Ben wel jaloers, ik moet ook een brug hebben.
Bezoek krijgen is altijd leuk.

Ja die dingen ja~thijs~ schreef:denk dat je de peilstokken bedoeld die in te korten zijn![]()
Ray&Ray oan de goangR(ay)Si schreef:Vandaag echt goed bezig geweest!!
Het gaat hard, en laaaaaaaaaag!!
Foto's morgen
Ikke = blij![]()
Andere oplossing, waardoor de stekker ook nog met 2 schroefjes vast blijft is... gat door een vrije ruimte in de stekker boren, en draadjes erdoor heen.R(ay)Si schreef:Toen wouden we de draden naar de deur gaan leggen, Ja jammer.....geen gaatjes
Toen het onderste schroefje van de stekker in de deur er uit gehaald, dat gat wat opgeruimd, draad erdoor heen, door rubber heen.
Dat is ook een oplossingevo schreef:Andere oplossing, waardoor de stekker ook nog met 2 schroefjes vast blijft is... gat door een vrije ruimte in de stekker boren, en draadjes erdoor heen.R(ay)Si schreef:Toen wouden we de draden naar de deur gaan leggen, Ja jammer.....geen gaatjes
Toen het onderste schroefje van de stekker in de deur er uit gehaald, dat gat wat opgeruimd, draad erdoor heen, door rubber heen.![]()
Gaan der misschien nog uit...iig worden ze nog verstoptevo schreef: En waarom ook nog JBL tweeters?
Staat patent op heMarcel B. schreef:Wel een goed idee zo die tweeters idd, ik heb ze gewoon op die 'buitenspiegelverstellingsmechanismekapjes' geschroefd
"Ray?" Ja? "Nee niet jij" Huh? "Ja Ray bedoel ik"......Zo ging hetSteven schreef:Owow is weer een dubbel-ree dagje geweest zie ik.
Heb je ook nog es tegen Ray (huh welke?) moeten zeggen dattie effe aan de kant moet met die dikke kop van em omdat ie in het licht zit?
Maargoed kep dit al es horen boenkerdeboenken in een 5je dus kan wel zeggen dat je nu aardig kan knallen met die RSi
jean-paul schreef:http://www.hertzaudiovideo.com/eng/f_ca ... 4&idcat=11
en dan heb jij de hbx 30
alstu.....
zie geen rendement.......
Is dat um
ohja? ik werk bij een octrooibureau dus kom maar op!R(ay)Si schreef:Staat patent op heMarcel B. schreef:Wel een goed idee zo die tweeters idd, ik heb ze gewoon op die 'buitenspiegelverstellingsmechanismekapjes' geschroefd![]()
Schroefen is voor watjes! Boren en vijlen![]()
Sjit...naja was het proberen waardMarcel B. schreef:ohja? ik werk bij een octrooibureau dus kom maar op!R(ay)Si schreef:Staat patent op heMarcel B. schreef:Wel een goed idee zo die tweeters idd, ik heb ze gewoon op die 'buitenspiegelverstellingsmechanismekapjes' geschroefd![]()
Schroefen is voor watjes! Boren en vijlen![]()
verder... lovely jobly!