Ivo8hoven schreef:Vanavond rond 19.00 uur bij Mac Bodegraven:
Renault 5 GT Turbo PH II
JG-??-64
Zwart, leuke 15" renault spaak wieltjes, dikke RVS pijp, Laguna grill
Leuke nette GTT, al eerder hier gespot door Chris..
Klopt ja, langs de oude N11 vlakbij Alphen, en was nadat je belde ook nog ff langsgereden. Leuke wagen.
Een oranje 5, gtt uitgebouwd (of het was een gtt origineel, dunno) aangesproken of hij al bij rtc zat, hij wist niet wat dat was, heb hem de link verteld.
Hij dacht dat de rtc niet bij hem in de buurt zat, rtc zit gewoon landelijk dus daar kon hij niet tegenop
Was zeer mooi oranje dingetje!
En verder kwam er ook een zeer dof zwarte 5 voorbij, echt alles was zwart, interieur, exterieur, booskijkers (wel met stickers) aan de onder én bovenkant van de lamp... Was wel lachen, kon net geen foto maken...
Joost (DoubleYou) schreef:Non-rtc-5-rijders gespot op automaxx:
Een oranje 5, gtt uitgebouwd (of het was een gtt origineel, dunno) aangesproken of hij al bij rtc zat, hij wist niet wat dat was, heb hem de link verteld.
Hij dacht dat de rtc niet bij hem in de buurt zat, rtc zit gewoon landelijk dus daar kon hij niet tegenop
Was zeer mooi oranje dingetje!
Mooie 5 inderdaad, dat is nou een originele GT Turbo Joost.
Vanmiddag eind/begin van de parallel boulevard in Noordwijk een clio williams gespot.
Hij ging over de boulevard en ik ging rechtsreeks naar het terras.
Op de grent nog de twingo van Rob? gespot.
Op automaxx is ook een GT gebruikt voor een DB-drag trouwens, een zwarte.
Verder heb ik zojuist bij de bioscoop in Befferwaik een orginele Renault 17 automaat gespot.
Hij probeerde nog een vriend van mij in z'n 205 plat te rijden, maar ging net goed
Gisteren avond gespot rond kwart over 10,
een zilveren clio RS ph2 reed boven aan de cauberg in valkenburg (lb).
Verder geen nummerbord of kenmerken kunnen zien, want hij had behoorlijke haast
Steven schreef:Op automaxx is ook een GT gebruikt voor een DB-drag trouwens, een zwarte.
Verder heb ik zojuist bij de bioscoop in Befferwaik een orginele Renault 17 automaat gespot.
Hij probeerde nog een vriend van mij in z'n 205 plat te rijden, maar ging net goed
Was die niet van *naamweerkwijt* met die blauwe bumper? Hele weekend gezien daar ... deed even voor hoe je db's maakt, de dikke crx-brulpijpen deden amper 100Db de zwarte 115
Steven schreef:Op automaxx is ook een GT gebruikt voor een DB-drag trouwens, een zwarte.
Was die niet van *naamweerkwijt* met die blauwe bumper? Hele weekend gezien daar ... deed even voor hoe je db's maakt, de dikke crx-brulpijpen deden amper 100Db de zwarte 115
peter5GTTurbo schreef:Vanmiddag eind/begin van de parallel boulevard in Noordwijk een clio williams gespot.
Vanmiddag omstreeks 16.45 in Etten-Leur
Rode ClioII
Met rode raamband met 'Clio' erop en volgens mij RTC stickers op de zijruiten.
Tribal op de achterruit...
Wie oh wie??
Ik kwam Remi weer tegen. Dit keer reed ik in een witte Sharan en seinde nog met mijn lichten!
Ik kon alleen je nieuwe achterlichten nog niet zien. Zijn wel vet trouwens!
peter5GTTurbo schreef:Vanmiddag eind/begin van de parallel boulevard in Noordwijk een clio williams gespot.
Ben ik dat niet geweest met de twingo??
Ja ik was je naam weer eens kwijt.
Mooie twingo trouwens.
Ben ik dat niet geweest met de twingo??
Ja ik was je naam weer eens kwijt.
Mooie twingo trouwens.
Dacht ik al, was er namelijk die dag een aantal keer overheen gereden (gek he, als je in noordwijk woont )
mooi wagentje waarschijnlijk
lid van de megane-club.
yep dat is een lid vd RMCC heeft het hele weekend op onze automaxx stand gestaan
das dus mijn wagen die megane....
heb meteen een vraagje voor de maker van deze foto (zat in een zwarte clio)
zijn er nog meer foto's gemaakt onderweg?
en zou je die dan ff kunnen mailen (mini-broekie@chello.nl)
Op de weg van Dronten naar Harderwijk,
een zilvere renault 5, kon geen RTC stickers zien,
hij reed net rechtdoor toen wij linksaf gingen.
was niet veel aan gebeurdt zo te zien.
En toen we zondag van automaxx afkwamen stonden er heel wat auto's stil die ook van automaxx afkwamen
waar de wegenwacht stil bij stond, ook daar stond een renault 5 bij.