maar sja de cijfertjes zullen wel het zelfde blijven denk ik.. alleen daar wordt ik oowk nie wijzer van.. ja 4 x 70 watt zegt me wat maar voor de rest.
trouwens nou ik ga denken denken, stond er bij jou niet eerst een blauwe vlag.. met daar boven duitser?
SchepjeS schreef:trouwens nou ik ga denken denken, stond er bij jou niet eerst een blauwe vlag.. met daar boven duitser?
Heb die test ff vluchtig doorgelezen...komt er op neer dat ze er enorm over te spreken zijn, zowel over de prijs alsook de geleverde kwaliteit! 1,1 als cijfer is net geen 10 he
Ik wil een nieuwe amp kopen en zit te twijfelen tussen de Ground Zero 4150 en de Audio-System F4-400 of F4-560. Best wel een lastige keus. Mijn GZ Uranium compo 125W rms en GZ radio-active woofer 10" 225W rms moeten hierop spelen. Wat zou jij kiezen en waarom?
Ik wil een nieuwe amp kopen en zit te twijfelen tussen de Ground Zero 4150 en de Audio-System F4-400 of F4-560. Best wel een lastige keus. Mijn GZ Uranium compo 125W rms en GZ radio-active woofer 10" 225W rms moeten hierop spelen. Wat zou jij kiezen en waarom?
Zou ze beide denk ik niet kiezen. De vermogens (amp/compo/sub) liggen nogal ver uit elkaar. Voor zover ik snel kon zien.
Maar wat zijn precies de specificaties van die dingen?
Vraag 1: ik heb net de Clarion DXZ948RMP gekocht nu vraag ik me af of ik die apart moet voeden. Op SYS wordt dit door sommige aangeraden als je de radio rechtstreeks je boxen laat aansturen maar vraag me af of dat met deze ook nodig is. (bij de pioneer 80 is dat wel nodig omdat die anders niet op 60watt kan spelen)
Klopt, ik denk dat ik voor de F4-560 kies. De 140W rms kanalen geeft gebrugd 450W rms. Aangezien mijn sub 225-250W rms is, kan dit mooi. Meer vermogen op een sub is altijd goed
ik heb eem 4x75 watt RMS versterker (mac-audio MX4000) en ik nam altijd aan dat als je de 2 rear kanalen brugt voor de sub je gewoon 150 watt naar de sub stuurt? (2x75 dus)
Indien je het gebrugd vermogen niet weet mag je het rms kanaalvermogen vermedigvuldigen met een factor 3. Sommige merken halen ook wel een factor 3,5, maar als je met drie rekent heb je een realistisch beeld.
Ik kan 2 versterkers bruggen... 4000 RMS, maar 1 versterker is voorlopig wel genoeg
dtune_stefan schreef:Klopt, ik denk dat ik voor de F4-560 kies. De 140W rms kanalen geeft gebrugd 450W rms. Aangezien mijn sub 225-250W rms is, kan dit mooi. Meer vermogen op een sub is altijd goed