Is die niet gelijk aan die van een gewone Renault 5?? OF zit dat anders omdat er schijven op een GT zit?Maik (WOOFER) schreef:Vraagje aan iedereen.
Weten jullie misschien nog een Renault 5 GT Turbo die op de sloop staat???
In de buurt van Den Haag??
WANT!!
Ik heb een essentieel onderdeel nodig, namelijk.
Vanuit je handrem loopt een kabel naar een Tsplitsing waar 2 kabels van je achterklauwen bijeen komen.
Deze worden vastgehouden door een Maanvormig ding met 2 haakjes eraan dit onderdeel zoek ik.
Ben het op een of andere wijze kwijt geraakt.![]()
HELP...
Maik's 5GT Turbo phase1 Project. (gaat maar verder)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Jep omdat er remklauwen/schijven achter zitten.
Zit zo ver ik weet allen op GT Turbo.
Zit zo ver ik weet allen op GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
OKe GTE en GT Turbo,;)
maar heeft misschien iemand zo'n maanvormig ding met 2 haakjes eraan.??
maar heeft misschien iemand zo'n maanvormig ding met 2 haakjes eraan.??
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
En anders om bouwen naar een clio?? Dus vanuit je handremzelf de kabels halen en dan daar vast klikken?? die zitten namelijk gewoon met 2 losse kabels. en nieuwe kabels kosten iets van 15 euro per stuk.Maik (WOOFER) schreef:OKe GTE en GT Turbo,;)
maar heeft misschien iemand zo'n maanvormig ding met 2 haakjes eraan.??
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Dinsdag 15 Juni
Zoals ik maandag al zei zou ik vandaag een aantal dingen af willen hebben,
helaas is dit niet allemaal gelukt, maar is i.i.g. genoeg werk verricht.
Blok is klaar om erin gehangen te worden.
Het zoeken naar de ophangpunten voor het subframe had even geduurd,
maar we zijn er toch uitgekomen.
[img]http://rtc.exid.nl/project/di15juni-foto1.jpg[/img]
Voor wat extra stabiliteit hebben we een krik aan de voorkant bevestigd.
De heftruck zorgde voor de rest.
[img]http://rtc.exid.nl/project/di15juni-foto2.jpg[/img]
Sneakprevieuw van de nieuwe plaats van de oliekoeler, weet alleen nog niet of hij daar ook echt komt.
Daar wil ik mij vandaag (woensdag) eventueel mee bezig houden.
[img]http://rtc.exid.nl/project/di15juni-foto4.jpg[/img]
En uiteindelijk bijna alles weer aangesloten.
Naja alles, uitlaat en schakelstang zitten er nog niet onder en de turbo slangen ook nog niet.
Helaas is de foto een beetje vaag
[img]http://rtc.exid.nl/project/di15juni-foto6.jpg[/img]
Andere bezigheden van deze dag:
-Met wat hulp van Frank is het blok erin gehangen en slangen en stekkers aangesloten
(oja daaf heeft ook wat ondersteuning aangeboden bij het erin hangen van het blok
)
-Met wat onderdelen van Daaf heb ik mijn linkerachterremklauw kunnen vervangen
-Nu zijn alle remleidingen bevestigd en kan ik vandaag mijn remmerij ontluchten.
-Bakolie bijgevuld.
-Eventueele nieuwe plaats voor oliekoeler.
Zoals ik maandag al zei zou ik vandaag een aantal dingen af willen hebben,
helaas is dit niet allemaal gelukt, maar is i.i.g. genoeg werk verricht.
Blok is klaar om erin gehangen te worden.
Het zoeken naar de ophangpunten voor het subframe had even geduurd,
maar we zijn er toch uitgekomen.
[img]http://rtc.exid.nl/project/di15juni-foto1.jpg[/img]
Voor wat extra stabiliteit hebben we een krik aan de voorkant bevestigd.
De heftruck zorgde voor de rest.
[img]http://rtc.exid.nl/project/di15juni-foto2.jpg[/img]
Sneakprevieuw van de nieuwe plaats van de oliekoeler, weet alleen nog niet of hij daar ook echt komt.
Daar wil ik mij vandaag (woensdag) eventueel mee bezig houden.
[img]http://rtc.exid.nl/project/di15juni-foto4.jpg[/img]
En uiteindelijk bijna alles weer aangesloten.
Naja alles, uitlaat en schakelstang zitten er nog niet onder en de turbo slangen ook nog niet.
Helaas is de foto een beetje vaag

