velgen polijsten
Joa, da's nog niet ECHT polijsten he. Das fijn schuren 

Netzoals het spuiten van een velg daar ook altijd zo goedkoop lijkt te zijnRiël schreef:Joa, da's nog niet ECHT polijsten he. Das fijn schuren

Inderdaad, en voor 60 to 70 een hele velg laten polijsten lukt je echt niet.Riël schreef:Joa, da's nog niet ECHT polijsten he. Das fijn schuren
Echt goed gepolijste velgen zien er zo uit;
[img]http://k-tech-polish.de/frames-dateien/ ... eren/2.jpg[/img]
Kost helaas iets meer als 60 per velg.
Dat is toch wel verchroomd hoor, dat zie je aan de spiegeling. En aan het porsche logo, dat polijst je niet zomaar effe 

Dit is gepolijst, kijk maar even op http://www.k-tech-polish.de.Riël schreef:Dat is toch wel verchroomd hoor, dat zie je aan de spiegeling. En aan het porsche logo, dat polijst je niet zomaar effe
Je kan je velgen eventueel ook laten vergulden, voor het echte gangsta gevoel
Je ziet toch echt dat dat gepolijst is idd ! Glans is dieper.Riël schreef:Dat is toch wel verchroomd hoor, dat zie je aan de spiegeling. En aan het porsche logo, dat polijst je niet zomaar effe
sjah het origineel in de folder is ook gepolijst en ziet er net zo uit. Het zijn wel velgen van 12-15 jaar oud, en die glommen toen nog niet zoals die porsche velgRiël schreef:Joa, da's nog niet ECHT polijsten he. Das fijn schuren
Mrtn schreef:vind chroomvelgen zóóó lelijk(kotssmile)
en spinners vind ik het toppunt (nog 2 kotssmiles)
die R25 velg vinnik wel mooi
Gelukkig dat smaken verschillen

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ja idd
Ik ben heel goed te spreken over mijn chromen velgen.
Al is het aleen maar om het onderhoud

Al is het aleen maar om het onderhoud

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Inderdaad, alleen de mening wat betreft de spinners deel ik wel.Riël schreef:Mrtn schreef:vind chroomvelgen zóóó lelijk(kotssmile)
en spinners vind ik het toppunt (nog 2 kotssmiles)
die R25 velg vinnik wel mooi
Gelukkig dat smaken verschillen
RAL 9006
yep 

't is wit aluminium
Tis maar hoe je het noemen wil....... staat flex op mijn velgjesedwin19 schreef:'t is wit aluminium

heet serieus zo, RAL 9007 is grijs aluminiumMatthijs schreef:Tis maar hoe je het noemen wil....... staat flex op mijn velgjesedwin19 schreef:'t is wit aluminium
Ik heb wel iets zien staan op de bus...... verder niet naar gekeken....... vond de kleur wel ruig eigenlijkedwin19 schreef:heet serieus zo, RAL 9007 is grijs aluminiumMatthijs schreef:Tis maar hoe je het noemen wil....... staat flex op mijn velgjesedwin19 schreef:'t is wit aluminium

There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
die bbsjes zijn enorm geil ik zoek nog een set in 15 " et 20
6 en 7 j steek 100
6 en 7 j steek 100
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Inderdaad
[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/52_Afbeelding%20171.JPG[/img]
Als er nieuwe velgen komen ga ik weer verder.....