ik rij op en neer want ik ga zondag ook misschien naar de meeting van "club cinq" maar als ik zou blijven camperen is dat daar zaterdag nog te regelen?
Danny van Duren schreef:ik rij op en neer want ik ga zondag ook misschien naar de meeting van "club cinq" maar als ik zou blijven camperen is dat daar zaterdag nog te regelen?
Ook wij blijven het hele weekend kamperen.
We staan alleen gedeeltelijk ook bij een andere
autoclub, namelijk Team Toxic uit Waalwijk maar we komen zeker even langs!!
Douwe schreef:Hellaas moet ik dit jaar Automaxx afzeggen door ziektes, vrijdag weer naar ziekenhuis voor verdere onderzoeken en ik trek het momenteel niet.
In elk geval veel plezier
Mocht iemand nog een weekend kaart willen pm me effe over de prijs komen we wel uit.
Veel sterkte,en beterschap
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Douwe schreef:Hellaas moet ik dit jaar Automaxx afzeggen door ziektes, vrijdag weer naar ziekenhuis voor verdere onderzoeken en ik trek het momenteel niet.
In elk geval veel plezier
Mocht iemand nog een weekend kaart willen pm me effe over de prijs komen we wel uit.
Godspeed!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik sta ieg niet op het paddock, vind mijn auto nog niet cool genoeg om er uberhaupt kaarten voor aan te vragen. Op de camping zal ik waarschijnlijk bij de SNME staan.
dikkeknodel schreef:Ik sta ieg niet op het paddock, vind mijn auto nog niet cool genoeg om er uberhaupt kaarten voor aan te vragen. Op de camping zal ik waarschijnlijk bij de SNME staan.
SNME???? Was dat?
En als je op de camping staat, sta je vanzelf op het paddock. dus ik hoop voor je dat je wel een paddock kaart hebt anders kom je niet eens binnen.
Ik sta dus ook niet bij de club, behalve als ze ruimte over hebben
Ehm oeps, ik dacht dat je op de camping gewoon kon kamperen en dat je alleen een paddock kaart nodig had als je bij de RTC op de stand wilde staan en niet als je gewoon met tent en auto op de camping wilde. Zo staat het toch ook in de info volgens mij.
Of zie ik hier iets verkeerd HELLLUP!!!
dikkeknodel schreef:Ehm oeps, ik dacht dat je op de camping gewoon kon kamperen en dat je alleen een paddock kaart nodig had als je bij de RTC op de stand wilde staan en niet als je gewoon met tent en auto op de camping wilde. Zo staat het toch ook in de info volgens mij.
Of zie ik hier iets verkeerd HELLLUP!!!
SNME = Saterday Night Meeting Eindhoven
Gewoon een clubje van verschillende merken
als je een weekend kaart hebt besteld, krijg je automatisch een paddock kaart.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Word een beetje gek FOUT gekker weet niet meer waar/wie of wat ik ergens moet zetten maar had ergens gelezen over de bbq bij deze wil ik graag aanmelden voor 2 personen.
Vrijdag ochtend om een uur of 11:00 t/m zondag ben ik er!!!
Je campeert op de paddock als je geen paddock kaart van de club hebt (dus niet die gratis kaart die je bij je weekend kaart krijgt) kun je wel camperen alleen sta je dus niet te camperen bij de andere RTC leden.