[img]http://rtc.exid.nl/project/di15juni-foto6.jpg[/img]
Andere bezigheden van deze dag:
-Met wat hulp van Frank is het blok erin gehangen en slangen en stekkers aangesloten

(oja daaf heeft ook wat ondersteuning aangeboden bij het erin hangen van het blok

-Met wat onderdelen van Daaf heb ik mijn linkerachterremklauw kunnen vervangen

-Nu zijn alle remleidingen bevestigd en kan ik vandaag mijn remmerij ontluchten.
-Bakolie bijgevuld.
-Eventueele nieuwe plaats voor oliekoeler.
Dat was ook mijn eerste gedachte, je zal op zijn minst iets van een hitteschild tussen je turbo en het filter moeten doen anders gaat het heel snel heel erg warm worden...MartijnG schreef:Zit jou luchtfilter niet een beetje op een 'warme' plek?? Zuigt ie alleen maar warme lucht aan nu...
Voor de rest ziet het er erg goed uit!



-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Mijn hitteschild moet er nog op 
En er komen idd aanloopbuizen met koude lucht voor het luchtfilter.

En er komen idd aanloopbuizen met koude lucht voor het luchtfilter.
En bij die oliekoeler komt ook niet veel wind zo, ik zou toch een meer conservatieve plaats kiezen.
Bij mij hangt hij achter het rooster in de bumper tussen de mistlampen.
Bij mij hangt hij achter het rooster in de bumper tussen de mistlampen.
Nee de orientatie maakt niet uit. Er zit geen lucht in he, alleen maar olie (als het goed is dan toch
).

De pomp die pompt wel, dat maakt niet uit, is een gesloten systeem.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Komt nog een gat in de bumper voor extra lucht toevoerMatijs schreef:En bij die oliekoeler komt ook niet veel wind zo, ik zou toch een meer conservatieve plaats kiezen.
Bij mij hangt hij achter het rooster in de bumper tussen de mistlampen.

Hoe denken jullie erover om het voor de radiateur te hangen, want daar hing die eigenlijk.
maar dacht misschien is dit wel een leuke plaats zo?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Jongens ik heb het gevonden.Maik (WOOFER) schreef:Vraagje aan iedereen.
Weten jullie misschien nog een Renault 5 GT Turbo die op de sloop staat???
In de buurt van Den Haag??
WANT!!
Ik heb een essentieel onderdeel nodig, namelijk.
Vanuit je handrem loopt een kabel naar een Tsplitsing waar 2 kabels van je achterklauwen bijeen komen.
Deze worden vastgehouden door een Maanvormig ding met 2 haakjes eraan dit onderdeel zoek ik.
Ben het op een of andere wijze kwijt geraakt.![]()
HELP...
i.i.g bedankt voor jullie informatie, vanavond gaat ik aan de slag met het inbouwen en kan ik meteen ook mijn remvloeistof doen en nog meer dingen die gedaan moeten worden.
greetz maik
Ik had m ook eerst achter mn grille voor de radiateur. Maar toen liep de koelvloeistoftemperatuur wel wat hoger op. Toen de oliekoeler een paar cm laten zakken achter de bumper en de temperatuur zakte weer.Maik (WOOFER) schreef:
Hoe denken jullie erover om het voor de radiateur te hangen, want daar hing die eigenlijk.
maar dacht misschien is dit wel een leuke plaats zo?
Dit lijkt me wel een aardige plek. Maar ik dacht dat zo'n ding altijd horizontaal gemonteerd moest worden.

