onderheven.Steven schreef:Begin met de dikke witte draad in je hoofdstekker onder je koelvloeistofvaatje te prusten, die wil wel eens fucken...