Chris ...Tino schreef: Wie weet wat meer?
hij is net voor zich zelf begonnen en is nog wat voorzichtig met de keuringen.-Ray- schreef:ander gordeltje en ff kloppie kloppie met de hamer. wel een zeikerige apk keurmeester dan, bij mij heeft ie alleen even aan de gordels gerukt en klaar wassie
gordels heb ik liggen denk ik voor je. PM me ff als je ze wilt....Tino schreef:Grmbl.
De monteur die me auto ging keuren is er vanmorgen even langs gelopen om te controleren wat er nog moest gebeuren. Hij had hem nog niet aangemeld voor de keuring.
Blijkt dus dat de voorbanden bij max insturen tegen de binnenschermen aan draaien, dat mag niet.
Veiligheidsriem zit een brandgaatje in van het lassen, mag ook niet
Die twee dingen oplossen dan komt hij door de keuring.
Tino wat wil je weten dan?Chris schreef:Tino, wat wil je verder nog weten over dat taxatierapport?!
Ik heb er verder nooit wat meegedaan.
Bah...... Borbet CTino schreef:Zo morgen is er weer een deel af, andere velgen er onder, gordel fixen en jawel de juiste achterbumper is gearriveerd bij oom renault.
Eens effe kijken wat ze er nu van gebakken hebben.
Heb er nog wel 1 liggen + een sidepipe dus doe maar een bod zou ik zeggen.pazmaniac schreef:ziet er netjes uit, die kan der weer even tegen aan!!!! kzag op een van de eerste fotoŽs dat je der een grotere elbow ophad zitten, net na de turbo effe een vraagje hierover waar heb je die vandaan en is et verschil te merken en evt prijs
hoeveel is die nu verlaagd dan?zakken met dat ding...... voor zeker