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Dat weet ik dus ook niet zeker Roy.
(Dat het water warmer is met de koeler ervoor dat is zo,daarom wilde ik ook een andere plaats proberen.)
Weet iemand dit?
Mag een oliecooler verticaal gemonteerd worden?
zoja oke, zonee waarom niet.?
(Dat het water warmer is met de koeler ervoor dat is zo,daarom wilde ik ook een andere plaats proberen.)
Weet iemand dit?
Mag een oliecooler verticaal gemonteerd worden?
zoja oke, zonee waarom niet.?
volgens mij mag dit niet vanwege de stromingen enzo, anders moet je eff een mailtje sturen naar biesheuvel autosport die weten het cker wel http://www.biesheuvel.nl. zeer mooie auto trauwens
Bij de Porsche 944 turbo zit de oliekoeler op dezelfde plek als waar Maik de zijne wil hangen. Bij de Porsche zit de aanvoer aan de bovenzijde en de afvoer aan de onderzijde. Wellicht dat je iets met deze informatie kan.
Het maakt in de praktijk nu niet echt veel uit hoe je een oliekoeler monteert. Al hang je hem schuin.
Als er maar koele lucht door het koelblok heen kan stromen zonder allerlei obstakels ervoor.
Ik ben het met een van de bovenstaande posters eens dat de plek voor het koelblok tussen de mistlampen in de voorbumper hoort te zijn.
Ik vindt Maik's oplossing ook niet echt ideaal.
Als er maar koele lucht door het koelblok heen kan stromen zonder allerlei obstakels ervoor.
Ik ben het met een van de bovenstaande posters eens dat de plek voor het koelblok tussen de mistlampen in de voorbumper hoort te zijn.
Ik vindt Maik's oplossing ook niet echt ideaal.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Jongens het zit niet meer vandaag 
heb ik net een hele grote post gemaakt loopt mijn explorer vast

heb ik net een hele grote post gemaakt loopt mijn explorer vast

-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Woensdag 16 juni
Ivm de gecrashte Explorer hier een verkorte versie.
Het zit niet mee vandaag.
Tijdens het vastzetten van mijn remkabels, blijken mijn remkabels te lang te oud of weet ik veel wat te zijn, maar we kregen het niet afgesteld.
Tijden het ontluchten van de remleidingen bleek er een nippel lek te zijn.
Deze vervangen en we konden verder, alles ontlucht en ik was alweer wat blijer.
Achterste 2 velgen erop en de auto heeft alweer wieltjes
Het bevestigen van de oliekoeler + het begeleiden van de leidingen heeft veel tijd gekost, maar hij zit uiteindelijk wel op zijn plaats
Helaas heb ik de olie niet bij kunnen vullen want ik was een slangenklem kwijt
Het vullen van de koelvloeistof ging oke, maar het ontluchten lukte niet op de brug, want de auto stond te schuin. In mijn 1tje kon ik de brug niet laten zakken
Ik heb de schakelstang weer vastgemaakt bij het blok, nu nog onder de versnellingspook.
Het afstellen hiervan gaat niet echt makkelijk zonder draaiende motor, of te wel dit moet ik morgen doen.
Alle turboslangen gemonteerd, ook hier ontbrak een slangenklem

Al met al een dag geweest waarop er veel tijd verstreken is maar relatief weinig is uitgevoerd.
Ivm de gecrashte Explorer hier een verkorte versie.
Het zit niet mee vandaag.
Tijdens het vastzetten van mijn remkabels, blijken mijn remkabels te lang te oud of weet ik veel wat te zijn, maar we kregen het niet afgesteld.
Tijden het ontluchten van de remleidingen bleek er een nippel lek te zijn.

Deze vervangen en we konden verder, alles ontlucht en ik was alweer wat blijer.
Achterste 2 velgen erop en de auto heeft alweer wieltjes

Het bevestigen van de oliekoeler + het begeleiden van de leidingen heeft veel tijd gekost, maar hij zit uiteindelijk wel op zijn plaats

Helaas heb ik de olie niet bij kunnen vullen want ik was een slangenklem kwijt

Het vullen van de koelvloeistof ging oke, maar het ontluchten lukte niet op de brug, want de auto stond te schuin. In mijn 1tje kon ik de brug niet laten zakken

Ik heb de schakelstang weer vastgemaakt bij het blok, nu nog onder de versnellingspook.
Het afstellen hiervan gaat niet echt makkelijk zonder draaiende motor, of te wel dit moet ik morgen doen.
Alle turboslangen gemonteerd, ook hier ontbrak een slangenklem


