verf voor verbreders voor phase 1 van wurth

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
pierre

Veel phase 1 turbo's krijgen last van verweerde plastic delen omdat deze vaak ongespoten zijn.

Een heel goede waterverf op acrylbasis in de kleuren anthraciet en zwart is verkrijgbaar bij wurth, onder meer op de hoogoorddreef 80 Amsterdam Zuidoost ( vlakbij porsche )

De verf is met water gemakkelijker op te brengen en het resultaat is fantastisch, ik adviseer zwart.
Na enige jaren kun je het opnieuw opbrengen.

Een tube kost 20 euro incl. ob.
pierre

pierre schreef:Veel phase 1 turbo's krijgen last van verweerde plastic delen omdat deze vaak ongespoten zijn.

Een heel goede waterverf op acrylbasis in de kleuren anthraciet en zwart is verkrijgbaar bij wurth, onder meer op de hoogoorddreef 80 Amsterdam Zuidoost ( vlakbij porsche )

De verf is met water gemakkelijker op te brengen en het resultaat is fantastisch, ik adviseer zwart.
Na enige jaren kun je het opnieuw opbrengen.

Een tube kost 20 euro incl. ob.
artikel nr. 08932801
Matijs
Contacteer:

foto's van het resultaat?
Ik gebruik zelf Valma Bumper Color antraciet, ook erg mooi. Zwart vind ik persoonlijk te donker.
pierre

Matijs schreef:foto's van het resultaat?
Ik gebruik zelf Valma Bumper Color antraciet, ook erg mooi. Zwart vind ik persoonlijk te donker.
geen idee hoe hier een foto te plaatsen ( misschien dat dit op mijn profile kan)
Zwart van wurth geeft trouwens een mat donkergrijs resultaat en anthraciet geeft hier een mat lichtgrijs resultaat.
ik gebruik het al een jaar of tien en het is tevens geschikt voor vernieuwing van cabriodaken, renault 5 cabrios zijn zeldzaam.
Plaats reactie