[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/11_schade%2006%20inet.JPG[/img]
Help Merijn de winter door... hij is nu al vast aan het sparenMerijn schreef:Er staat inderdaad niks in over de oliedruk. Vreemd!
Wel relaxed, want het heeft mij toch weer een Mac-menuutje opgeleverd!
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/oliekoeler.jpg[/img]Dennis VK schreef:Ik kwam de volgende olie coolers tegen op een belgische link.
Blijkt uiteraard verschil te zitten in grootte, welke zou je dan moeten hebben voor je 5je en waar kan je deze plaatsen?
Dat kan wel kloppen hoor. had ik eerst ook. Nu met oliekoeler netjes tussen de 80-85 graden. Advies: inbouwen die hap...tyberium schreef:Ik heb zo'n pijlstokmetertje..werkt ook wel goed. Alleen meet je dan volgens mij ook de oliedampen mee. Geeft bij mij tenminste ca. 110 tot 120ºC aan. Lijkt me ni goed als dit echt zo warm is toch. (er zit nog geen externe koeler tussen, die word volgende maand ingebouwd).
Een aantal redenen:Bas schreef:Als je zo bezig gaat (het zo grondig aanpakt), waarom dan niet ALLE ruiten er uit? Zonde om er omheen te gaan spuiten als je de 'hele' auto doet.
Zit de motorruimte er ook bij voor dat geld?
loshalen van rubbers leidt niet tot lekkage hoor, voorruit gaat vanzelf lekken door corrosie en dan loslaten plaklaag.Dennis VK schreef:Een aantal redenen:Bas schreef:Als je zo bezig gaat (het zo grondig aanpakt), waarom dan niet ALLE ruiten er uit? Zonde om er omheen te gaan spuiten als je de 'hele' auto doet.
Zit de motorruimte er ook bij voor dat geld?
Rubbers zijn oud en versleten. Loshalen lijdt geheid tot lekkages...of je moet de boel vernieuwen.
Zoals je weet zit de voorruit geplakt. Het er uithalen is daarom een risicootje en de spuiter wil dit liever netjes afplakken.
En nee de motorruimte hoeft van mij niet. Aangezien we toch over dezelfde kleur praten.
Soms, maar dan ook heeeeeeeeeeeeel soms....pierre schreef:dit is struisvogelgedrag en kostenbesparing ?
Ja Chris je kent me al een beetjeChris schreef: Het hele resultaat is gelijk een stuk mooier als je de ruiten en rubbers eruit haalt.
Maar volgens mij heb ik wel eens eerder een discussie met je gehad over een kachelradiateur??