AutomaXX Paddockkaart topic.

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Tom
Moderator
Car: MB

dat is een goede ja. Dat staat namelijk erg vaag in de brief. Maar het moet ook mogelijk zijn on-line (automaxx.nl) kortingsbonnen te printen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tom
Moderator

Deze zijn nu verstuurd:

- sandy. clio 16v
- Ronnie
- Erik. GTT of de coupé
- Foeke Clio
- bart R19
- Christian Megane coupe
- Raymond RSi
- edwin R19 cabrio
- Maarten GTT - Williams
- Remco Tack - 5GTE
- Dennis Timmer
- Danny van Duren
- Donleben
- Lienus
- Drake
- Johan
- Ivo
- Marco V
- Jinka
- Lex
- Tom
- Riël
- Chris
- Jeroen
- Tino
- Dennis
- Hugo
- Robert
- Gilbert
- Joost
bartuitlauwe
Contacteer:

Tom schreef:dat is een goede ja. Dat staat namelijk erg vaag in de brief. Maar het moet ook mogelijk zijn on-line (automaxx.nl) kortingsbonnen te printen
Het is zeker weten mogelijk op de site om een kortingsbon uit te printen voor 2 euro korting.
Je moet jezelf dan wel aanmelden op die site.
Clio 1.6-16V

Riël schreef:
Olijnsma schreef:Als je een weekend kaart hebt besteld, krijg je toch een paddockkaart van de organisatie?

Of moet je een extra van RTC?
Dan krijg je een paddock kaart voor je eigen stand (iedereen heeft in principe zijn eigen paddock). Nu krijg je een clubpaddockkaart erbij.

Ik moet zeggen dat de controle erop zo goed als niks is, dus 't maakt allemaal niet zoveel.
Hoi Riel,
als ik het goed begrijp is het moeilijk om bij je eigen club te kunnen staan.
Kom Zaterdag met gezin indien droog weer. Hoe kom ik als RTC lid (1104) bij de Clubstand met de auto ?
Riël
Über-Spammer

Toch even een paddockkaart regelen, deze kun je nog gratis aanvragen op de site ook nog als ik me niet vergis, anders lukt het daar wel.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Tom
Moderator

ik heb nog effe contact gehad met VDB en zij hebben mij nog een 15-tal paddock kaarten opgestuurd (reeds in mijn bezit). Dit omdat ik de laatste nogal wat vragen kreeg over paddock kaarten en de verkrijgbaarheid daarvan. Nu is het alleen niet meer mogelijk ze via de post te versturen aangezien het dan niet zeker is dat ze op tijd bij jullie op de mat liggen.

Ik ga even een lijstje maken met personen die mij hebben benaderd voor een kaartje en zij kunnen er dan nog een krijgen. Is er dan nog meer over dan is het wie het eerst belt wie het eerst zijn kaartje krijgt. Je zult dan even moeten bellen naar mij als je op het terrein bent (dus niet nu!) en dan kom ik je even een kaart geven. 0618745719
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ik heb hem ik heb hem ik heb hem! :D
Tom
Moderator

mazzelaar :lol: :wink:
Steven
Car: M536

Denk dat ik ws. ook wel ff bel, misschien niet met een Renault, maar dan zal ik het voertuig wel ff voorzien van RTC-sticker :lol:

Trouwens ik kom zondag, dan kan ik vast wel een paddockkaart krijgen van iemand die al op de stand staat.
R(ay)Si

Steven schreef:Denk dat ik ws. ook wel ff bel, misschien niet met een Renault, maar dan zal ik het voertuig wel ff voorzien van RTC-sticker :lol:

Trouwens ik kom zondag, dan kan ik vast wel een paddockkaart krijgen van iemand die al op de stand staat.
:P
Alleen nog maar VW!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wij zijn al druk bezig met aftellen: nog twee nachtjes slapen en dan gaat het grootste tuningsevenement van Nederland weer van start! De weers-verwachtingen zijn in ieder geval goed: het zonnetje zal haar gezicht zeker even laten zien in Biddinghuizen. Laten we nu maar hopen dat de wolken ver weg blijven en ons niet overvallen met regenbuien. Gezien het aantal clubs en kampeerders gaat deze editie weer een spektakel worden met erg veel mooie tuningsprojecten, spetterende shows en niet te vergeten de spannende programma-onderdelen. Mocht je nog geen weekendkaarten hebben: wees niet getreurd. Aan de deur kun je namelijk nog steeds entreekaarten én weekendkaarten kopen. Check http://www.automaxx.nl voor de laatste informatie!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Hebben we er zin in???

Vrijdag nog effe wat dingen doen aan de 19, zaterdag ochtend nog effe poetsen, en dan naar Biddinghuizen.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Donleben
Contacteer:

Ik heb de kaart binnen en kom zondag. Hoelaat kun je het terrein al op? Het gebeuren begint volgens het programma om 10 uur.
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Jeanine en ik hebben er echt veel zin in,morgen kunnen we al gaan :d gaat weer snel.

morgen eerst ff raambandje laten plakken :)
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Plaats reactie