[Grotere Remmen]
nee hoor, die oude zijn toch echt voorschijven 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
maar 't was ook een vraag 
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
-
- Contacteer:
weet iemand waar ik achterremklauwen kan laten reviseren? De oude handrem zit er in vast en ze lopen niet lekker meer.....
-
weet iemand ook heel toevallig wie de Brembo leveranciers zijn in Zeeland en Noord Holland?
(plaats en bedrijfsnaam)
(plaats en bedrijfsnaam)
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Elke garagist kan toch Brembo leveren ?Jordi - Clio 16V schreef:weet iemand ook heel toevallig wie de Brembo leveranciers zijn in Zeeland en Noord Holland?
(plaats en bedrijfsnaam)
-
ja en nee ze kunnen het wel leveren maar dan tegen een hogere prijs dan een bedrijf dat leverancier van brembo isStevenK schreef:Elke garagist kan toch Brembo leveren ?Jordi - Clio 16V schreef:weet iemand ook heel toevallig wie de Brembo leveranciers zijn in Zeeland en Noord Holland?
(plaats en bedrijfsnaam)
-
- Contacteer:
importeur bellenJordi - Clio 16V schreef:weet iemand ook heel toevallig wie de Brembo leveranciers zijn in Zeeland en Noord Holland?
(plaats en bedrijfsnaam)
en laten verstuuren?

-
Als het zou makkelijk was zou iedereen dat toch doen?le mouton noir schreef:importeur bellen
en laten verstuuren?
Lausalec levert ook Brembo's maar geen geboorde alleen massief (niet dat dat verkeerd is) maar ik heb toch liever die gaatjes
-
- Contacteer:
hier bel nou maar ffhttp://www.formeldiscbrakes.com/Jordi - Clio 16V schreef:Als het zou makkelijk was zou iedereen dat toch doen?le mouton noir schreef:importeur bellen
en laten verstuuren?
Lausalec levert ook Brembo's maar geen geboorde alleen massief (niet dat dat verkeerd is) maar ik heb toch liever die gaatjes
-
ga morgen even bellen hopen dat het lukt 

Clio 16v remmen kunnen onder een GTT met 14" velgen?speedline schreef:26cm remschijven voor GTT met 14" wielen
[img]http://sc.groups.msn.com/tn/CB/F2/Speedline/5/28.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SACdAhYU ... 46_IMG.JPG[/img]
PM of mail voor details...
Good to know 

Hoe ver staan de zaken omtrent JL's 285-kit? Ik denk dat ik ze binnenkort wel nodig zal hebben. Of weten jullie niks hierover? Ik wil wel een x een kijkje gaan nemen als iemand van RTC deze laat plaatsen.
mvg, Chendy.
mvg, Chendy.
-
- Car: Renault Clio III RS
Vraag aan of jl of speedlineHoe ver staan de zaken omtrent JL's 285-kit? Ik denk dat ik ze binnenkort wel nodig zal hebben. Of weten jullie niks hierover?
Is toch niets aan te zien.De schrijven zijn alleen iets groter,en het zal harder remmenIk wil wel een x een kijkje gaan nemen als iemand van RTC deze laat plaatsen.

Hm.. Dan ziet er spul onder mijn dieseltje er vast beter uitant1 schreef:Vraag aan of jl of speedlineHoe ver staan de zaken omtrent JL's 285-kit? Ik denk dat ik ze binnenkort wel nodig zal hebben. Of weten jullie niks hierover?
Is toch niets aan te zien.De schrijven zijn alleen iets groter,en het zal harder remmenIk wil wel een x een kijkje gaan nemen als iemand van RTC deze laat plaatsen.

Ja mooie schijven heb je wat aan... staat kool en alles remt toch al beter dan het fabrieks reno-spul. 
Gisteren weer een goed vb. van doorschieten. Met z'n 3-en de Schellingwoudebrug af op 2x toegestane speed en moest toen plots linksaf. Echt vet doorgeschoten...ieeeeeeeeeeep!
mvg, Chendy.

