Poort gaat pas om 12.00 uur open. als ik me niet vergis.
GR.Frits[/quote]
Weet ik maar wil geen seconde missen

Alsof ze dat controlerenDouwe schreef:Je campeert op de paddockals je geen paddock kaart van de club hebt (dus niet die gratis kaart die je bij je weekend kaart krijgt) kun je wel camperen alleen sta je dus niet te camperen bij de andere RTC leden.
Je weet maar nooitjeroen.k schreef:Alsof ze dat controlerenDouwe schreef:Je campeert op de paddockals je geen paddock kaart van de club hebt (dus niet die gratis kaart die je bij je weekend kaart krijgt) kun je wel camperen alleen sta je dus niet te camperen bij de andere RTC leden.
vrijgezel?Lex schreef:Iemand er bezwaar tegen als mijn schoonzusje ook het weekend mee komt???
Lex schreef:Een jaar of 24 geloof ik, het is het zusje van Ellen. Die willen dan met z'n 2en Six Flags in.
eehhh ja, nog wel. Maar alvast welkom in de familie-Ray- schreef:vrijgezel?Lex schreef:Iemand er bezwaar tegen als mijn schoonzusje ook het weekend mee komt???
flex man lex, krijg ik dan een ford van de zaak?Lex schreef:eehhh ja, nog wel. Maar alvast welkom in de familie-Ray- schreef:vrijgezel?Lex schreef:Iemand er bezwaar tegen als mijn schoonzusje ook het weekend mee komt???
Kost dat?Steven schreef:Dies zo weer verkocht
Ik ben er Zaterdag bij!Tom schreef:Effe een vraagje:
Hoe gaan we de BBQ regelen? Iemand ideeen? Wie blijven er allemaal eten? Waar halen we het vlees? Wie haalt wat? Wie neemt een BBQ mee?
Onze BBQ-master (ray) is helaas afwezig en Maarten kan zijn heerlijke vlees ook niet leveren dus moeten we zaterdag vlees halens als we willen BBQ'en. Probleem is alleen dat ik niet bepaald bekend ben in de omgeving daar. Jeroen misschien? Weet jij een goed adresje?
Wij zijn er ook bijTom schreef:wie nog meer?...................
Nee, ik ben nog met een man of 10 van mijn eigen vrienden, ik rij ook de bus van hun. Maakt nix, ik ben genoeg daarFoeke schreef:@ Riël Sta je dit keer wel met je tent bij de club?????
He verrekt, ga je ook mee??hitman schreef:ben dit jaar ook op met de tent,wel met een paar andere(waaronder ook frits).
kom wel ff gezellig buurten.
ff samen een biertje pakken![]()
tom