Het Franse Autosport festival, chat topic.
Evenement op Circuit Lelystad opnieuw op de kalender
Zondag 8 augustus; Franse Autosport Festival
Op zondag 8 augustus staat voor de zesde keer het enige festival voor liefhebbers van Franse autoŽs op het programma. Dan is het bekende circuit in Lelystad het toneel voor mooie, bijzondere, snelle en getunede autoŽs van de merken Peugeot, Citroen en Renault. Maar ook merken als Simca en Talbot worden niet vergeten. De organisatie verwacht in totaal meer dan 2.000 showautoŽs op 8 augustus. Dit evenement wordt zoals altijd opgeluisterd met spannende en enerverende shows op het circuit. Op het programma staan onder meer de Toyo Shootout en de Auto-X competition:
Toyo Shootout
Twee deelnemers nemen het tegen elkaar op in de piste. Op de ovale baan wint degene die het snelste het circuit aflegt. Deze afvalrace is anders dan de wedstrijden op het TT Circuit, waarbij wordt gestreden op een rechte baan. Maar door de ovale baan is het wel moeilijker om de auto in de scherpe bochten in bedwang te houden.
Auto-X Competition
Op het circuit wordt een spectaculair slalomparcours uitgezet. De hoofdprijs is natuurlijk voor de coureur die dit parcours in de snelste tijd afwerkt. Auto-X is de nieuwe -uit Amerika afkomstige term- voor deze slalomwedstrijden.
Tussendoor worden spectaculaire shows gegeven (zoals Power Sliding) en rondom het circuit staan er weer tientallen stands van auto- en tuningclubs en de bezoeker vindt bij de beursstands van alles op het gebied van tuning, styling en in-car-entertainment (ICE).
Op de paddock wordt ook een mooi terrein gereserveerd voor de allermooiste autoŽs die meedoen aan de MeguiarŽs Show & Shine Contest.
Het evenement is geopend van 9-18 uur. Op en rond de paddock is er plaats voor 2.000 showautoŽs; dit zijn allemaal verharde parkeerplaatsen. Paddockkaarten voor showautoŽs zijn alleen op aanvraag te bestellen via http://www.automaxx.nl of via de aanwezige autoclubs.
Tickets zijn alleen te verkrijgen aan de kassaŽs van het circuit. Volwassen betalen EURO 10,-. Kinderen t/m 12 jaar betalen geen entree. Parkeren is gratis.
Informatie en aanmelden voor de programma-onderdelen kan via de infolijn 0165-503554 of via de website http://www.automaxx.nl.
Zondag 8 augustus; Franse Autosport Festival
Op zondag 8 augustus staat voor de zesde keer het enige festival voor liefhebbers van Franse autoŽs op het programma. Dan is het bekende circuit in Lelystad het toneel voor mooie, bijzondere, snelle en getunede autoŽs van de merken Peugeot, Citroen en Renault. Maar ook merken als Simca en Talbot worden niet vergeten. De organisatie verwacht in totaal meer dan 2.000 showautoŽs op 8 augustus. Dit evenement wordt zoals altijd opgeluisterd met spannende en enerverende shows op het circuit. Op het programma staan onder meer de Toyo Shootout en de Auto-X competition:
Toyo Shootout
Twee deelnemers nemen het tegen elkaar op in de piste. Op de ovale baan wint degene die het snelste het circuit aflegt. Deze afvalrace is anders dan de wedstrijden op het TT Circuit, waarbij wordt gestreden op een rechte baan. Maar door de ovale baan is het wel moeilijker om de auto in de scherpe bochten in bedwang te houden.
Auto-X Competition
Op het circuit wordt een spectaculair slalomparcours uitgezet. De hoofdprijs is natuurlijk voor de coureur die dit parcours in de snelste tijd afwerkt. Auto-X is de nieuwe -uit Amerika afkomstige term- voor deze slalomwedstrijden.
Tussendoor worden spectaculaire shows gegeven (zoals Power Sliding) en rondom het circuit staan er weer tientallen stands van auto- en tuningclubs en de bezoeker vindt bij de beursstands van alles op het gebied van tuning, styling en in-car-entertainment (ICE).
Op de paddock wordt ook een mooi terrein gereserveerd voor de allermooiste autoŽs die meedoen aan de MeguiarŽs Show & Shine Contest.
Het evenement is geopend van 9-18 uur. Op en rond de paddock is er plaats voor 2.000 showautoŽs; dit zijn allemaal verharde parkeerplaatsen. Paddockkaarten voor showautoŽs zijn alleen op aanvraag te bestellen via http://www.automaxx.nl of via de aanwezige autoclubs.
Tickets zijn alleen te verkrijgen aan de kassaŽs van het circuit. Volwassen betalen EURO 10,-. Kinderen t/m 12 jaar betalen geen entree. Parkeren is gratis.
Informatie en aanmelden voor de programma-onderdelen kan via de infolijn 0165-503554 of via de website http://www.automaxx.nl.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
is de vorige weg dan???
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik ben er!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ben d'r helaas niet bij, ik zit dan nog lekker van de zon te genieten in Hongarije

