ACT: Twingo I
Aangezien hij het had over het niet bij de draden komen ging ik van een geïntregeerde radio uit anders til je hem er immers "zo" uitdtune_stefan schreef:Oh, ik bedoelde niet geïntregeerd maar gewoon een renault cd speler

-
Dit zijn die bewuste speakertjes, te koop bij elke renault dealer.
[img]http://members.chello.nl/d.hesp/DSCF0d005.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/d.hesp/DSCF0d005.JPG[/img]
Ik vind het nou niet echt super mooi die "deksels"....!! Als dat alleen bedoelt is voor de achterboxen zou ik toch echt een hoede(n)plank met speakers nemen. Ziet er mooier uit en je kunt er waarschijnlijk ook meer vermogen kwijt.
Mijn idee, waarom denk je dak ze weggeefRontwingo schreef:Ik vind het nou niet echt super mooi die "deksels"....!! Als dat alleen bedoelt is voor de achterboxen zou ik toch echt een hoede(n)plank met speakers nemen. Ziet er mooier uit en je kunt er waarschijnlijk ook meer vermogen kwijt.
dtune_stefan schreef:Hahaha, leuke foto Chris

Ging best, later stapte ik er ook nog ff bij.Jacco Twingi schreef:NiceChris schreef:De Renault Twingo. De gezinsauto bij uitstek!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Dan mag jij mij uitleggen hoe want zitten geen schroefjes of iets dergelijks aan de voorkant om hem los te maken...Douwe schreef:Aangezien hij het had over het niet bij de draden komen ging ik van een geïntregeerde radio uit anders til je hem er immers "zo" uitdtune_stefan schreef:Oh, ik bedoelde niet geïntregeerd maar gewoon een renault cd speler
Pak-beet-en-ruk-af systeem???TwingoPurpleMonster schreef:Dan mag jij mij uitleggen hoe want zitten geen schroefjes of iets dergelijks aan de voorkant om hem los te maken...Douwe schreef:Aangezien hij het had over het niet bij de draden komen ging ik van een geïntregeerde radio uit anders til je hem er immers "zo" uitdtune_stefan schreef:Oh, ik bedoelde niet geïntregeerd maar gewoon een renault cd speler
Zoiets misschien...
Ik kijk morgen wel ff, als je nog langs komt
-
Ok das goed.. ben zelf al aan het kijken geweest maar kan er niet opkomen HOE ik hem eruit kan krijgen...Jacco Twingi schreef:Pak-beet-en-ruk-af systeem???TwingoPurpleMonster schreef:Dan mag jij mij uitleggen hoe want zitten geen schroefjes of iets dergelijks aan de voorkant om hem los te maken...Douwe schreef:Aangezien hij het had over het niet bij de draden komen ging ik van een geïntregeerde radio uit anders til je hem er immers "zo" uitdtune_stefan schreef:Oh, ik bedoelde niet geïntregeerd maar gewoon een renault cd speler
Zoiets misschien...
Ik kijk morgen wel ff, als je nog langs komt
maar goed we kijken morgen wel.. Je hoort morgen nog van me!
Mzzl
-
Zo, ben er achter wat dat gebonk veroorzaakt.En nee het is niet mijn schoonmoeder die met haar hoofd over de grond sleept!
De veer rechts voor is gebroken. Heb een set nieuwe veren besteld. Vervang ze gelijk alle twee voor. Ook maar gelijk nieuwe remschijven en blokken besteld. Dit zijn net scheermesjes zo dun. Waarschijnlijk volgende week zaterdag al monteren, anders na mijn vakantie. Gelukkig heb ik de auto van de zaak nog, kan ik in ieder geval even rijden en op vakantie!

De veer rechts voor is gebroken. Heb een set nieuwe veren besteld. Vervang ze gelijk alle twee voor. Ook maar gelijk nieuwe remschijven en blokken besteld. Dit zijn net scheermesjes zo dun. Waarschijnlijk volgende week zaterdag al monteren, anders na mijn vakantie. Gelukkig heb ik de auto van de zaak nog, kan ik in ieder geval even rijden en op vakantie!
Is een welbekend kwaaltje bij de Twingo's... Die gebroken veren...Twingo_maarten schreef:Zo, ben er achter wat dat gebonk veroorzaakt.En nee het is niet mijn schoonmoeder die met haar hoofd over de grond sleept!![]()
Die van mij zijn een aantal jaren geleden ook vervangen, toen de auto nog van mn zus was...
-
Ja heb ik ook nog even aan gedacht, maar ik verlaag hem niet. Vind het wel best zo. Plus mijn vriendin rijdt er ook in. En die vindt hem al te stug geveerd met mijn lm velgen.Is een mooi excuus om hem te verlagen heb ik ook gedaa....shit een veer kapot hmmm dan gelijk maar preventief alle veren en dempers vervangen
Balen zeg, zie reactie in bovengenoemde topic douwe.
weet iemand waar deze bumper vandaan komt ?
[img]http://www.carstyling.net/gallery-data/ ... y2/210.jpg[/img]
[img]http://www.carstyling.net/gallery-data/ ... y2/210.jpg[/img]
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Nee sorry, geen idee nog nooit gezien. Beetje overkill als je het mij vraagtTijn schreef:weet iemand waar deze bumper vandaan komt ?

* Stefan T-SPORT *
dat vraag ik niet, ik vraag waar hij vandaan komtNeobyte schreef:Nee sorry, geen idee nog nooit gezien. Beetje overkill als je het mij vraagtTijn schreef:weet iemand waar deze bumper vandaan komt ?
(je site doet het niet trouwens... )
there is no spoon.