Al met al een dag geweest waarop er veel tijd verstreken is maar relatief weinig is uitgevoerd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Wat moet er morgen Donderdag 17juni zoal gedaan worden..
-slangenklemmen kopen
-voorste 2 velgen erop (auto laten zakken)
-olie bijvullen
-koelvloeistof ontluchten
Waarschijnlijk kan de motor nu lopen
-schakelstang stellen (misschien toch maar weer omhoog??)
-uitlaat eronder
-auto verlagen of verhogen ivm andere achterbrug? (en nu weer laten zakken?)
Nu testrijden???
-actuator instellen
-spidervalve instellen
-turbodruk instellen
-controleren op gekke dingentje.
MMMzz zo te zien ben ik hier wel een paar uur mee zoet.
Zal wel een latertje worden donderdag avond 17 juni.
Ik hoop dat ik het haal voor vrijdag middag, want dan vertrek ik al richting België zolder
-slangenklemmen kopen
-voorste 2 velgen erop (auto laten zakken)
-olie bijvullen
-koelvloeistof ontluchten
Waarschijnlijk kan de motor nu lopen

-schakelstang stellen (misschien toch maar weer omhoog??)
-uitlaat eronder
-auto verlagen of verhogen ivm andere achterbrug? (en nu weer laten zakken?)
Nu testrijden???
-actuator instellen
-spidervalve instellen
-turbodruk instellen
-controleren op gekke dingentje.
MMMzz zo te zien ben ik hier wel een paar uur mee zoet.
Zal wel een latertje worden donderdag avond 17 juni.
Ik hoop dat ik het haal voor vrijdag middag, want dan vertrek ik al richting België zolder
komaan kerel,keep up,het komt wel okMaik (WOOFER) schreef:Wat moet er morgen Donderdag 17juni zoal gedaan worden..
-slangenklemmen kopen
-voorste 2 velgen erop (auto laten zakken)
-olie bijvullen
-koelvloeistof ontluchten
Waarschijnlijk kan de motor nu lopen
-schakelstang stellen (misschien toch maar weer omhoog??)
-uitlaat eronder
-auto verlagen of verhogen ivm andere achterbrug? (en nu weer laten zakken?)
Nu testrijden???
-actuator instellen
-spidervalve instellen
-turbodruk instellen
-controleren op gekke dingentje.
MMMzz zo te zien ben ik hier wel een paar uur mee zoet.
Zal wel een latertje worden donderdag avond 17 juni.
Ik hoop dat ik het haal voor vrijdag middag, want dan vertrek ik al richting België zolder
breng in ieder geval wat gereedschap mee,ingeval onderweg iets lost(je weet nooit )
grrtssssssssss
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Donderdag 17juni (middag)
-slangenklemmen zijn gekocht
-olie is bijgevult(moet waarschijnlijk nog meer in,want oliekoeler is nog niet vol)
-turboslangen zitten vast
-voorste 2 velgen zitten erop. (dus nu heeft hij weer 4 wieltjes
)
De rest moet nog gedaan worden, want nu moet ik weer naar school
en dan vanavond weer verder.
-slangenklemmen zijn gekocht
-olie is bijgevult(moet waarschijnlijk nog meer in,want oliekoeler is nog niet vol)
-turboslangen zitten vast
-voorste 2 velgen zitten erop. (dus nu heeft hij weer 4 wieltjes

De rest moet nog gedaan worden, want nu moet ik weer naar school

-
- Berichten: 289
- Lid geworden op: wo 15 jan 2003 22:19
- Car: Renault 5 GT Turbo B
- Locatie: Roosendaal
Succes man, vet goed bezig!
Ben benieuwd hoe het gaat lopen
.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen

