vanaf hier zal ik proberen om samen met steven die de foto's voor me upload jullie op de hoogte te gaan houden van de bouw van mijn gtt voor de racerij .
ik ga proberen zoveel mogelijk foto's te maken en hoop dat jullie het een leuk project vinden.'
deze foto's zijn al een tijdje geleden gemaakt inmiddels zijn we al weer veel verder zo is alles schoongemaakt en is de bodem kaalgemaakt.
volgende gaan we waarschijnlijk beginnen aan de rolkooi waarvan je op een foto de pijpen al kan zien.
op de foto die buiten is gemaakt zie je links de race golf van me vader en rechts me reserve auto voor de extra onderdelen.
Steven schreef:Ik ben echt godsgruwelijk jaloers op die ruimte
Ik ga binnenkort het boerenland maar es uitkammen voor een eigen schuur met wat vrienden.
de ruimte is cker goed zoals je ziet staat er nog een muur in ook daarachter zit nog een keer dezelfde ruimte die word gebruikt voor de hobby .
en echt in het boerenland is het niet hoor is net buiten amsterdam
o ja steven ik zag dat je een ruimte zocht om te sleutelen
ik weet niet of je het erg ver vind naar badhoevendorp maar hier in de buurt weet ik nog wel wat denk ik maar dat bespreke we wel effe op msn
Laatst gewijzigd door furius op za 26 jun 2004 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
op de eerste foto zie je de wielkuip rechtsvoor daar was het gewoon helemaal rot. de vorige eigenaar heeft een keer schade gehad en toen is dat gedeelte er niew opgelast alleen het is gewoon lelijk gedaan.
die onderdelen zijn er gelukkig alemaal al niew
met die citroen kan je mischien ook wel driften als je beetje creatief bent, achterbanden op 3 bar en dan lekker hard en scherp een bocht in sturen, hopla daar gaat de achterkant