@Lotti -> weet ik niet uit het hoofd... Zal van de week ff kijken. Maar die sensors komen weer binnenkort...
[img]http://www.merlinmotorsport.co.uk/catal ... h_b25l.jpg[/img]
-> te bezichtigen bij JL Tuning in wit en zwart
@Ray -> Zal prijs opvragen...
[img]http://hp.autometer.com/products/produc ... 03404j.jpg[/img]
Olie en water temperatuur meters
kwijjjjjjjjjjjjjl
turbodruk en olietemp, liefst in wit met blauwe verlichting
:p
turbodruk en olietemp, liefst in wit met blauwe verlichting

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Effe tussendoor:
Enig idee wanneer http://www.jltuning.nl meer wordt dan "De nieuwe site is in opbouw" ?
Gr, Frits.
Enig idee wanneer http://www.jltuning.nl meer wordt dan "De nieuwe site is in opbouw" ?
Gr, Frits.
Een plaatje van de 2 verschillende lengtes is te vinden op :
http://www.sandtler.de/inhalt_index.htm
dan instrumente, en dan bovenin: geber für elektrische Anzeigeinstrumente kiezen. Dan zie je 2 verschillende lengtes voor de olietemperatuursensor.
http://www.sandtler.de/inhalt_index.htm
dan instrumente, en dan bovenin: geber für elektrische Anzeigeinstrumente kiezen. Dan zie je 2 verschillende lengtes voor de olietemperatuursensor.
-
- Über-Spammer
Kwam laatst 1tje tegen met 3bar erop 

-
- Über-Spammer
jawel, en JL heeft die dingen liggen.Lotti schreef:Is er hier nu niemand met een olietemperatuursensor in het blok??
Afgelopen vrijdag iig niet, hij kon me vertellen dat hij ze wel weer binnen kreeg, zoals speedline al zei in het topic, maar wanneer weet ik niet. Ik wil graag de olietemperatuurmeter werkend hebben voor ik op de vermogensbank ga.Maik (WOOFER) schreef:jawel, en JL heeft die dingen liggen.Lotti schreef:Is er hier nu niemand met een olietemperatuursensor in het blok??
-
- Über-Spammer
Je gaat toch in juli op de bank?
Waarschijnlijk heeft hij hem dan al binnen. (hoop ik voor jou dan.
)
Is wel fijn om te weten wat je olie doet namelijk.
Waarschijnlijk heeft hij hem dan al binnen. (hoop ik voor jou dan.

Klopt!Maik (WOOFER) schreef:Je gaat toch in juli op de bank?
Kep em al besteld bij sandtler, dan is ie zeker op tijdWaarschijnlijk heeft hij hem dan al binnen. (hoop ik voor jou dan.)

-o,5 is prima onderdruk, heb ik ook ongeveer. 0.4 is de druk gemeten onder de gasklep, dat scheelt ongeveer 2 tiende met de druk boven de gasklep. je rijdt dus ws nog op standaard druk?
ja dan neem ik aan dat ik op standaarddruk rij. Dit heb ik nooit nagemeten. De turbodrukmeter op het dashbord komt overigens niet in het rode, dus lijkt me standaard.-Ray- schreef:-o,5 is prima onderdruk, heb ik ook ongeveer. 0.4 is de druk gemeten onder de gasklep, dat scheelt ongeveer 2 tiende met de druk boven de gasklep. je rijdt dus ws nog op standaard druk?
Kan je me die onderdruk uitleggen of zal ik effe searchen?
Alvast bedankt,
Dennis
En nog iets

Mijn olietemperatuur haalt slechts de 80 graden, na een uur rijden wel te verstaan. Is dat ok? Ik zal ook hier eens op gaan searchen.
korteLotti schreef:Is er iemand die een olietemperatuursensor in zn hoofdoliekanaal (van gtt blok) heeft zitten? Ik zou graag willen weten of dit een korte of lange sensor is, daar zijn nl verschillende maten in...
dankje ray!-Ray- schreef:korteLotti schreef:Is er iemand die een olietemperatuursensor in zn hoofdoliekanaal (van gtt blok) heeft zitten? Ik zou graag willen weten of dit een korte of lange sensor is, daar zijn nl verschillende maten in...
slijt vanzelf-Ray- schreef:korteLotti schreef:Is er iemand die een olietemperatuursensor in zn hoofdoliekanaal (van gtt blok) heeft zitten? Ik zou graag willen weten of dit een korte of lange sensor is, daar zijn nl verschillende maten in...

there is no spoon.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zit er een aansluiting hiervoor op de waterpomp van een GTT?-Ray- schreef:wat een ontzettend verhelderende post maik....
een olietemperatuurmeter kan je aansluiten dmv een peilstoksensor, die vervangt je normale peilstok. draad naar binnen en klaar ben je. andere optie is om een extra sensor in je oliekanaal te draaien onder je dynamo (dit geld voor een GTT, weet niet of dit ook voor een normale R5 geldt). dit is een enkelpolige sensor, draad naar binnen naar je meter en klaar.
watertemp kan je aansluiten op de standaard aansluitingen op je waterpomp of een sensor plaatsen in 1 van je waterslangen.
denk alleen niet dat het erg interxant is voor een normale R5, ik heb zelf een 1.1 en die krijg je met de beste wil niet heet
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
Ja die zit er 

-
- Über-Spammer
Oh dit wist ik niet, bedankt voor de verbetering Roy.Roy schreef:Er zit geen aparte aansluiting. En als je een extra meter op die standaard aansluitng maakt gaat je originele watertemp. meter flippen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dus op een slang aansluiten van het koelsysteem?Maik (WOOFER) schreef:Oh dit wist ik niet, bedankt voor de verbetering Roy.Roy schreef:Er zit geen aparte aansluiting. En als je een extra meter op die standaard aansluitng maakt gaat je originele watertemp. meter flippen.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoe bedoel je? ligt m aan mij, maar weet zo niet waar de warmte wisselaar zitRoy schreef:Ja. Ik heb een sensor in de warmtewisselaar gedaan en die gevuld met koelvloeistof. De radiateur warmt de koelvloeistof op en voila
De warmtewisselaar zit in je radiateur. Er zitten 2 olieleidingen op. Ik heb een externe oliekoeler dus de warmtewisselaar is vervallen bij mij.
In de onderste aansluiting heb een temp. sensor gedraaid.

5 GT Turbo '88 GT5
in je carter? dan mag je wel niet gaan verlagen, anders rij je m er zo af 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Roy schreef:De warmtewisselaar zit in je radiateur. Er zitten 2 olieleidingen op. Ik heb een externe oliekoeler dus de warmtewisselaar is vervallen bij mij.
Ik heb nog wel voorlopig de warmte wisselaar in gebruik voor de olie. Andere suggesties?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
iemand?
ja, met een t-stukkie, fraai is anders...Erik Olijnsma schreef:Dus op een slang aansluiten van het koelsysteem?Maik (WOOFER) schreef:Oh dit wist ik niet, bedankt voor de verbetering Roy.Roy schreef:Er zit geen aparte aansluiting. En als je een extra meter op die standaard aansluitng maakt gaat je originele watertemp. meter flippen.