-
Hoogst waarschijnlijk dat ik ook kom. Misschien met een andere auto, misschien met m'n 19.
-
Ik ben er ook 

Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Contacteer:
Ik zit dan ook lekker van de zon te genieten in hongarije.edwin19 schreef:ben d'r helaas niet bij, ik zit dan nog lekker van de zon te genieten in Hongarije![]()
Waar zit jij edwin?
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
ik ben ook weer van de partij,en hopelijk mn meisie ook.
tot dan

tot dan

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik zag net al dat ik een padock kaart heb
, dus laat ik ook maar ff komen .
Ik heb er wel zin in .
ik hoop dat ik met de 5 gt kom ,dit alleen als ie de tourrit door frankrijk heeft overleefd , je weet het nooit met die franse zooi
Ik heb er wel zin in .
ik hoop dat ik met de 5 gt kom ,dit alleen als ie de tourrit door frankrijk heeft overleefd , je weet het nooit met die franse zooi

Ik ben ook weer van de partij!
Misschien met de TR (als hij al af is misschien) en misschien met de zwarte GT van Maarten en Gilles... Effe kijken wat de mannen zelf willen...
Misschien met de TR (als hij al af is misschien) en misschien met de zwarte GT van Maarten en Gilles... Effe kijken wat de mannen zelf willen...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die hebben nix te willen toch?Lienus schreef:Ik ben ook weer van de partij!

Toch wel een beetje... Het is hun autodennisvr schreef:die hebben nix te willen toch?Lienus schreef:Ik ben ook weer van de partij!
Maar we gaan gewoon hard aan de slag om mijn project af te krijgen...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee, voor het achteruit rij racenChris schreef:Voor bij de stand?Matthijs schreef:Copa wanted ?

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
He pisvlek...... we zouden toch verlagen ?? Tis nu net een Amerikaan zo hoog achter en laag voorMrtn schreef:Copa ala JeephoogteMatthijs schreef:Copa wanted ?![]()
kunnen de bezoekers ook eens de onderkant van een 5 bekijken

Kan..... hoe netjes moet hij zijn ?? Nieuwe bumpersChris schreef:Voor bij de stand?Matthijs schreef:Copa wanted ?

Nee het in-de-prak-racen natuurlijkOlijnsma schreef:nee, voor het achteruit rij racenChris schreef:Voor bij de stand?Matthijs schreef:Copa wanted ?

Jammer dat ik geen express voor handen heb anders zou ik daar weer mee komen voor de slalom

Komt met de post idd.
FF lid worden, staat maakt niet uit.Matthijs schreef:Kan..... hoe netjes moet hij zijn ?? Nieuwe bumpersChris schreef:Voor bij de stand?Matthijs schreef:Copa wanted ?.......... ow ben geen lid

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik kan dan niet, ga juist die dag vertrekken naar m'n vakantieadres