kevinb schreef:derstraks ff een kaderke gaan halen, is weer een mooi souvenir bij
[img]plaatje[/img]
onze topic is wel weg maar die plaat hebben we toch
Heb je geen badge van de record poging gekocht?
Ik mis wel de lekkere braadworst op de bbq hoe komt dit
Chris schreef: Maar lekker origineel zijn jullie met de RCB clubstikker...
Tja man, de stiCker, smaken verschillen. En soberheid siert was onze mening, vandaar dat we GEZAMELIJK voor een sobere sticker kozen.
Ik vind hem juist mooi! Hou er maar eens een RTC stikker naast! Jullie hebben goed gekozen.
Sja, het lijkt er mss wel wat op, maar we hadden een blad vol lettertypes en er is gewoon een algemene stemming gehouden, en ja.... dit is het geworden. Maar ik geloof dat er nog een mogelijkheid was die het uiteindelijk net niet haalde. En ja als je vindt dat het er op lijkt moet je maar denken Dat RCB ook een stukje RTC is, net zoals team 19 16V en RMCC zeker..... en dat het daarom is
kevinb schreef:derstraks ff een kaderke gaan halen, is weer een mooi souvenir bij
[img]plaatje[/img]
onze topic is wel weg maar die plaat hebben we toch
Heb je geen badge van de record poging gekocht?
Ik mis wel de lekkere braadworst op de bbq hoe komt dit
badge niet nee,,
die worst was weg voor ik men camera had te pakken
13.00pm Aangekomen op de camping van het circuit, iedereen helpt met het uitladen van de aanhanger van de verantwoordelijke van de bbq's van de RCB ,corona!
[img]http://users.pandora.be/berchemkc/images/SIMG4046.jpg[/img]
gille schreef:zeg maar waar is die andere topic over Recordmeeting Zolder naartoe????
toch nie wegens dat beetje kritiek ofwa???
Ik breek RTC nie af,maar wij hadden het al lang aangekaart,over dat dringend in orde tebrengen van die recordpoging,waarom denken je dat wij zelf een club(Renaul Club Belgium) zijn begonnen.
het bleef maar duren ne het, RTC bestuur was in mijn ogen te laks,simpel,en ja ik kan het beter,heb ik bewezen alsook de rest van RCB crew(thx to kevin voorzitter penningmeester,secretaris)
greets
Wat Antoine al zei, hij staat in het ledendeel.
Het heeft geen zin om "discussie" op het open deel te voeren. Dan gaat iedereen zijn ongevraagde mening geven, terwijl men de echte kant van het verhaal niet kent.
Oja, wij zijn te laks. :lol:
Je hebt de bel horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt. Ik ga er hier verder niet op in.
Voor vragen of opmerkingen kun je me altijd PMen/MSNen.
Oja, mooie auto's binnen jullie club! Maar lekker origineel zijn jullie met de RCB clubstikker...
ivm die discussie....is dat niet de bedoeling van een forum ???
Heeft er nu echt niemand een degelijke foto van die groene laguna in de alpine tent???
doeme toch...
ene, in juli komen we ook richting nederland voor die testbankcontest (dyno in Goes als ik me niet vergis). Kan iemand daar de concrete en juiste info over geven? Zou heel handig zijn. Thx
gille schreef:zeg maar waar is die andere topic over Recordmeeting Zolder naartoe????
toch nie wegens dat beetje kritiek ofwa???
Wat Antoine al zei, hij staat in het ledendeel.
Het heeft geen zin om "discussie" op het open deel te voeren. Dan gaat iedereen zijn ongevraagde mening geven, terwijl men de echte kant van het verhaal niet kent.
ivm die discussie....is dat niet de bedoeling van een forum ???
dat zijn slimme rtc-ers die het goed kunnen vinden bij rcb btw, dit was bij onze plaats van afspraak bij Antwerpen...zo zie je maar dat er nog slimme hollanders bestaan
1 Dauphine 1093
68 Renault 5 Alpine, Alpine Turbo et GT Turbo
8 Renault 5 Turbo
5 Renault 8 Gordini
3 renault 12 Gordini
1 Renault 9 Turbo
1 Renault 11 Turbo
3 Renault Fuego Turbo
4 Renault 19 16S
14 Renault 21 Turbo
47 Renault Clio 16v, Willaims et RS
11 Renault Spider