-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Donderdag 17 juni (avond)
Vandaag ga ik samen met Frank aan het werk om de auto klaar te maken voor het superweekend dat eraan gaat komen.
Het begon al goed, want ik ging de gereedschapskar halen en Frank keek even naar de handrem. Ik kreeg het niet voor elkaar om 1 of andere reden, maar toen ik terug kwam had Frank het al gefixt
Dat ging dus goed!
Daarna zijn we bezig geweest met de schakelstang afstelling, dit verliep niet helemaal lekker, maar hij was i.i.g. al iets meer afgesteld dan daarvoor.
Misschien dat hij met draaiende motor wel goed gaat.
Daarna zijn we begonnen aan de uitlaat, deze zit er nu heel mooi onder. Dat hebben Frank en ik toch mooi gedaan
[img]http://rtc.exid.nl/project/do17juni-foto2.jpg[/img]
Zit i.i.g. beter dan voorheen, want toen stak hij mega ver uit, nu gelukkig niet meer
OJa, tussentijds hebben we eindelijk koelvloeistof ontlucht en olie geheel bijgevult
Nu moet de auto toch kunnen starten.
Alles eerst controleren
accu aansluiten
de BOEgies
Ja alles zit, starten maar.
Maar helaas
, geen reactie.
mmmm wat kan het zijn.
Ik speelde wat met de koppeling en hoorde een geluidje en na wat extra pompen was het weg
Ach het zal wel het is nieuw en het moet nog ingewerkt worden.
Nog een keer starten dan.... nee weer niets
-wel benzine
-wel vonk
-wel ......
Toch doet hij het niet.
Misschien de kleppen te strak?
Even kleppen stellen dan. (Frank)
[img]http://rtc.exid.nl/project/do17juni-foto9.jpg[/img]
Zoals je op de foto ook ziet zijn we bezig geweest met 90graden bochten voor de boegies. Dit heeft even geduurd, maar nu zit het
Hier lag trouwen niet het probleem van het niet starten.
Nadat de kleppen gesteld waren, alles weer terugbouwen en weer opnieuw proberen.
Maar helaas

Weer geen startende motor, wel wat geluidjes hier en daar, maar starten homaar.
Frank dacht aan de nokkenas dat die misschien verkeerd zou zitten, maar ik wist zeker dat ik het volgens het boekje gedaan had.
Toen kwam ik op het idee om een andere volgorde van boegies aan te houden.
Bij iedere setup proberen te starten.
1ste - nope
2de - nope
3de - nope
4de - YES
, hup snel weer uit.
maar hij starte even en liep even.
Oke wat blijkt nu de nokkenas zat 90graden verkeerd
wel raar hoor maar goed ....
Nogmaals starten want het ging toch goed, en met een 90graden gedraaide nokkenas kan je gewoon rijden.
Dus laten we het motortje maar even lopen.
Het ging allemaal goed en het motortje liep
,
maar toen kwamen er allemaal gekke geluiden en toen deed ik hem snel uit.
Speelde wat met de koppeling, maar deze lag eruit
Arg wat nu weer??
Wat er nu precies is weten we niet, maar 1 ding is zeker, mijn auto rijd voorlopig NIET.
Eerst moet het blok er weer uit en moet alles weer nagekeken worden. Frank heeft namelijk zijn twijvels over de koppeling
, ik hoop dat hij ongelijk heeft, maar wanneer hij wel gelijk heeft dan heb ik dus gewoon een verkeerde koppeling gekregen

Opzich niet mega erg, maar nu is het nog maar te hopen dat ik geen schade heb opgelopen.
tot slot.
zo staat de auto er nu bij.
[img]http://rtc.exid.nl/project/do17juni-foto10.jpg[/img]
wel zielig hoor
en ikke ben helemaal niet blij
Vandaag ga ik samen met Frank aan het werk om de auto klaar te maken voor het superweekend dat eraan gaat komen.

Het begon al goed, want ik ging de gereedschapskar halen en Frank keek even naar de handrem. Ik kreeg het niet voor elkaar om 1 of andere reden, maar toen ik terug kwam had Frank het al gefixt

Dat ging dus goed!

Daarna zijn we bezig geweest met de schakelstang afstelling, dit verliep niet helemaal lekker, maar hij was i.i.g. al iets meer afgesteld dan daarvoor.
Misschien dat hij met draaiende motor wel goed gaat.
Daarna zijn we begonnen aan de uitlaat, deze zit er nu heel mooi onder. Dat hebben Frank en ik toch mooi gedaan

[img]http://rtc.exid.nl/project/do17juni-foto2.jpg[/img]
Zit i.i.g. beter dan voorheen, want toen stak hij mega ver uit, nu gelukkig niet meer

OJa, tussentijds hebben we eindelijk koelvloeistof ontlucht en olie geheel bijgevult

Nu moet de auto toch kunnen starten.
Alles eerst controleren
accu aansluiten
de BOEgies

Ja alles zit, starten maar.
Maar helaas


mmmm wat kan het zijn.
Ik speelde wat met de koppeling en hoorde een geluidje en na wat extra pompen was het weg

