Spijtig, zo'n tegenslag terwijl je net je 5'je hebt.Ronnie B. schreef:Ik(Chris) had net Ronnie ff aan de lijn, hieronder zijn verhaal:
De lol is afgelopen..
Net in Bodegraven begon de auto raar te roken en liep hij op drie cilinders..
Hoogstwaarschijnlijk ligt de koppaking er dus tussenuit.
De fan sloeg ook al niet aan hij is dus gewoon te warm geworden/geweest..
Dat wordt vanavond dus geen Leiden voor de 5 en zondag geen Mijdrecht..
Ach, ik zou de koppakking toch al gaan vervangen, dus die gaan we hopenlijk volgende week gelijk ook maar even doen.
En hoogstwaarschijnlijk heb ik ook een schuurtje gevonden, dus kunnen we lekker gaan beunen!
Gelukkig staat de Golf nog voor de deur!
Ik hou jullie op de hoogte!
Ronnie's GTT phase 1[VERKOCHT]
Och, ik hield er rekening mee, en wou hem toch gelijk vervangen als we de koppeling en startmotor zouden doen.
Toch nog zes dagen enorme lol gehad!
..Zie de foto's in dit topic!
Toch nog zes dagen enorme lol gehad!
..Zie de foto's in dit topic!

Maakt verder niet uit dat je pakking eruit ligt, je zou hem toch al vervangen.

En de lol die we gehad hebben maakt een hoop goed.

We gaan zo wel met de SuxZo naar Leiden.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
HIJ DOET HET WEER!
Vandaag even echt naar het probleem gekeken, en ik zag dat er een bougie los zat! Vast gezet, starten, aanslaan, lopen als een zonnetje! Vandaag 250KM gereden, temperatuur bleef normaal, dus we zien wel weer hoe lang hij het uithoud!
Dit neemt niet weg dat de koppaking sowieso vervangen gaat worden.
Morgen toch met de GT naar de meeting!
Vandaag even echt naar het probleem gekeken, en ik zag dat er een bougie los zat! Vast gezet, starten, aanslaan, lopen als een zonnetje! Vandaag 250KM gereden, temperatuur bleef normaal, dus we zien wel weer hoe lang hij het uithoud!

Dit neemt niet weg dat de koppaking sowieso vervangen gaat worden.
Morgen toch met de GT naar de meeting!

Ja jammer Ronnie...
Staan we te tanken bij de pomp om naar Mijdrecht te rijden, heeft ie een lekker koelslang (van waterpomp, naar reservoir), dus geen 5 mee naar de meeting...
Ach als je het vanavond niet te laat maakt met je meissie in Scheveningen, is ie zo weer gefixt....
Owja Ronnie, niet zo gaan rijden als met die Passat TDI van de zaak he....

Staan we te tanken bij de pomp om naar Mijdrecht te rijden, heeft ie een lekker koelslang (van waterpomp, naar reservoir), dus geen 5 mee naar de meeting...

Ach als je het vanavond niet te laat maakt met je meissie in Scheveningen, is ie zo weer gefixt....

Owja Ronnie, niet zo gaan rijden als met die Passat TDI van de zaak he....

-
- Über-Spammer
Beter man ronnie, Gekke dingen zitten in een klein hoekje 

-
- Über-Spammer
Kwam er juist vandaanSteven schreef:Ga maar weer terug in je kleine hoekje Maik

Zeker jammer dat die slang gescheurd is, ik had graag zelf even naar de meeting in Mijdrecht gereden. 
Ik heb al een andere slang klaarliggen, gister van Jochem gehad, volgens mij heb ik hem in de 5 van Chris laten liggen trouwens.
Toch maar met de 5 naar Bodegraven gereden vanuit Oudewater, alles bleef op peil en hij lekte ook niet meer ondanks dat Chris en ik behoorlijk door hebben gereden!

De 5 hebben we bij Chris in de steeg neergezet, van de week de slang maar eens vervangen en dan zien we wel weer verder.

Ik heb al een andere slang klaarliggen, gister van Jochem gehad, volgens mij heb ik hem in de 5 van Chris laten liggen trouwens.

Toch maar met de 5 naar Bodegraven gereden vanuit Oudewater, alles bleef op peil en hij lekte ook niet meer ondanks dat Chris en ik behoorlijk door hebben gereden!