Gisteren weer een goed vb. van doorschieten. Met z'n 3-en de Schellingwoudebrug af op 2x toegestane speed en moest toen plots linksaf. Echt vet doorgeschoten...ieeeeeeeeeeep!
mvg, Chendy.
Yep. Een paar fijne Ibiza Cupra II ankers, met competitie blokken van Ferodo.ant1 schreef:Brembo toch?
Hard ankeren, en perfect doseerbaar. Zo goed doseerbaar dat je de banden kunt laten kermen precies op de grens van de grip

De remmenkits zijn per direkt leverbaar. Maar wel voor de Super 5, Clio, 19 en 21. De Megane 16v en andere modellen zijn op aanvraag.
259mm kit (+14" velgen) (p.o.a.)
259mm schijven
remzadels
Ferodo DS2500
Goodridge gewapende remslangen
DOT5.1 remvloeistof
285mm kit (+15" velgen) (p.o.a.)
285mm schijven
caliper spacers
Ferodo DS2500
DOT5.1 remvloeistof
285mm + kit (+15" velgen) (p.o.a.)
285mm schijven
4-zuiger remklauwen
caliper spacers
Ferodo DS2500
DOT5.1 remvloeistof
grotere diameter hoofdremcilinder
300mm kit (+16" velgen) ( +/- 1200,- )
300mm remschijven
4-zuiger remklauwen
Ferodo DS2500 remblokken
DOT5.1 remvloeistof
325mm kit (+17" velgen) (p.o.a.)
325mm remschijven
4-zuiger remklauwen
Ferodo DS2500 remblokken
DOT5.1 remvloeistof
Voor mensen met nog grotere velgen kunnen er nog grotere schijven worden gemonteerd. Maar met 4-gats is de 17" kit wel de max.
Andere remklauwen kan ook. Bijvoorbeeld AP Racing. Maar we hebben express voor een kostengunstiger alternatief gekeken.
259mm kit (+14" velgen) (p.o.a.)
259mm schijven
remzadels
Ferodo DS2500
DOT5.1 remvloeistof
285mm kit (+15" velgen) (p.o.a.)
285mm schijven
caliper spacers
Ferodo DS2500
DOT5.1 remvloeistof
285mm + kit (+15" velgen) (p.o.a.)
285mm schijven
4-zuiger remklauwen
caliper spacers
Ferodo DS2500
DOT5.1 remvloeistof
300mm kit (+16" velgen) ( +/- 1200,- )
300mm remschijven
4-zuiger remklauwen
Ferodo DS2500 remblokken
DOT5.1 remvloeistof
325mm kit (+17" velgen) (p.o.a.)
325mm remschijven
4-zuiger remklauwen
Ferodo DS2500 remblokken
DOT5.1 remvloeistof
Voor mensen met nog grotere velgen kunnen er nog grotere schijven worden gemonteerd. Maar met 4-gats is de 17" kit wel de max.
Andere remklauwen kan ook. Bijvoorbeeld AP Racing. Maar we hebben express voor een kostengunstiger alternatief gekeken.
@Speeder: heb ik bij de 285-kit voor de GTT-2 dan ook nog de cliko-zadels nodig of hoeft dit niet? En wat kan ik combineren met deze kit voor de rears? Een meel voor de prijs is onderweg.
mvg, Chendy.
mvg, Chendy.
Gezien je achter maar met iets van 20% remt heeft het weinig zin om hier een grotere diameter op te zetten, dit kun je beter beetje bijdraaien door er wat meer remdruk op te zetten.
Verder bedoelt Speedline met spacers dus plaatjes due je tussen je fusee en remklauw zet om de remklauw verder vna je fusee af te zetten.
Hier zijn dus geen andere remzadels bij nodig, das alleen bij de clio remmen.
Verder bedoelt Speedline met spacers dus plaatjes due je tussen je fusee en remklauw zet om de remklauw verder vna je fusee af te zetten.
Hier zijn dus geen andere remzadels bij nodig, das alleen bij de clio remmen.
Je kunt op 4 gaats probleemloos 355" met 6-pots AP klauwen gebruiken. (zie mijn vorige golf)speedline schreef:De remmenkits zijn per direkt leverbaar. Maar wel voor de Super 5, Clio, 19 en 21. De Megane 16v en andere modellen zijn op aanvraag.
Grootste probleem waar je tegenaan loopt is dat met 17" en groter je astappen achter te zwak kunnen zijn om nog met de zijwaartse belasting overweg te kunnen. (zie de golf ervoor, waar op het Eurocircuit ooit een wiel onderuit knalde)
Het is Renault remember...StevenK schreef:Je kunt op 4 gaats probleemloos 355" met 6-pots AP klauwen gebruiken. (zie mijn vorige golf)speedline schreef:De remmenkits zijn per direkt leverbaar. Maar wel voor de Super 5, Clio, 19 en 21. De Megane 16v en andere modellen zijn op aanvraag.
Grootste probleem waar je tegenaan loopt is dat met 17" en groter je astappen achter te zwak kunnen zijn om nog met de zijwaartse belasting overweg te kunnen. (zie de golf ervoor, waar op het Eurocircuit ooit een wiel onderuit knalde)
OK, jij wintspeedline schreef:Het is Renault remember...StevenK schreef:Je kunt op 4 gaats probleemloos 355" met 6-pots AP klauwen gebruiken. (zie mijn vorige golf)speedline schreef:De remmenkits zijn per direkt leverbaar. Maar wel voor de Super 5, Clio, 19 en 21. De Megane 16v en andere modellen zijn op aanvraag.
Grootste probleem waar je tegenaan loopt is dat met 17" en groter je astappen achter te zwak kunnen zijn om nog met de zijwaartse belasting overweg te kunnen. (zie de golf ervoor, waar op het Eurocircuit ooit een wiel onderuit knalde)Geen Golf kitcar... Dus ik heb zo mijn redenen om te zeggen dat 17" echt de grens is voor deze Renaults...

