Ik kwam vanochtend beneden en zag dat me wagen gejat was. gelijk aangifte gedaan, en ik d8 ik zet het hier ook gelijk maar neer. Het is een clio 16v in williams blauw, kenteken is TB-TL-12. En foto's staan in de gallery onder mijn naam. Het is trouwens in Rotterdam gebeurt. Het zal ni uitmaken, maar ik moest het ff kwijt...
Laatst gewijzigd door -Matthy- op ma 28 jun 2004 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is echt zwaar klote! Hopelijk vinden ze hem nog in een goede staat terug. Dit zijn trouwens de foto's. Goed internet in de gaten houden voor het aanbod van onderdelen.
-Matthy- schreef:Ik kwam vanochtend beneden en zag dat me wagen gejat was. gelijk aangifte gedaan, en ik d8 ik zet het hier ook gelijk maar neer. Het is een clio 16v in williams blauw, kenteken is TB-TL-12. En foto's staan in de gallery onder mijn naam. Het is trouwens in Rotterdam gebeurt. Het zal ni uitmaken, maar ik moest het ff kwijt...
Dat is echt fucked up... we houden het hier in de gaten of we wat horen/zien...
Jez*s!!!Wat klote man ik zal mn ogen open houden alkmaar en Verre omgeving!!Sterkte man met het verlies!Succes!Die gasten moeten ze tegen de muurzetten en neer k*al*en!!!
Ik zal in de Noordwijk en omstreken me ogen goed openhouden.
Is echt balen dat mensen niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven.
Veel succes verder.
Bedankt voor alle reacties. Echt tof. Het is trouwens in ommoord gebeurd, voor degene die weten waar het is. Ik laat het wel horen als er nieuws is, al heb ik er ni veel vertrouwen in...
Als ik jou was zal ik zelf ook op zoektocht gaan. Gelijk even langs alle louch bedrijfjes in de regio
en dan bijvoorbeeld vragen naar dat stuur, aangezein die niet altijd voor komt. Mischien levert dat nog
wat op. Hoe was je trouwens verzekerd?