De 5 hebben we bij Chris in de steeg neergezet, van de week de slang maar eens vervangen en dan zien we wel weer verder.
De 5 staat nog steeds bij Chris, hopenlijk heb ik deze week een gaatje om ff aan de slag te gaan.
Heee Ronnie ik had Chris vandaag aan de lijn, en we gaan waarschijnlijk a.s. zondag rond 07.30 uur rijden naar Zolder.....
Lekker optijd voor de zondag, maarja dan hebben we misschien nog een mooi plekkie op het circuit, en Jochem kan dan uiteraard ook mee...
Zou wel lache zijn als jij ook gaat met je 5 man....

Lekker optijd voor de zondag, maarja dan hebben we misschien nog een mooi plekkie op het circuit, en Jochem kan dan uiteraard ook mee...

Nog wat foto's van net:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_ron.JPG[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_ron2.JPG[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_ron3.JPG[/img]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oef wel vroeg maarja , wel lache .Ivo8hoven schreef:Heee Ronnie ik had Chris vandaag aan de lijn, en we gaan waarschijnlijk a.s. zondag rond 07.30 uur rijden naar Zolder.....![]()
Lekker optijd voor de zondag, maarja dan hebben we misschien nog een mooi plekkie op het circuit, en Jochem kan dan uiteraard ook mee...![]()
Ik zal wel verrot zijn als ik daarna nog ff moet werken , ach pech gehad .
ik heb er wel zin in , nu de 5 nog
-
- Über-Spammer
Beter dat hij het weer doet man
... toppie.

Vandaag proberen om de koelslang te vervangen.
En dan op mijn werk de olie ff verversen, zodat het vast een keer is doorgespoeld, en dan heel misschien morgen naar Zolder met de 5, alhoewel Jochem met dat afraad.
En dan op mijn werk de olie ff verversen, zodat het vast een keer is doorgespoeld, en dan heel misschien morgen naar Zolder met de 5, alhoewel Jochem met dat afraad.
zou ik ook niet doen...
mja die jongens hebben al eens een meeting moeten laten schieten omdat een GT ermee uitschee
mja die jongens hebben al eens een meeting moeten laten schieten omdat een GT ermee uitschee

Immer wieder die verdammte Holländer
Vandaag heeft ie een stukkie van ruim 400 km gereden, en als een zonnetje....
Vanacht zijn Haasie en Ronnie nog druk geweest met een koelslang vervangen, en nu nergens problemen meer mee, en zo hoort het ook Ronnie....

Vanacht zijn Haasie en Ronnie nog druk geweest met een koelslang vervangen, en nu nergens problemen meer mee, en zo hoort het ook Ronnie....
-
- Über-Spammer
Ronnie ik heb hem nu in het echt gezien en het ziet er goed uit man
Ga zo door!!!

Ik ben ook superblij dat de 5 me zo naar Zolder heeft gebracht en weer terug, leuke rit zonder problemen!
Momenteel staat ie weer bij Chris, van de week weer even beunen.
Momenteel staat ie weer bij Chris, van de week weer even beunen.

wel eerst goed warm rijden he ron!
blijft ie nu misschien wel heel
blijft ie nu misschien wel heel
hahaaha ronnie, ik moet nodig zeggen van die golf rijders (apart slag mensen)! daarom ga je natuurlijk ook naar automaxx! diep in je hart hou je ook (nog steeds) van golfies!
maar je hebt een leuk bakkie! wie weet zie ik je op de automaxx als ik toch nog heen ga!
maar je hebt een leuk bakkie! wie weet zie ik je op de automaxx als ik toch nog heen ga!
GTT
Daar heb je gelijk in Ivo.
Maar voorlopig is hij ermee gestopt!
Nadat vrijdagavond mijn koppelingskabel gebroken was, heb ik de 5 toch naar huis gereden door op toeren te koppelen.
Nadat we zaterdag een nieuwe kabel hadden gemonteerd, bleek dat de tweede versnelling het niet meer doet..
Ook is de auto zeiknat van binnen..
Morgen schorsen, met een schuur ben ik al bezig en dan uit elkaar trekken die hap!!
Word vervolgd..
Maar voorlopig is hij ermee gestopt!

Nadat vrijdagavond mijn koppelingskabel gebroken was, heb ik de 5 toch naar huis gereden door op toeren te koppelen.
Nadat we zaterdag een nieuwe kabel hadden gemonteerd, bleek dat de tweede versnelling het niet meer doet..

Ook is de auto zeiknat van binnen..

Morgen schorsen, met een schuur ben ik al bezig en dan uit elkaar trekken die hap!!
Word vervolgd..