En iedereen rond Job-turbo zijn R5 staan en onder de kap kijken.

ik moet toegeven, ik heb weinig met Opel, maar die van jou is toch een partijtje strak. Misschien mág de Kadett weer, in de scéne.Xedrah schreef:Als het weer goed is, ben ik er ook. Niet dat het jullie boeit, zo'n Kadett, maar goed.![]()
Drachten is een vaste stek, en vorige week vrijdag was er geen enkele flik in de buurt. IS daar prima te doen, zolang je zelf maar niet te gek doetGTI1-G60 schreef:Het leek mij ook wel weer eens leuk om langs te komen, maar zit niet te wachten op aandacht van de politie.
Geen zin in, moet je teveel uitleggen.
Toevallig reed ik er gisteravond nog langs, lekker undercover.
Was wezen eten bij JankyD met vrouw en schoonzus.
Is het niet eens een idee om het te rouleren?
Dr8ten/Heerenveen/Leeuwarden oid??
Dan snappen die politie lui er ook niks meer van.
Dan wel en dan erna geen auto te bekennen.
Het blok zit inelkaar en wacht tot het kan worden ingebouwd.Xedrah schreef:Er was maar 1 politieauto, er zat 1 agent in en die wilde alleen maar een praatje maken. Verder geen cops gezien.![]()
Maar Andre; hoe is het met je auto? Hoe ver ben je?
Rood en uit Damwoude? zojaGTI1-G60 schreef: Nu moet eerst nog de golf rallye van mijn maat, hier gaat de motor weer uit om aangepast te worden (drijfstangen en injectoren o.a.), en de bak moet weer worden gereviseerd.
440nm+ koppel is niet leuk voor de 4wd bak van VW.
ik was afgelopen zondag nog op drachten bij de dragraces, heb terug over de baan mee mogen rijden met de Pro Gear Corvette, 1600 pk met NOS.... restec-pAlrik schreef:http://www.oslracing.com/2004/images/drachten1.gif
Komende vrijdag begint het weer...De straatraces in Drachten op het vliegveld..
Ik ben weer van de partij in mijn RSi'tje... Komen er nog meer mensen ?
Eerst op 25 juni toch nog??Mr. Vain schreef:op 2 juli hopelijk betere weersomstandigheden
Uhummm,Mr. Vain schreef:helaas door het klote weer, heb ik alleen fotos van de auto die geparkeerd stonden
Xedrah schreef:Alleen maar slippen inderdaad.
Maar goed, volgende keer beter.