Hij is idd vies / dof. Daarom ben ik bezig een andere bumper te makenMartinGTT schreef:Netjes hoor, zit er nu schade op de achterbumper of is ie zo vies/ dof??
Sorry Riël, maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Moeten die spanrollen eruit of moeten die zichzelf strak trekken?Riël schreef:Mmm, er horen normaal geen automatische spanrollen op te zitten hoor. Moetj e gewoon aansjorren.
maak ff wat detailfoto's daarvan dan ... misschien wat duidelijker.Neobyte schreef:Sorry Riël, maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Moeten die spanrollen eruit of moeten die zichzelf strak trekken?Riël schreef:Mmm, er horen normaal geen automatische spanrollen op te zitten hoor. Moetj e gewoon aansjorren.
Ik ga vandaag of morgen wel even langs een zaakie hier, misschien dat ik dat wat wijzer uit wordt
Dan zit ie gewoon vast. Maar het is dus niet zo dat de spanrol automatisch terugrolt, hij zit zeg maar vast. Pas als ik de gordel losmaak met een druk op de knop zoals in plaatje 4 te zien is rolt de spanrol op. Waar het dus op neer komt, is dat ie zichzelf niet automatisch strak spant.ant1 schreef:als je een harde ruk aan je gordel geeft wat doet hij dan?
Bumpers maken vergt veel tijd en geduld.ant1 schreef:Hoever zijn de bumpers???
Het gaat toch nog wel goed komen toch.Ben je er ook al uit hoe de gordel werkt?