Dus zet hier de foto's maar neer. Die van mij moeten even wachten, ik heb met nieuwe batterijen zoveel gefotografeerd dat die alweer leeg zijn

HIER HEB IK U WEL IN BEELDJoost (DoubleYou) schreef:Aangezien het een heel weekend was en er een heleboel auto's waren, dacht ik maar even dat een foto-topic, net als de andere meetings, wel handig was.
Dus zet hier de foto's maar neer. Die van mij moeten even wachten, ik heb met nieuwe batterijen zoveel gefotografeerd dat die alweer leeg zijn
Whehe dit is lachen, de vriendin van een vriend van mij deed ook mee, nummer 5, deze dus:
Het vind het nog triester dat de calibraak een Euswanabee wilt zijnBart V schreef:Beetje jammer dat ze daar nou net een calibra neer moeten zetten![]()
De dames maken het gelukkig weer goed
tja... een niet erg geslaagd houdingchris-mc schreef:...ze namen ook graag demontstratieve houdingen aan![]()
Maar dan hebben ze toch weer wat goed te maken...Rontwingo schreef:Ik zou mijn auto nooit door hun laten wassen,
lekker dat armbandje enz. over je lak heen ofzoiets.
Euh ikke welevo schreef:
Tent vergeten?
gaaf hechris-mc schreef:Best geinig,gratis wasbeurt van een 12 tal leuke dames,ze namen ook graag demontstratieve houdingen aan![]()
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgAAAJoS ... 7763779273[/img]
ik m'n kussenOlijnsma schreef:Euh ikke welevo schreef:Tent vergeten?![]()
![]()
![]()
![]()
heb je die riem niet gezien dan van die blondeRontwingo schreef:Ik zou mijn auto nooit door hun laten wassen,
lekker dat armbandje enz. over je lak heen ofzoiets.
Naja, zonder kussen is nog te doenevo schreef:ik m'n kussenOlijnsma schreef:Euh ikke welevo schreef:Tent vergeten?![]()
![]()
![]()
![]()
deze pose beter danevo schreef:tja... een niet erg geslaagd houdingchris-mc schreef:...ze namen ook graag demontstratieve houdingen aan![]()
niet van mijbartuitlauwe schreef:En wat was je score?