Zoals jullie al hebben gelezen is er op 15 juli 2001 een internationaal Renault-treffen in Dulmen Duitsland.
Chris en ik hebben het hier al vaker over gehad.
Wie wil er mee, en hoe lang eventueel?
Misschien weekendje weg van maken of zoiets.
Geef in ieder geval hier een reactie maar ook op :
jhammen@telfort.nl
Wel leuk om daar met een hoop Renaults naar toe te gaan!
Hoi!
Ik ga sowieso Joost(wist je al), ik weet alleen nog niet of ik een weekend ga, of een dag of een week!
Ik ben namelijk 15 juli jarig, en denk dat ik dat dan maar zaterdagavond vier.
En dan gaan we gewoon een keer in de ochtend rijden, en dan kunnen we altijd nog even kijken of we dan maandags misschien even naar Warner Brothers Movie World gaan!
Ik wacht je reactie wel even af.
Wie gaan er nog mee mee?
Ik ben namelijk 15 juli jarig, en denk dat ik dat dan maar zaterdagavond vier.
En dan gaan we gewoon een keer in de ochtend rijden, en dan kunnen we altijd nog even kijken of we dan maandags misschien even naar Warner Brothers Movie World gaan!
Ik wacht je reactie wel even af.
Wie gaan er nog mee mee?
Leuk idee vind alles best vorig jaar ging het ook best wel goed zelfs het eerste jaar ging goed zonder hotel nog tent dus allen achter in de 5 was wat krap !!!! (niet aan te raaden voor 1 week) en dat hotel van het laatste jaar was leuk als je tussen de 80 en de schijn dood ben en van braad worst en kartoffel salat houd dus doe dan maar iets van een van der Valk of F1 Motel in Nederland of iets ander aan de grens want het is toch niet zo ver rijden naar Dulmen en dat slaapt ook een stuk beter....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik ga misschien ook maar het is een moeilijke tijd ivb vakanties . het is wel een aanrader ik heb het gezien van de foto's en de mooie verhalen.