en wat dacht je van de spacers die er tussen moeten , en de rest wat je er by moet kope en veranderen om t passend te makendennis16v schreef: nieuwe set
305 schijven brembo
4 zuiger remklauwen van brembo
remblokken.
700 euro
is een reno en geen golf waar et zo oppast?
incl remleidingen enz is de prys wel intressant
dacht ik zo .
heb eerst ook aan de seat set gedacht maar moet zelf te veel gaan aan pasen , en waarom moeiluk doen als...............
maar je mag et wel leveren hoor voor die prys als er alles by zit? dus incl spacers enz.
marcel
lever het niet, maar wel gekocht.oldskool schreef:en wat dacht je van de spacers die er tussen moeten , en de rest wat je er by moet kope en veranderen om t passend te makendennis16v schreef: nieuwe set
305 schijven brembo
4 zuiger remklauwen van brembo
remblokken.
700 euro
is een reno en geen golf waar et zo oppast?
incl remleidingen enz is de prys wel intressant
dacht ik zo .
heb eerst ook aan de seat set gedacht maar moet zelf te veel gaan aan pasen , en waarom moeiluk doen als...............
maar je mag et wel leveren hoor voor die prys als er alles by zit? dus incl spacers enz.
marcel
de spacers moeten nog ff gelasert worden, en de remleiding van renault passen dr net een verlopie op.
verders nog om de naaf van 60.1 naar 65 te brengen 2 opvulringen laten draaien.
[quote="speedline"]Als alternatief is er ook deze K-Tec big-brake set met 4-zuiger remklauwen.
[img]http://www.k-tecracing.com/products/clio1/brakes/4_pot_brake_kit.jpg[/img]
285mm voor 15" wielen
850,- inclusief BTW af JL Tuning.
okey ik ben dus me gtt aan het bouwen om te racen maar als ik deze remmen erop zet en ik rij een schijf krom of een remtang gaat stuk kan ik deze dan wel gewoon los krijgen?
[img]http://www.k-tecracing.com/products/clio1/brakes/4_pot_brake_kit.jpg[/img]
285mm voor 15" wielen
850,- inclusief BTW af JL Tuning.
okey ik ben dus me gtt aan het bouwen om te racen maar als ik deze remmen erop zet en ik rij een schijf krom of een remtang gaat stuk kan ik deze dan wel gewoon los krijgen?
die foto is van de 300 mm kit. niet de 285, die heeft eendelige schijven.
there is no spoon.
Je kunt alle onderdelen los krijgen!
JL Tuning is K-Tec importeur en daar hoort ook de zorg bij voor en levering van onderdelen. Er wordt nu frequenter besteld zodat de onderdelen sneller in huis zijn in het geval van niet op voorraad.

JL Tuning is K-Tec importeur en daar hoort ook de zorg bij voor en levering van onderdelen. Er wordt nu frequenter besteld zodat de onderdelen sneller in huis zijn in het geval van niet op voorraad.