Ach het zal wel het is nieuw en het moet nog ingewerkt worden.
Nog een keer starten dan.... nee weer niets

-wel benzine
-wel vonk
-wel ......
Toch doet hij het niet.
Misschien de kleppen te strak?
Even kleppen stellen dan. (Frank)
[img]http://rtc.exid.nl/project/do17juni-foto9.jpg[/img]
Zoals je op de foto ook ziet zijn we bezig geweest met 90graden bochten voor de boegies. Dit heeft even geduurd, maar nu zit het

Hier lag trouwen niet het probleem van het niet starten.
Nadat de kleppen gesteld waren, alles weer terugbouwen en weer opnieuw proberen.
Maar helaas


Weer geen startende motor, wel wat geluidjes hier en daar, maar starten homaar.
Frank dacht aan de nokkenas dat die misschien verkeerd zou zitten, maar ik wist zeker dat ik het volgens het boekje gedaan had.
Toen kwam ik op het idee om een andere volgorde van boegies aan te houden.
Bij iedere setup proberen te starten.
1ste - nope

2de - nope

3de - nope

4de - YES

maar hij starte even en liep even.
Oke wat blijkt nu de nokkenas zat 90graden verkeerd

Nogmaals starten want het ging toch goed, en met een 90graden gedraaide nokkenas kan je gewoon rijden.
Dus laten we het motortje maar even lopen.
Het ging allemaal goed en het motortje liep

maar toen kwamen er allemaal gekke geluiden en toen deed ik hem snel uit.
Speelde wat met de koppeling, maar deze lag eruit

Arg wat nu weer??
Wat er nu precies is weten we niet, maar 1 ding is zeker, mijn auto rijd voorlopig NIET.
Eerst moet het blok er weer uit en moet alles weer nagekeken worden. Frank heeft namelijk zijn twijvels over de koppeling



Opzich niet mega erg, maar nu is het nog maar te hopen dat ik geen schade heb opgelopen.
tot slot.
zo staat de auto er nu bij.
[img]http://rtc.exid.nl/project/do17juni-foto10.jpg[/img]
wel zielig hoor

en ikke ben helemaal niet blij

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
Balen man
, succes verder met het oplossen van de tegevaller.

hee Maik...
ik heb eens zitten gapen op http://www.goodridge.nl
daar staat ergens een plaatje op van een dwarsdoorsnede van een soortgelijke kopeling die jij hebt...
zoals IK het zie kun je de bouten die bij jouw in eerste instantie aanliepen NIET zomaar omdraaien...maar natuurlijk kan ik er naast zitten...
Ik hoop dat je er iets aan hebt, misschien had je het zelf ook al wel edacht maar toch...
succes!!!
ik heb eens zitten gapen op http://www.goodridge.nl
daar staat ergens een plaatje op van een dwarsdoorsnede van een soortgelijke kopeling die jij hebt...
zoals IK het zie kun je de bouten die bij jouw in eerste instantie aanliepen NIET zomaar omdraaien...maar natuurlijk kan ik er naast zitten...
Ik hoop dat je er iets aan hebt, misschien had je het zelf ook al wel edacht maar toch...
succes!!!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
tnx, maar denk niet dat dat het probleem was.
eerder de drukgroep die vast zat/zit tussen de koppelingsveren of zoiets
eerder de drukgroep die vast zat/zit tussen de koppelingsveren of zoiets

hebbie het plaatje bekeken op die site...
bij tilton clutches en dan bijna helemaal onderaan...
de kop die bij jouw nu aan de buitenkant zit is veel korter dan de moer die aan de binnenkant zit...
voor de moer aan de binnekant is echt weinig ruimte...ZEKER als je ontkoppelt!!!...
als je er al naar gekeken hebt prima natuurlijk...
maar ik ben toch erg benieuwd...
nogmaals succes!
bij tilton clutches en dan bijna helemaal onderaan...
de kop die bij jouw nu aan de buitenkant zit is veel korter dan de moer die aan de binnenkant zit...
voor de moer aan de binnekant is echt weinig ruimte...ZEKER als je ontkoppelt!!!...
als je er al naar gekeken hebt prima natuurlijk...
maar ik ben toch erg benieuwd...
nogmaals succes!