een vaak voorkomend probleem is de zijsteun die doorzakt,hierna gaat ook de stof snel kapot.
is vrij eenvoudig te repareren, de zijsteunen kunnen apart losgehaald worden.
stoel uitnemen en op zijn kop zetten, stof klemmetjes loshalen en schuimrubber vulling of wat hiervan over is verwijderen.
zijsteun schuimrubber is nog te krijgen.
renault nr. 7700766336 en 335 voor rechts meen ik.
ook het zitvlak schuimrubber kan gemakkelijk vervangen worden nr. 7700766231
stoffen zijn echter niet meer te krijgen.
zijsteunen voorstoelen repareren 5 gt
wat ik gedaan heb is effe andere achterbank halen op de sloop die nog goed is en natuurlijk dezelfde kleur als je voorstoelen. en dan de voorstoelen opnieuw laten bekleden bij een stofferder, en dan ist et weer als nieuw

dat is dus niet wat ik bedoel, je kan zelf meer als je denkt.pazmaniac schreef:wat ik gedaan heb is effe andere achterbank halen op de sloop die nog goed is en natuurlijk dezelfde kleur als je voorstoelen. en dan de voorstoelen opnieuw laten bekleden bij een stofferder, en dan ist et weer als nieuw![]()
aangezien reault de hoofdprijs rekent voor schuimrubber kan je eventueel bij Ktec (via JL tuning in NL) ook een setje nieuwe zijwangen bestellen. Geloof dat reichhart ze ook levert
there is no spoon.
En wat ik heb gedaan: je koopt een setje sloopstoelen, je pakt hier de 2 binnenste wangen + kussentjes van en die zet je op de buitsenstste wangen en kussentjes van je eigen stoel.
Voila van 4 halfgare stoelen maak je 2 nieuwe.
Pierre, weet jij nog de kosten van die Reno kussentjes?
Die van K-tec kosten ongeveer 55 euri per 2.
of je stuurt mij een pm, ik verkoop namelijk mijn GTT stoelen die nog in perfecte staat zijn! harde rechtopstaande wangen en keurige bekleding, niet van die uitgezakte meuk 

Immer wieder die verdammte Holländer
ja dat weet ik, kosten ongeveer 47 euro stukSteven schreef:En wat ik heb gedaan: je koopt een setje sloopstoelen, je pakt hier de 2 binnenste wangen + kussentjes van en die zet je op de buitsenstste wangen en kussentjes van je eigen stoel.
zitvlak is ongeveer 65 euro.
kan nu wel duurder zijn.
-
Ik weet wel iemand die zijn zijwangen helemaal vol heeft gestopt met oude sokken (alex). Zit als gegoten. Misschien niet de beste oplossing, maar cker wel de goedkoopste!
-
Das idd een nadeel
maar waarmee zou je je stoelen nog meer mee kunnen vullen i.p.v. het speciale schuim?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat schuim kan je ook op iedere gewenste maat kopen bij een stoffeerder. En dan met een scherp mes zelf in de vorm snijden.
Sokken zijn wel steviger, beter in snelle bochten.
Sokken zijn wel steviger, beter in snelle bochten.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)