Jaja daar zijn we weer,
wat is er mis als er olie in het luchtfilterhuis zit??
Wat is er mis als je met een koude moter gas geeft en dat dan de auto duidelijk vermogen inhoudt?? (Eerst gaat ie wel even vol gas en dan niet meer)
Tevens heb ik het idee dat er iets mis is met de moter. Deze schud stationair zo'n 4 cm op en neer. Dit geeft een tekent geluid. Dit tikkend geluid is in hetzelfde ritme terug te horen in de uitlaat, alleen dan is het een constant ploppend geluid bij stationair draaien.
wie o wie kan me helpe??
thanx a lot alvast
o ja,
twingo 1995 1.2 40 kw benzine...origineel luchtfilter...
twingo probs
Klep stuk? Distributie versprongen?
Dat "ploppend" geluid uit de uitlaat had ik ook, toen me auto op 3 pootjes liep!
Hoop niet dat dit bij jou hetzelfde is...je kan het checken door 1 voor 1 je bougie kabels er ff af te halen (en weer op doen
)
Hij moet slechter gaan lopen als je dat doet! Doet hij dit bij 1 van hun niet, is er ws iets mis met die bougie of kabel!
Succes!
Hoop niet dat dit bij jou hetzelfde is...je kan het checken door 1 voor 1 je bougie kabels er ff af te halen (en weer op doen

Hij moet slechter gaan lopen als je dat doet! Doet hij dit bij 1 van hun niet, is er ws iets mis met die bougie of kabel!
Succes!

Alleen nog maar VW!
heb dat effe gecheckt, nix mis mee.
Heb ook gelijk maar even de bougies eruit gehaald. De twee buitenste twee waren vrij smerig, de binnenste twee mooi bruin lelijk....
is daar een verklaring voor??
misschien voor de experts, het motertype is iets met c3g...
Heb ook gelijk maar even de bougies eruit gehaald. De twee buitenste twee waren vrij smerig, de binnenste twee mooi bruin lelijk....
is daar een verklaring voor??
misschien voor de experts, het motertype is iets met c3g...
Slangetje map-sensor nog heel?(klein kastje met groene stekker +slangetje)
stekkertje zit er goed in.
Heb nu het idee dat als ik hem harder stationair laat lopen het schokken van de uitlaat pijp en het blok minder wordt. Hij loopt dan echter naar mijn zinnen iets te hard stationair.....was handig geweest als er een toerenteller op zat..
Heb nu het idee dat als ik hem harder stationair laat lopen het schokken van de uitlaat pijp en het blok minder wordt. Hij loopt dan echter naar mijn zinnen iets te hard stationair.....was handig geweest als er een toerenteller op zat..
effe een foto impressie waar het omgaat......
[img]http://members.chello.nl/~e.moller/100_0002.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/~e.moller/100_0001.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/~e.moller/100_0002.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/~e.moller/100_0001.JPG[/img]
-
- Contacteer:
Leuke twingo
Kan heel wat worden!
Alleen nog even die problemen oplossen, misschien kleppen af laten stellen?

Alleen nog even die problemen oplossen, misschien kleppen af laten stellen?
* Stefan T-SPORT *
Postert PL ... de originele twingo-tunings-velgjes 

there is no spoon.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
He, dat inhouden heb ik ook, bij mij is het met nat weer en bij jou,
ik heb mijn auto laten uitlezen, blijkt dat de lambda sonde niet goed functioneert, volgens mijn oom(automonteur) moet ie of goed zijn of kapot, als ie af en toe niet goed functioneert is het waarschijnelik de elektra die er natoe loopt, ikzelf rijd ook in een Twingo uit '95
Hoop dat ik je geholpen heb,
Vet twingootje, wat heb je er allemaal aan gedaan??
ik heb mijn auto laten uitlezen, blijkt dat de lambda sonde niet goed functioneert, volgens mijn oom(automonteur) moet ie of goed zijn of kapot, als ie af en toe niet goed functioneert is het waarschijnelik de elektra die er natoe loopt, ikzelf rijd ook in een Twingo uit '95
Hoop dat ik je geholpen heb,
Vet twingootje, wat heb je er allemaal aan gedaan??
wellicht kunnen we een zwarte-twingo-uit-95 club starten ? zitten nu op 3....
there is no spoon.
ik weet niet of het er iets mee te maken heeft:
onder het luchtfilter huis zit een soort plateau'tje. Hierop lag wat olie 1,5 weken terug. Plateau'tje helemaal droog en schoon gemaakt en luchtfilterhuis er geknald. Echter nu 1,5 weken verder ligt er weer olie. Is dit normaal of duidt dit ergens op??
onder het luchtfilter huis zit een soort plateau'tje. Hierop lag wat olie 1,5 weken terug. Plateau'tje helemaal droog en schoon gemaakt en luchtfilterhuis er geknald. Echter nu 1,5 weken verder ligt er weer olie. Is dit normaal of duidt dit ergens op??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Weet niet of het daar aan kan liggen,
mijn advies: laat je auto ff een keer uitlezen, weet nl wel dat de lambda sone of zoiets
zorgt voor de verrijking van je brandstof, en daarom krijg je misschien te arme/rijke brandstof binnen!!??
Of roep ik nou gekken dingen??
mijn advies: laat je auto ff een keer uitlezen, weet nl wel dat de lambda sone of zoiets

Of roep ik nou gekken dingen??